Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam pytanie, czy po dokonaniu sprzedaży mogę wysłać do klienta maila z linkami kierującymi do swojego sklepu internetowego jak i regulaminu mojego sklepu internetowego ?
@VolcanoGaming Nie. To reklama, na którą klient nie wyraził wcześniej zgody oraz nakłanianie do zakupów poza Allegro.
a jakie trzeba spełnić warunki aby móc wysyłać podobnej treści mail tak jak to robi Oficjalny sklep MediaMarkt na Allegro? byłbym zainteresowany
@VolcanoGaming Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Jeśli potwierdzimy nieprawidłowości, podejmiemy odpowiednie działania.
szkoda, bo myślałem, że można się z Wami jakoś dogadać w tej kwestii, świetna reklama dla każdego klienta, który kliknie w ten link, na dzień dobry zaproszenie do zakupów poza Allegro z rabatami
Hej,
sprzedawcy, którzy wysyłali/wysyłają maile do swoich klientów o statusach wysyłek otrzymali od Allegro upomnienia, mniej więcej 9.05.2022 o treści:
powiadomienia@allegro.pl > "Wysyłasz do kupujących mejle, które naruszają nasz regulamin"
"Pomimo tych zapisów, wysyłasz do klientów mejle, których zabraniamy. Oznacza to, że łamiesz regulamin. Jeśli nie przestaniesz tego robić, możesz dostać upomnienie, a w przypadku dalszego łamania regulaminu – ostrzeżenie. Zobacz, jak ostrzeżenia wpływają na jakość Twojej sprzedaży. Co warto zrobić Nie wysyłaj do klientów mejli, których zabraniamy."
ktoś miesiąc temu zgłaszał w poniższym wątku, że Media Markt wysyła klientowi po zakupie maila ze statusem wysyłki oraz linkami przekierowującymi do strony zewnętrznej sklepu, moderator odpisał, że temat zostanie zweryfikowany.
W dniu dzisiejszym po zakupie w Media Markt otrzymałam identycznego maila, który ze strony sprzedawcy Media Markt informuje o statusie przesyłki, w mailu jest dodatkowo kilka przekierowań do strony zewnętrznej sprzedawcy.
Dlaczego ten sklep może łamać regulamin a mniejsi sprzedawcy są upominani przez Allegro ostrzeżeniami?
Po zakupie adres MediaMarktPolska (Allegro) <u7rerrcql3@allegromail.pl> wysyła maila o tytule:
"Zmiana formy transportu/płatności w Zamówieniu xxxxxxxx - xx"
Treść maila:
Zmiana formy transportu / płatności
(poniżej informacja i formie dostawy oraz formularz kontaktowy do strony zewnętrznej)
https://pomoc.mediamarkt.pl/
na samym dole kafelki z odnośnikami do strony zewnętrznej:
Status zamówienia: MediaMarkt , https://mediamarkt.pl/login
Dodatkowe korzyści: Klub MediaMarkt – Program Lojalnościowy. Sprawdź! , https://mediamarkt.pl/klub?mail
Sprawdź pakiety: Gwarancja Plus - sklep MediaMarkt.pl , https://mediamarkt.pl/klub?mail
Zasady dostawy: Dostawa - sklep MediaMarkt.pl , https://mediamarkt.pl/klub?mail
@sara1700 dziękuję za Twoją wiadomość! Bardzo proszę zgłoś nam tą sprawę bezpośrednio przez ten formularz.
Zweryfikowaliśmy poprzednie zgłoszenie i podjeliśmy działania. W tego typu przypadkach działamy zgodnie z art. Regulaminu jak np 8.4. a zatem nie wszystkie są widoczne dla kogoś z zewnątrz.
@VolcanoGaming tak , możesz jesteś wolnym człowiekiem , w cieniu ostrzeżenie , blokada konta . Rób jak uważasz .
@mdrogeria napisał(a):@VolcanoGaming tak , możesz jesteś wolnym człowiekiem , w cieniu ostrzeżenie , blokada konta . Rób jak uważasz .
to było pytanie retoryczne
Mógłbym się założyć, że gdyby taki zwykły sklepik, który chce rozkręcić sprzedaż przekierowywał użytkowników do swojego nowego sklepu, szybciutko zablokowaliby mu dożywotnio konto bez możliwości odwołania się 🙂
Jakiś czas temu była tutaj "wojna" z mediamarktem, który odmawiał sprzedaży klientom na Allegro powołując się na własny, zewnętrzny regulamin na swojej stronie - można było kupić tylko określoną ilość sztuk, Allegro nie widziało problemu. Chyba nic się nie zmieniło, skoro nadal tutaj działają 😉
@DarkStoorM napisał(a):
Mógłbym się założyć, że gdyby taki zwykły sklepik, który chce rozkręcić sprzedaż przekierowywał użytkowników do swojego nowego sklepu, szybciutko zablokowaliby mu dożywotnio konto bez możliwości odwołania się 🙂
Jakiś czas temu była tutaj "wojna" z mediamarktem, który odmawiał sprzedaży klientom na Allegro powołując się na własny, zewnętrzny regulamin na swojej stronie - można było kupić tylko określoną ilość sztuk, Allegro nie widziało problemu. Chyba nic się nie zmieniło, skoro nadal tutaj działają 😉
ja zakładałem ten wątek 🙂
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dlaczego-mediamarkt-blokuje-klient%C3%B3w...
w dyskusji Allegro było tak, pytam dlaczego MM zablokował mi zakupy i dlaczego powołuje się na regulamin ze swojej strony dotyczący braku możliwości dokonania zakupu hurtowego (powyżej 4 sztuk), odp. Allegro kopiuj-wklej "otrzymał Pan wszystkie niezbędne informację", gdy pytałem po raz kolejny dlaczego sprzedawca MM Allegro wskazuje regulamin ze swojej strony i klikałem "poproś o pomoc Allegro", otrzymywałem odp. "proszę sprzedającego do ustosunkowania się do pytania kupującego" i tak w koło macieju 😄 aż do terminowego zakończenia dyskusji, nie pamiętam dokładnie, 45 dni czy jakoś tak. Generalnie ta dyskusja pokazała mi, że Allegro siłą rzeczy ustępuje klientowi, który generuje dużą sprzedaż, mały klient nie podskoczy bo dostanie szybko z bata, duży jest i będzie chroniony bo przynosi zyski 🙂 tak samo jest w przypadku opisanym wyżej przez Sara1700, nic w tym temacie się nie zmieni i dalej MM będzie wysyłało klientom maile z informacją o statusie przesyłki z Allegro bo w owym mailu idzie odnośnik do zakupów na ich głównej stronie, na zachętę dostęp do klubu Media Markt z gratyfikacjami itp., Allegro to widzi i doskonale wie, że jakakolwiek próba wymuszenia to bardzo niegrzeczne posunięcie w kierunku klienta VIP 🙂
@VolcanoGaming jeżeli nie można mejlem to wysyłaj w paczce ulotki reklamowe i z masz to z głowy.
@Client:100160870 Niestety, to nie przejdzie, pkt 13.4:
b. dołączanie do wysyłanego Towaru lub dostarczanie w jakiejkolwiek innej formie treści zawierających informację o działalności komercyjnej prowadzonej poza Allegro (na przykład ulotek reklamujących sklep internetowy);
Z drugiej strony, Allegro tego nie sprawdzi, dopóki kupujący nie doniesie 😄