anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy otrzymaliście wezwanie do zapłaty za coś czego nie macie do sprzedania ?

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

Nie posiadam nic na swoim koncie do sprzedaży a jednak ALLEGRO żąda odemnie uiszczenia kwoty za rzekome podtrzymanie towaru do sprzedaży .

Bardzo proszę pomóżcie mi to wyjaśnić.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 W jakiej formie otrzymałeś informację o konieczności zapłaty. To był list, czy wiadomość mailowa? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

to była wiadomośc w formie@

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Możesz tutaj wstawić zdjęcie albo zrzut tej wiadomości lub przesłać ją do nas przez opcję "przekaż dalej" na adres spolecznosc@allegro.pl? Sprawdzę, czy ta wiadomość pochodzi od nas. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#
Cześć [edycja] (Client:39446564),
niestety nie otrzymaliśmy od Ciebie płatności za zaległy rachunek. Wciąż zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu sprawy i wznowieniu Twojej sprzedaży.
Client39446564_0-1627468119611.png

 

Bezzwłocznie ureguluj swój rachunek. Jeżeli do końca miesiąca nie otrzymamy wpłaty, Twoje zadłużenie zostanie przekazane firmie windykacyjnej.

Opłata za miesiąc maj 2021
Kwota płatności 11,03 zł
Termin płatności 14 cze 2021
Dane do przelewu:

89124069607777000039446564

Bank Pekao S.A. O/REG. w Poznaniu
Odbiorca płatności:
Allegro.pl
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań

Dokonaj wpłaty

Pozdrawiamy
Allegro

Client39446564_1-1627468119615.png

 

Wiadomość wysłana przez Allegro do [edycja]  (Client:39446564).
Client39446564_2-1627468119615.png

 

Dodatkowe informacje
  • Wszystko, czego potrzebujesz do zrobienia przelewu, znajdziesz w zakładce Rozliczenia z Allegro.
  • Jeżeli pamiętałeś o uregulowaniu rachunku i Twoja wpłata jest w drodze do nas, zignoruj tego e-maila.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Dziękuję, potwierdzam, ta wiadomość pochodzi od nas. Kwota do zapłaty to opłata utrzymaniowa za dwie oferty, które są wystawione na Twoim koncie: 7805726175 oraz 7805707906. Zestawienie aktywnych ofert na swoim koncie, znajdziesz w zakładce Moje oferty.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

ja nie posiadam żadnych ofert w tej zakładce !!

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:39446564 To jak to w końcu jest ty twierdzisz że nic nie masz wystawione a allegro widzi inaczej?

oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

Też to dla mnie jest bardzo dziwne

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Przepraszam, to mój błąd. Oferty nie są aktywne, bo zakończyły się 1 i 2 lipca, ale obie były wystawione od 27 stycznia 2019 roku. Jeśli w zakładce, którą wskazałam, zmienisz status na "zakończone", wówczas je zobaczysz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

wchodząc na wspomnianą zakładkę mam tylko to -

 

Wszystkie kategorie
 

 

 
 
 
 
 

 

 
 

 

  •  
  •  

 

 
  1. Allegro
  2. Moje Allegro
  3. Sprzedaż
  4. Obsługa ofert
  5. Moje oferty
 
 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Filtrowanie po statusie oferty możesz zmienić tak: 

Oferta zakończona.png

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

idąc po wskazanej ścieżce ukazuje mi sie tylko to

 

Zrzut ekranu z 2021-07-28 13-08-52.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Spórbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną oraz pliki cookies lub użyj innej przeglądarki. Stan należności, bieżąco saldo oraz historię operacji na swoim koncie możesz również sprawdzić w zakładce Rozliczenia z Allegro.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39446564
#7 Wielbiciel#

jest tylko takie

Zrzut ekranu z 2021-07-28 13-24-07.pngZrzut ekranu z 2021-07-28 13-24-40.pngZrzut ekranu z 2021-07-28 13-24-50.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39446564 Tak, klikając w te linki, możesz zobaczyć, za które oferty naliczyliśmy opłatę. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz aktywnych ale sprzedawałeś na Allegro, dlatego masz zaległości?

oznacz moderatorów