Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy pościel otwarta może zostać zwrócona? Chyba bielizna nie powinna podlegać zwrotom?
@Poscieluchowo klient ma prawo sprawdzić zakupuiny towar tak jakby miał możliwość zrobić w sklepie stacjinarnym
Bielizna - czyli majtki , biustonoisz - żaden sklep nie zgodzi się na przymiarkę , ale rozpakować i obeżeć można .
Pościel no chyba jesteś fachowcem w swojej branży i raczej w sklepie pozwoliłbyś klientowi rozpakować choćby w celu zweryfikowania rozmiaru np. poduszki czy jakości szycia .
@Poscieluchowo Pościel to nie bielizna 😄
Właściwie to pytanie nie powinno mieć miejsca, sprzedajesz i pierwszy raz ktoś dokonuje zwrotu pościeli?🙁
co za różnica, pościel to towar, który można zwrócić i takie są prawa konsumenta, respektuj
@Poscieluchowo
Czy pościel otwarta może zostać zwrócona?
Może.
Jeżeli jednak jej wartość uległa zmniejszeniu w wyniku używania lub sprawdzania w zakresie większym niż w sklepie stacjonarnym (np. są widoczne ślady prania lub pozostawione zabrudzenia albo inne ślady używania czy uszkodzenia) - to w przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia (z Art. 27 UoPK) konsument odpowiada za każde takie zmniejszenie wartości rzeczy i zwracaną kwotę sprzedawca może pomniejszyć o utratę wartości.
napisał, że została otwarta i odesłana, więc nie była używana, klientowi należy się zwrot wpłaty jak psu kość 😄
@damianos99
Czytaj ze zrozumieniem:
Otwarcie opakowania nie wyklucza (a w niektórych przypadkach wręcz: uprawdopodabnia) używania.
Gdyby produkt był nieotwarty - wówczas prawdopodobieństwo, że był użyty w zdecydowanej większości przypadków byłoby bliskie zeru.
klient otworzył bo chciał dotknąć materiału zapewne, nie pasowało to odsyła, tu w ogóle nie ma sprzedawca żadnych podstaw do tego aby nie wypłacić klientowi 100% dokonanej wpłaty o ile produkt nie został uszkodzony, zabrudzony, etc.
w ogóle to mam wrażenie, że tego typu pytania podchodzą w dużej części od sprzedawców, którzy chyba wczoraj uruchomili działalność, wielkim zdziwieniem jest dla nich to, że część klientów zwraca towar, etc.