Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od rana mam problem z menadżerem paczkomatów, który wczytując podstrony potrafi "myśleć" po 2 minuty.
Tym samym z nudów tutaj się przełączam na AG.
Też macie dzisiaj problemy z tą stroną? Inne normalnie mi działają więc to nie kwestia internetu.
u mnie nie wyświetla srtrony 😞
Czyli chyba znów zapowiada się jakaś awaria 😕
@unik_sklep , @konto zamknięte zamula jak chol....
Kiedyś się wyświetli, może za 20, 30 min.😁 Próbuj wchodzić na zmianę przez stronę Inpostu albo przez Allegro. Kiedyś się uda, bawię się z tym już 3 dzień, a Inpost twierdzi, że wszystko działa jak należy😁
@konto zamkniętedokładnie, raz chodzi raz nie.... po tej dużej awarii tak cały czas
@unik_sklep i jeszcze nie zawsze dodaje numery przesyłek do zamówień, albo drugi raz importuje niektóre zamówienia😁
@konto zamkniętewłaśnie ostatnio tak miałam, że przygotowane i wysłane drugi raz dodało do nieprzygotowanych 😞
@unik_sklep myślę, że takie rzeczy mogą mieć jakiś związek z ostatnio wprowadzonym "wysyłam z Allegro. DPD nie można już nadać przez ich stronę, tylko przez Allegro, a Inpost jak nadaję przez zamówienia Allegro, to numery przesyłek są dodawane z automatu i od razu, a jak wchodzę przez stronę Inpostu, to są problemy. Tak, że nie wiem, może Inpost ma rację, że u nich wszystko jest w porządku😁
Nie, bo jak się próbowałem zalogować bezpośrednio przez stronę InPost, było tak samo
@TomBanknoter różnie bywa, czasem dłużej, czasem krócej trzeba czekać. Co nie zmienia faktu, że jest to upierdliwe i nikt nic z tym nie robi. Każdy umywa ręce i udaje, że go to nie dotyczy. Ostatecznie, to Allegro przejęło systemy wysyłek, i powinno panować nad ich sprawnym działaniem.
mam to samo
pomimo tego że już nadane to dalej mają status na śledzeniu "Przygotowana przez Nadawcę"
U mnie już tak było wczoraj wieczorem. Długo zastanawia, a na koniec i tak pokazuje białą stronę. Ale czasem działa, udało mi się wczoraj i dziś przygotować paczki
trochę muli , po przelogowaniu jest lepiej ,ale na krótko .
tak samo u nas 😞
U mnie też zamula od rana wiec coś grzebią, ale etykiety poszły 🙂
@konto zamknięte
Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia. Zostanie ono przekazane do weryfikacji. Informujemy, że nie obserwujemy obecnie utrudnień w działaniu Managera Paczek.
W tej sytuacji sugerujemy wyczyszczenie plików cookies w przeglądarce, wyłączenie rozszerzeń ingerujących w wyświetlanie strony (np. blokujących reklamy), zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki. Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
W tej sytuacji sugerujemy wyczyszczenie plików cookies w przeglądarce, wyłączenie rozszerzeń ingerujących w wyświetlanie strony (np. blokujących reklamy), zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki. Powyższe czynności powinny umożliwić prawidłowe korzystanie z Managera Paczek.
Wasze sugestie są śmieszne, menadżer jest częścią składową mojej pracy i nie mam ochoty co chwila włączać, wyłączać, usuwać, zmieniać i jeszcze pewnie powinnam koziołka fiknąć żeby zadziałało😁
@InPost czynności o których piszesz to pierwsza rzecz, jaką z pewnością każdy z nas robi.
Poza tym, nie wiem jak Wy możecie nie obserwować utrudnień w działaniu, a tutaj po kolei jedna osoba po drugiej potwierdza ten sam problem.
Liczę, że w końcu uporacie się z tymi trudnościami i sprzedawcy nie będą mieli problemów.
Od siebie dodam, że w bodajże tamtym tygodniu miałem taką sytuację, że miałem wygenerowane numery do chyba ponad 20 paczek. Tylko jeszcze nie były oficjalnie opłacone. W pewnym momencie, zniknęły prawie wszystkie. Na infolinii oczywiście nie widzieli problemy, kazali ponownie generować etykiety! Na szczęście po kilku minutach, chyba nawet jeszcze w trakcie rozmowy z konsultantem, wszystko wróciło do normy. My nie możemy sobie pozwalać na to, że nagle menadżer będzie nam wywijał takie numery. Dla klientów później każdy pretekst jest dobry żeby mieć pretensje do sprzedawcy, a przyznaj proszę, że tłumaczenie, że to nie nasza wina, a Inpostu, nie do każdego trafi.
Drogi ekspercie, jeśli problem zgłaszają ludzie pracujący w różnych miejscach kraju, na różnych urządzeniach i w różnych przeglądarkach, to znaczy, że leży on po waszej stronie - i przestańcie nas traktować jak niedorozwiniętych umysłowo. Mamy to na co dzień ze strony Allegro, więc wystarczy
PS. Przed chwilą nadawałem kolejną paczkę, i znów wywaliło białą stronę po kilkudziesięciu sekundach oczekiwania. Pomogło dopiero kilkukrotne odświeżenie F5
PS2. A teraz chciałem sprawdzić, i nic nie pomaga, padło na amen (16:17)