Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy w Allegro pracują jeszcze ludzie? Co z podejściem indywidualnym do każdego zgłoszenia?
@msniezek
To już kolejne nasze zgłoszenie jawnego łamania Regulaminu gdzie trafiamy na totalną ignorancję pracownika do treści naszego zgłoszenia i ogólną niemoc w podjęciu jakiejkolwiek decyzji.
zgłoszenie nr "08889443" [ ref:_00D24aE05._5001o4QLZnn:ref ]
Proszę wyjaśnij co się stało z indywidualnym podejściem do każdego zgłoszenia.
Przecież komentarz pracownika allegro jest totalnie nie na temat a sugestie rozwiązania naszego zgłoszenia niemożliwe technicznie od lat.
Klient obniża oceny za obsługę twierdząc, że wysłaliśmy po 3 dniach gdzie naprawdę towar wysłany zgodnie z umową w przeciągu 24 godzin. Wskazujemy łamanie Regulaminu pkt 11.5 - Komentarz niezgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji. Przedstawiamy dowód w postaci numeru przesyłki (który też jest uzupełniony po API z inPost'u).
Odpowiedź pracownika Allegro, Pani Anety (w skrócie):
- przykro jej że otrzymaliśmy ocenę negatywną - hmmm, ocena jest pozytywna, to komentarz jest bezpodstawny i nieprawdziwy,
- obsługa klienta to obszar którego Pani Aneta nie jest w stanie ocenić - hmmm, przecież komentarz jasno wskazuje że obniżenie oceny jest w związku z wysyłką po 3 dniach... co jest bzdurą, nieprawdą, jawnym łamaniem Regulaminu i prawa (pomówienie i naruszenie dóbr osobistych spółki),
- Pani Aneta zachęca do odpowiedzi na komentarz, hmmm, na pozytywną ocenę już od dawna nikt nie jest w stanie odpowiedzieć.
To jak to w końcu jest teraz?, Allegro dalej do każdej zgłoszonej sprawy podchodzi indywidualnie? Tutaj chyba ten schemat mocno zawiódł.
Czy czas pracy waszych radców prawnych nie jest więcej wart niż przeszkolenie pracowników w czytaniu ze zrozumieniem? Zapoznania ich z Regulaminem i wskazanie, że jak klient w komentarzu pisze, że coś zostało wysłane po 3 dniach a dowody mówią, że dnia następnego to jest to niezgodne z prawdą i prawdziwym przebiegiem transakcji i ma prawo usunąć taki komentarz? Czy Allegro nie powinno pozostać bezstronne i nie przyczyniać się do łamania prawa przez kupujących?
UPDATE: Pracownik już przeprosił za pomyłkę i skorygował swoje działanie po naszym odwołaniu. Wątek zostawiam dla innych członków społeczności. Zachęcam do komentowania.
W sumie kosztowało to was tylko nerwy, co też jest słabe, że człowiek, któremu płacą za obsługę i pomoc (support) niejednokrotnie popełnia(ł) błędy i ciężko mu było się do tego przyznać. Tak naprawdę to powinniście oczekiwać przeprosin od kupującego, który was oczerniał, że kłamiecie przy podawaniu czasu wysyłki. Napewno by się znalazło parę firm, które by już pisały pozew przeciwko kupującemu.
@HurthAG dzięki za wiadomość, cieszę się, że sprawa została naprostowana, trochę jednak niepokoją mnie informacje, które zostały Ci przekazane. Mogę prosić, abyś przesłał mi na adres spolecznosc@allegro.pl numeru Waszego zgłoszenia. Będę wdzięczna.
Sprawa najważniejsza: dla Allegro kupujący to święte krowy które są do nie ruszenia. Im wolno wszystko.
Natomiast w Allegro pracują ludzie. Pytanie tylko na ile kompetentni?
obecnie allegro posiada niemal 99% wiadomości na temat przebiegu transakcji
wię kiedy była wysłana przesyłka, jak była prowadzona korespondencja i o czym
więc takie głupawe teksty o niemożności usunięcia negatywnego komentarza są
niepoważne
pisałem o tym tutaj:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
@REDziu, dobrze gadasz, więc powinieneś (razem z @pikinier10) stworzyć kanał YT (lub podcasty) o sprzedaży na allegro, coś w stylu obiektywnie o sprzedaży 🙂 czuję, że by wam to wyszło razem 🙂
@konto zamknięte
powoli powolutku
14 lat temu otworzyłem przewód doktorski w tematyce aukcji
może to bym najpierw skończył 🙂 ?