Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nurtuje mnie to czy zawsze pytanie jest pytaniem i czy zawsze musimy na nie odpowiadać .sytuacj kupujący pisze np.
-dziękuję za transakcję ,
-wszystko ok.,
-chcę coś jeszcze dokupić zanim zapłacę, -to są przykłady których trudno nazwać pytaniami nie ma nawet zachowanej formy pytającej a my musimy to traktować jako pytanie tylko po co skoro to jest tylko informacja od klienta który nie prosi o odpowiedź .ja nie chcę siedzieć godzinami nad komputerem i każdemu odpisywać na podziękowania ,wolę odpowiadać tylko na konkretne pytania dotyczące przedmiotów z moich aukcji a jak wystawiam aukcje z antykami czy numizmatyką bez pytań się nie obejdzie.z drugiej strony są pytania na które w sumie też by można było zostawić bez odpowiedzi np.
-za drogo dam tyle,
-ile poza allegro
-kupię ale oczekuję rabatu itp.
wszystkie takie pytania utrudniają nam pracę a nie ma bata by się od nich obronić by nie zostać wypunktowanym. i tu mam normalne pytanie .Czy nie da się tego problemu jakoś rozwiązać?
@mwmonety Tak, każde pytanie jest pytaniem i każde słowo w wiadomości do sprzedającego jest pytaniem. Wszystko jest pytaniem, a jak nie jest, to też jest, bo jak nie odpowiesz szybko, to Ci spadnie jakość sprzedaży i Twoje aukcje wylądują na końcu list. Odsyłaj emotkę z uśmiechem.
Niektóre portale wyświetlają kupującemu info czy jego wiadomość została przeczytana czy nie. To też jest odpowiedź na pytanie / nie pytanie.
@WREDZIA-W1Widzę ten problem po miesiącu urlopu gdzie w tym czasie nic nie wystawiałem wystarczyło że klienci napisali w sumie tylko 3 pytania a na jedno z nich nie odpowiedziałem i dostałem -290 punktów bo procentowo to 1/3 wszystkich odpowiedzi i było to pytanie typu cz będę coś po urlopie wystawiał ?
@mwmonety, i pilnuj poczty też w nocy, bo jak nie odpowiesz szybko na pytanie to wydłużysz czas odpowiedzi do kilku godzin i jakość też ci spadnie🙂
mwmonety NA WIADOMOŚCI NIE WYMAGAJĄCE ODPOWIEDZI ODPOWIADAM KROPKĄ . KLIENT RACZEJ JEJ NIE WIDZI I NIE PODEJMUJE FARSY
@mdrogeria Ja to rozumiem tylko szkoda mi czasem na to czasu i ogólnie odpisuję nawet na te bez sensu tyle że w czasie urlopu to wolę wypoczywać a zresztą kiedyś mnie uczono niepytany nieodpowiada.
mwmonety TAK TO NIESTETY DZIAŁA I JAK CHCESZ ZACHOWAĆ WYSOKĄ JAKOŚĆ MUSISZ ODPOWIADAĆ .JAK DOBRZE PAMIĘTAM TEMAT BYŁ KILKAKROTNIE PORUSZANY , ALE /MOŻE NA RAZIE/ BEZSKUTECZNIE .
Niestety, treść nie ma znaczenia. Na każde "pytanie" musisz odpowiedzieć cokolwiek, inaczej nie tylko nie dostaniesz punktów, ale jeszcze Ci odejmą.
Ten, co to wymyślił, musiał chyba pobierać nauki w organizacjach młodzieżowych w czasach PRL - bo tam lubowano się w tworzeniu takiej fikcji.
Pomijam już fakt, że ilość punktów karnych za brak odpowiedzi w przepisowym terminie, jest kompletnie nieadekwatna do wagi "przewinienia".
@TomBanknoterU mnie wyszło -290 za brak jednej odpowiedzi podczas urlopu gdzie nie miałem aukcji ale i tak znaleźli się tacy co pytali i na 3 pytania zadane nie odpowiedziałem na jedno które nawet nie było związane z aukcją wystawioną ani pytający nic nie miał u mnie kupionego .
autoresponder!
@akcesoria-net-pl Żaden autoresponder nie pomoże w momencie, gdy allegro znowu będzie miało awarię powiadomień mejlowych, jak mniej więcej miesiąc temu.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@.mario. dzięki może skorzystam ale tak od siebie to odpowiedzi z automatu uważam za lekko obraźliwe to tak jak by ktoś pytał i rozmawiał z robotem ,ktoś pyta o co inne a robot mówi swoje .sam nie lubię takiej formy ale może kiedyś z przymusu zastosuję jak nie będę dawać rady .lepszym rozwiązaniem była by możliwość dopisania nr.telefonu do aukcji ,tu klient by miał zawsze szybko odpowiedź no ale jest regulamin taki jaki jest czyli do ......
Jeśli chodzi o kontakt przez telefon (sms), to tu fajnie może być rozwiązanie: smsAllegro. Można ustawić po zakupie automatyczny SMS z podziękowaniem i informacją, że w razie problemów klient może odpisać na ten SMS i uzyska pomoc. Szybka komunikacja przez SMS bywa skuteczniejsza niż przez maile.
@.mario. Odpada, bo allegro nie ma możliwości monitorowania treści SMS-ów wymienianych pomiędzy użytkownikami😁
Osobiście wolę mejla (albo CW), niż pierniczyć się z ew. pisaniem SMS-ów.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Pisanie z telefonu, to mordęga, zgadzam się, ale jak możesz napisać z komputera, gdzie masz listę transakcji, albo ostatnich pytań od klientów. Jedno kliknięcie i wiesz czego dotyczy sprawa i możesz odpowiedzieć wygodnie jak na maila... Wtedy nie jest źle 😉
Niby można korzystać z tego autorespondera, ale to pokazuje, jak chory jest ten system, który premiuje pozorne działania, służące jedynie wyrabianiu statystyk. To naprawę PRL całą gębą
Polecam Autoresponder Dyskusji i Wiadomości Allegro od Niezbędnika Sprzedawcy:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/
Niektóre z możliwości:
- wychwytywanie maili o niestandardowym tytule,
- zaawansowane reguły odpowiedzi.