anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowana sprzedaż brak odpowiedzi allegro

ImperiumPremium
#7 Wielbiciel#

Witam wczoraj przez to, ze momentami wiadomości o nowych wiadomosiach w dyskusji do mnie nie dochodzą, przez to ze do klienta nie doszedł mój email i był weekend allegro stwierdzilo ze nie przypilnowalem dyskusji i zablokowali mi sprzedaz do momentu rozwiazania.

 

Sprawa została rozwiązana parę godzin później, klient zadowolony lecz allegro nie odpisuje na wiadomości.. jest dzień dziecka to moja 1 blokada konta a ja siedze z zablokowaną sprzedażą..co mam zrobić da sie jakos przyspieszyć proces zalezy mi.. pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ImperiumPremium w weekend czas na odpowiedź w dyskusji nie jest liczony , musiałeś coś nie dopilnować , moderatorzy się zajmą .

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ImperiumPremium
#7 Wielbiciel#

 Dziękuje, jasne lecz po prostu klient sam potem sie zorientował ze w poniedziałek dzień przed blokadą dostał email z prośbą o podanie nr konta do zwrotu - gdyby nie to to sprawa była by w innym miejscu.. lecz no tak klient dosatał zwrot i zakonczył dyskusje takze z całego serca prosiłbym o jakiś odzew / pomoc kogoś z moderacji.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ImperiumPremium rozumiem, że to nie komfortowa sytuacja, przykro mi. 
Odpisaliśmy na Twoją wiadomość, w sprawie nr 23734864 podaliśmy warunki zdjęcia ograniczeń z konta. Bardzo proszę wyjaśnij sprawy z pozostałych dyskusji i załącz potwierdzenie w odpowiedzi na wiadomość e-mail w sprawie o podanym wyżej numerze. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ImperiumPremium ważna zasada , jesli masz otwartą dyskusję wszystkie informacje dla klienta oraz odpowiedzi  przesyłaj w dyskusji -- ŻADNE MAILE !!!! ----

oznacz moderatorów

ImperiumPremium
#7 Wielbiciel#

Ale ja odpowiadam w dyskusji zawsze odpowiadam regulanie i sprawdzam spokojnie, tak tego nie zostawiam. Wyslalem email z prosba o nr konta nie tylko do tego klienta ze względu na to ze robiłem pare zwrotów aby później dowód zwrotu wysłać w dyskusji, potwierdzenie. Dla mnie to było wygodniejsze aby wyslac 1 emaila do wszystkich, i nigdy nie było problemów. Lecz rozumiem

oznacz moderatorów