Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatnio zauważyłem, ze po wejściu w ofertę wielowariantową nie wyświetlają się pozostałe warianty, tak jakby to była zwykła pojedyncza aukcja.
@nat_not nie widzę tam kategorii części samochodowe,a mimo tego nie wyświetlają mi się oferty wielowariantowe. nic z tego nie rozumiem.
w jaki sposób klient ma odszukać np. drugą stronę produktu, skoro nie widać w ofercie żadnego wariantu. O co w tym chodzi ?
@mikeza Sprawdź czy możliwe jest ponowne powiązanie ofert w wielowariantowości.
Nic nie daje ponowne powiązywanie ofert, edytowanie i zmiana różnych parametrów, to jest chore. Sprzedawcy myślą, że narzędzie wielowariantowości daje na stronie oferty pełen wybór np. kolorów kupującemu - nic bardziej mylnego..., do nie dawna tak było... teraz śmieszny automat rozdziela oferty wielowariantowe, które połączył sprzedawca i sam łączy "od czapy" co popadnie. Zgłaszanie do serwisu tego co się dzieje jest absolutnie bezsensowne gdyż za każdym razem jest odpowiedź: "oferty łączone są automatycznie, nie mamy na to wpływu..." Podsumowując: chory pomysł, chory program i nikt nie ma zamiaru robić z tym cokolwiek...
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
sytuacja wygląda tak, wszystkie oferty wielowariantowe są aktywne. nie da się połączyć ponownie przedmiotów w taką ofertę. Niestety po wejściu w nią wielowariantowość nie jest widoczna. Ale dla testu rozłączyłem kilka produktów i połączyłem je ponownie i o diwo wtedy wielowariantowość działa i jest widoczna po wejściu w ofertę. Nic tego nie rozumiem.
@mikeza Wskaż proszę oferty, które powinny być połączone ze sobą w ofertę wielowariantową.
@w_kiwi ale to są wszystkie oferty wielowariantowe jakie mam, zadna nie jest aktywna, dopiero po rozłączeniu i ponownym połączeniu wszystko działa.
Ja próbowałam różnych sposobów, również rozłączałam i łączyłam ponownie, działało... ale na kilka chwil, automat znowu łączył po swojemu...
Konkretny przykład: oferta nr 11467659843 połączona w ofertę wielowariantową 55 kolorów (wszystkie mocowane na spinkach). Proszę kliknąć w zieloną kokardę oferta nr 11467648266 , tam pokazują się tylko 2 warianty: ta zielona i połączona z różową... mocowaną na gumkach nr 11467554840. Połączenie automatyczne... to bez sensu...
@w_kiwi poprawka, po sprawdzeniu okazuje się ze wielowariantowość nie działa w pewnych kategoriach, np. wkłady lusterek, kierunkowskazy, a działa w innych.
@mikeza Rozumiem, natomiast do zgłoszenia potrzebuję konkretów, czyli w tym wypadku numerów ofert, które mają być razem w wariancie. Podaj, chociaż przykład jednej oferty wielowariantowej z numerami ofert, abym mogła to skonsultować. Jednak od razu zaznaczę, że wątpię, aby udało mi się coś poprawić bez konkretnych danych. Dopytam oczywiście odpowiedni zespół odnośnie Twoich obserwacji - że problem pojawia się w konkretnych kategoriach.
Przepraszam że weszłam tutaj tak w temat ale to również i dla mnie ważny problem choć w innej kategorii... podaję konkretne numery ofert w powiązanej oferty wielowariantowej: 12602619060 10973328173 12855113490 12052389799 10710408335 13049584334 8439522691 11922149702 10476083567 12602615384 -jest to 10 wariantów/kolorów. Ale na trzech ofertach widać tylko 3 warianty kolorów do wyboru: 8439522691 12602615384 12602619060 -w pozostałych siedmiu widoczny jest cały wybór....
@ewciaa123 Twój przypadek dotyczy wariantów produktowych, więc to jest troszeczkę inna kwestia. W każdym razie przekazałam już sprawę do odpowiedniego zespołu. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią najszybciej, jak to będzie możliwe. 🙂
@ewciaa123 Z przyjemnością informuję, że oferta jest już wyświetlana poprawnie. 😉
w-kiwi -Bardzo dziękuję za pomoc 🙂 Wcześniejsze zgłoszenia problemu poprzez formularze nie dawały rezultatów, Pani jako jedyna wykazała naprawdę zainteresowanie i widać tego pozytywny efekt, jeszcze raz bardzo dziękuję 😊