Czy w wiadomosci do klienta mozna dodac link do karty zamowienia baselinker ?

Adkolt
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2023
15:07
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2023
17:19
@Adkolt Strzelam, że chodzi o wiadomość wysłaną przez Centrum Wiadomości? Skonsultuję to z zespołem i wrócę do Ciebie z potwierdzoną informacją, gdy tylko dostanę odpowiedź.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Adkolt
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-03-2023
17:24
Chodzi dokładnie o to https://baselinker.com/pl-PL/pomoc/wiedza/strona-informacyjna/ na tej stronie unieszczam fv i informacje o statusach zamowienia.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-03-2023
13:28
@Adkolt Dostałam już potwierdzenie, że możesz przesyłać taki link, ale nie możesz pisać w treści samej wiadomości, że zmienił się status samego zamówienia, np. wysłane, w przygotowaniu itp.
Ola
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów