Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam przedmiot, kupujący zapłacił przez PayU, pieniądze wypłaciłam na swoje konto. Dopiero w czasie pakowania dopatrzyłam się, że towar jest uszkodzony - więc nie mogłam go wysłać.
Zwróciłam wpłatę kupującemu przelewem na konto, bo przez Allegro Finanse nie było już jak - z braku środków. Kliknęłam wniosek o zwrot prowizji, no i ma status: "Oczekuje na zwrot wpłaty".
Co teraz? Ile taki status będzie wisiał? Wniosek zostanie odrzucony?
@kszy-kszy Zwrot prowizji przyznajemy tylko wtedy, gdy do zakupu nie dochodzi z winy lub w wyniku decyzji kupującego. Opisana przez Ciebie sytuacja, to inny przypadek.
Tak? To czemu przy zwrocie wpłaty przez Allegro Finanse w pozycji "Wybierz powód zwrotu" jest opcja "towar niedostępny"? To już jest chyba wina sprzedającego, a nie kupującego? No i w tej sytuacji zwrot prowizji jest przyznawany!
@kszy-kszy To jest taka jakby blokada możliwości złożenia odwołania od negatywnie rozpatrzonego wniosku. Jeśli wniosek jednak zostanie po pewnym czasie odrzucony, złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i załącz dowód zwrotu wpłaty. Jeśli nie zostanie odrzucony, tylko Allegro Ciągle będzie czekać na zwrot wpłaty, który już nastąpił, odwołaj się przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Dzięki za konkretną odpowiedź.
Wniosek został odrzucony, więc się odwołałam. Odwołanie zostało rozpatrzone pozytywnie i dostałam zwrot prowizji😀. Jednak Allegro czasem potrafi zaskoczyć pozytywnie, a nie tylko wnerwić.
@kszy-kszy No tak, warto przeczekać te mylące komunikaty 🙂 Liczyli, że zrezygnujesz i się nie odwołasz.
Dokładnie- wszystko dość mocno poukrywane, nie intuicyjne i trzeba się odwoływać...