anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy u Was też jest problem z importem poczex odbiór z punktu żabka ?

mikeza
#21 Demiurg#

Wszystkie takie przesyłki zaimportowały się jako zwykłe paczki z doręczeniem na adres. Jak próbuję ręcznie wybrać żabkę, nie mam takiej możliwości, na liście nie ma żadnych żabek, a także RUCH ?? 

Czyżby jakaś pocztowa awaria ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kroliczajamapl
#12 Orędownik#

Cześć,

czy ktoś z Was ma dziś problem z elektonicznym nadawcą? Nie jestem w stanie wybrać miejsca odbioru Żabka, a przesyłki pobierane automatycznie z Allegro w których klient wybrał Żabkę, pobierają się jako Pocztex na adres domowy - czy ktoś też tak ma?

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

własnie pisałem post w tym samym temacie. Tak - mam problem z żabkami i RUCH. Nie idzie ich wybrać, importują się jako zwykłe paczki 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza problem to będzie jutro bo nie wszyscy to wyłapią 🙂 Ja na forum się dowiedziałem i w worku była paczka gotowa do nadania bez punktu 😉

A poczta każe wstrzymać nadania ciekawe jak to będzie się miało do ocen i czasu nadania 🙂

Mamy obecnie problem z listą zewnętrznych punktów odbioru. Nie wszystkie punktu odbioru z sieci Żabki oraz sieci RUCH są dostępne. Pracujemy obecnie nad rozwiązaniem tego problemu. O rozwianiu problemu z dostępnością zewnętrznych punktów poinformujemy odrębnym komunikatem. Blednie zapisane przesyłki z Allegro prosimy pozostawić do czasu rozwiązania problemu.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Tak mam to samo 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 

mikeza jeśali nie prZeczytałeś cytuję informację ze ztrony do logowania E.N 

Mamy obecnie problem z listą zewnętrznych punktów odbioru. Nie wszystkie punktu odbioru z sieci Żabki oraz sieci RUCH są dostępne. Pracujemy obecnie nad rozwiązaniem tego problemu. O rozwianiu problemu z dostępnością zewnętrznych punktów poinformujemy odrębnym komunikatem. Blednie zapisane przesyłki z Allegro prosimy pozostawić do czasu rozwiązania problemu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza ma to samo 🙂

Allegro jako że to wasza usługa i Wy jesteście płatnikiem prosimy o interwencję @msniezek @cloudcloud @nat_not @_HolaOla_

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kroliczajamapl
#12 Orędownik#

 U mnie to samo, nic nie da się nadać

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 @mdrogeria Dziękujemy, że tak ekspresowo podzielilście tą informacją z innymi użytkownikami AG. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@mikeza @kroliczajamapl rozmawiałem z pocztą, już wiedzą naprawiają zaczynają już sie pojawiać niektóre punkty, chwilkę ma to jeszcze potrwać powinno za godzinę już wszystko działać 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

Ja mam problem z InPost- strona managera się nie ładuje .Szlag by to...

oznacz moderatorów

PerfekcyjnyDomPL
#8 Zapaleniec#

Miałam na szczęście tylko jedną paczkę do odbioru w kiosku. Zadzwoniłam w końcu do klientki, bo nie mogłam się doczekać żeby dało się wybrać punkt, i zgodziła się żeby wysłać na adres. Ale jakby nie forum to bym tej sytuacji nie zauważyła. 😕

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@PerfekcyjnyDomPL ja tak samo bym nie zauważył, i też właśnie dzwoniłem i zmieniłem na UP bo działają tak samo jak orleny 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

PerfekcyjnyDomPL
#8 Zapaleniec#

@kostas11 Akurat moja klientka ma kiosk po drugiej stronie ulicy, a Orleny i UP daleko. Żabki się nie ładowały więc nie wiem. Dobrze, że się zgodziła zmienić, bo statystyki by spadły. 😐

oznacz moderatorów