Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj przez to, ze momentami wiadomości o nowych wiadomosiach w dyskusji do mnie nie dochodzą, przez to ze do klienta nie doszedł mój email i był weekend allegro stwierdzilo ze nie przypilnowalem dyskusji i zablokowali mi sprzedaz do momentu rozwiazania.
Sprawa została rozwiązana parę godzin później, klient zadowolony lecz allegro nie odpisuje na wiadomości.. jest dzień dziecka to moja 1 blokada konta a ja siedze z zablokowaną sprzedażą..co mam zrobić da sie jakos przyspieszyć proces zalezy mi.. pozdrawiam
@ImperiumPremium w weekend czas na odpowiedź w dyskusji nie jest liczony , musiałeś coś nie dopilnować , moderatorzy się zajmą .
Dziękuje, jasne lecz po prostu klient sam potem sie zorientował ze w poniedziałek dzień przed blokadą dostał email z prośbą o podanie nr konta do zwrotu - gdyby nie to to sprawa była by w innym miejscu.. lecz no tak klient dosatał zwrot i zakonczył dyskusje takze z całego serca prosiłbym o jakiś odzew / pomoc kogoś z moderacji.
@ImperiumPremium rozumiem, że to nie komfortowa sytuacja, przykro mi.
Odpisaliśmy na Twoją wiadomość, w sprawie nr 23734864 podaliśmy warunki zdjęcia ograniczeń z konta. Bardzo proszę wyjaśnij sprawy z pozostałych dyskusji i załącz potwierdzenie w odpowiedzi na wiadomość e-mail w sprawie o podanym wyżej numerze.
@ImperiumPremium ważna zasada , jesli masz otwartą dyskusję wszystkie informacje dla klienta oraz odpowiedzi przesyłaj w dyskusji -- ŻADNE MAILE !!!! ----
Ale ja odpowiadam w dyskusji zawsze odpowiadam regulanie i sprawdzam spokojnie, tak tego nie zostawiam. Wyslalem email z prosba o nr konta nie tylko do tego klienta ze względu na to ze robiłem pare zwrotów aby później dowód zwrotu wysłać w dyskusji, potwierdzenie. Dla mnie to było wygodniejsze aby wyslac 1 emaila do wszystkich, i nigdy nie było problemów. Lecz rozumiem