Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakoś dziwnie zlicza mi terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów - mam automatyczne zapytanie po dotarciu przesyłki do klienta czy jest wszystko z nią okej i przeważnie klienci odpisują - tak dziękuję, pozdrawiam - coś w tym stylu. Nie widzę sensu dalszej konwersacji przy tych odpowiedziach bo poprzednie już dziękują za udane zakupy etc. Fakt faktem przeważnie klient odpowiada ostatni i to mi zalicza, że nie utrzymuję terminowych odpowiedzi na wiadomości klientów. Czy to jest normalne? Jak sobie z tym radzić?
@ted-gadzet_pl chciałeś to masz. Po co jeszcze dodatkowo spamujesz klientów, Allegro, kurierzy i jeszcze ty. Sporo tych wiadomości jak na jeden zakup.
@ted-gadzet_pl wskaźnik terminowych odpowiedzi zlicza czas pierwszej odpowiedzi sprzedającego na pytanie zadane przez formularz "Pytanie do sprzedającego". Jeżeli Wasza dalsza korespondencja odbywa się już poprzez pocztę, czasy odpowiedzi nie mają wpływu na wskaźnik.
Czyli rozumiem że jeśli dalej piszę z klientem poprzez pocztę szyfrowaną allegro to już czasy odpowiedzi się nie liczą?
a jeśli to jest rozmowa w panelu allegro to też liczy się tylko pierwsza odpowiedź proszę o uściślenie bo to wiele zmienia
@Rydz_83 Tak, dobrze rozumiesz. Tak jak napisał Maciej "wskaźnik terminowych odpowiedzi zlicza czas pierwszej odpowiedzi sprzedającego na pytanie zadane przez formularz "Pytanie do sprzedającego".
Szkoda tylko że musimy odpowiadać nawet wtedy gdy wysłana wiadomość nie jest pytaniem tylko np.dziękuję za transakcję ,będę jeszcze licytował ,itp.) takie powiadomienia nie można nazywać pytaniem ,pytanie ma odpowiednią formę .