Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry:)
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Klientka zakupiła około poł roku temu plecak. Twierdzi, że użytkowała go kilka tygodni i założyła dyskusję z powodu wady ukrytej. Posiadam zdjęcia sprzedanego egzemplarza- widać, że zakupiła go bez żadnych wad-nit jest cały. W mailu twierdziła, że wada powstała podczas użytkowania, ale w dyskusji zmieniła zupełnie ton narracji twierdząc, że wada była ukryta, a ja uchylam się od odpowiedzialności...Ja nie mam możliwości udowodnić czy po tak długim czasie użytkowania wystąpiło uszkodzenie mechaniczne, czy obciążyła plecak podczas użytkowania itd. Mogę zaproponować naprawę, ale nie mogę zwrócić całej kwoty 269 zł tak jak oczekuje. Klientka zareklamowała też frędzle, które według niej zostały źle zaprojektowane... 😉 Niestety wiem, że allegro staje zazwyczaj po stronie klienta w dyskusji, a powinno odbywać się to rzetelnie, według norm prawnych i dowodów. Poniżej mail:
Dzień dobry.
30 stycznia kupiłam u Pani torebkę-plecak Desigual.
Zaczęłam ją nosić zaledwie kilka tygodni temu, niestety to wystarczyło, żeby popsuła się, i to dwukrotnie:
- frędzle z ramiączka plecaka notorycznie wchodzą w zamek błyskawiczny, co powoduje że urywają się lub wysuwają z tkaniny, a ramiączko jest bez frędzli
- popsuł się element mocujący tę śliczną drewnianą rączkę, wypadł nit z mocowania
Tym samym chciałam zareklamować torbę i poprosić najchętniej o zwrot pieniędzy.
Bardzo żałuję, że tak się dzieje, bo plecak jest śliczny, ale widać ktoś nie pomyślał w projekcie o szczegółach.
Będę wdzięczna za szybki odzew.
Pozdrawiam..."
@od_stop_do_glow nic, jak odrzucisz poprawnie i uzasadnisz w terminie, allegro nie powinno podważy Twojej decyzji, jedynie co może ze swoich wypłacić odszkodowanie, lub pokryć koszt naprawy 🙂