anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy wystąpiła jakaś awaria w ostatnich dniach?

anielson
#9 Pomysłodawca#

Witam. Zauważyłam 'dziwne' rzeczy, może ktoś ma podobne spostrzeżenia z ostatnich dni? Co poniżej: 

- wystawiane oferty nie zaciągają zdjęć (pliki są okej)

- partenrzy, którym nadałam dostępy do kont nie mogą się nagle zalogować (oczywiście ustawień nie zmieniałam)

- wzrost odsłon z reklam, a sprzedaż od wczoraj zero (nigdy nie było tak, by nie było ani jednego zamówienia!), a wszystko na tych samych ustawieniach.

Czy przypadkiem nie wystąpiła jakaś awaria, o której dowiemy się po fakcie???

To bardzo istotne, ponieważ chyba nikomu tlumaczyć nie muszę, że to biznes a nie zabawa. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Co do ofert, musisz po prostu je wystawić ponownie albo zedytować oferty. Była awaria serwera zdjęć i akurat te dodane w czasie istnienia błędu mogły zniknąć.

oznacz moderatorów

anielson
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję 🙂 A czy była gdzieś informacja o awarii? 

A czy jakieś info o innych problemach - np. z logowaniem się partnerów na konto? 

oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

Nie wiem, czy przychodziło coś Sprzedawcom na maila. Nie było takiej informacji tutaj: Allegro dla sprzedających - jak skutecznie sprzedawać na Allegro? 

Dowiedziałem się o tym pośrednio na forum poświęconym API Allegro. Tutaj też było chyba parę wątków na ten temat. Żadnej oficjalnej notki zdaje się nie było.

A co do innych problemów technicznych - tak samo, nic nie wiadomo.

oznacz moderatorów

anielson
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź 🙂 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy była jakaś awaria? 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

O swoich błędach i awariach allegro niechętnie informuje ,chyba że zalewa ich fala krytyki to jakiś tekścik napiszą i że niby przepraszają ,tutaj też informacji nie było ,jedynie tutaj na forum temat został poruszony. Niestety rozwiązania problemu nie ma a zdjęcia produktów z aukcji które samemu nie poprawisz nadal są niewidoczne.

oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@kolekcjoner608 No i nie będą widoczne, bo ich nie ma fizycznie na serwerach. Tego to ci Allegro samo nie naprawi, bo się nie da. Jednak powinni o tym głośno poinformować. Sprzedawcy mający duże ilości aukcji nie są w stanie sprawdzić, czy każda z nich ma poprawnie załadowane i istniejące na ich serwerach zdjęcia.

oznacz moderatorów

anielson
#9 Pomysłodawca#

O to właśnie mi chodzi, bo rozumiem, awarie się zdarzają - to normalne. Ale brak informacji to jest po prostu oszustwo, bo płacę za usługę, która działać powinna, a nie działa prawidłowo i nie mam jeszcze możliwości zweryfikowania i zareagowania. 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  ponawiam (wcześniej usunięte) pytanie o to czy wystąpiła awaria?  Zdjęcia to jedno, ale problemy z logowaniem to kolejny problem, który wystąpił w tym samym czasie. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@anielson, jeśli chodzi o trudności z zaciąganiem się zdjęć, ten wątek poruszany był m.in. tutaj. Czy po zakończeniu ofert i dodaniu ich ponownie, Twój problem nadal występuje?

Dopytam o pozostałe poruszone przez Ciebie kwestie, natomiast nie mam informacji co do awarii w tym zakresie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

anielson
#9 Pomysłodawca#

nie zakończyłam ofert  bo mam ich kilka tysięcy i teraz przeglądanie każdej i sprawdzanie co sie zaciągnęło a co nie jest niewykonalne! Już pomijam fakt, że nie było żadnej informacji, więc dowiedziałam się o tym tutaj...

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@anielson, możesz również edytować te oferty (usunąć zdjęcia w tych z problemami, dodać nowe) oraz zapisać zmiany. Jeśli problem istnieje w danej ofercie, powinien być widoczny z perspektywy miniaturki na listingu. Pozwala to na szybką reakcję z Twojej strony. Sytuacja dotyczy niektórych użytkowników. Dlatego monitorujemy ją i przykłady konkretnych ofert zgłaszamy do działu technicznego. 

Rozumiem Twoją irytację - mogę Cię zapewnić, że działamy w tej sprawie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

To może niech pracownicy allegro poprawią, skoro tak ochoczo proponują edycję? Kto ma na to czas? Co i rusz "ulepszane" są parametry, które non stop trzeba poprawiać, bo coś nie gra a teraz z winy waszej awarii osoba, która daje wam zarobić ma sobie POPRAWIĆ???????? setki jak nie tysiące aukcji? Serio? 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

No właśnie... ja na przykład nie mam już siły edytować kolejnych ofert, tym bardziej, że przy niektórych, które już poprawiłem, problem pojawił się ponownie

oznacz moderatorów

anielson
#9 Pomysłodawca#

Przejrzenie kilku tysięcy aukcji ręcznie to nie jest szybkie działanie, nawet jak polega na skorlowaniu miniaturek. 

oznacz moderatorów

Piotros1983
#9 Pomysłodawca#

Tak tylko czasem jest tak że miniaturka jest ok a po wejściu na aukcję nie ma zdjęć i to jest dopiero problem musiała byś wejść na każdą swoją aukcję i sprawdzić a jak masz kilkaset aukcji to życzę powodzenia....

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

No to jest jeszcze ciekawiej niż sądziłem... U mnie niewykonalne jest ręczne przejrzenie wszystkich aukcji. Przegląd po brakującej miniaturce, chociaż bolesny, był do zrobienia, ale w świetle tego co mówi Piotros to już nie na moje nerwy

oznacz moderatorów

Piotros1983
#9 Pomysłodawca#

Właśnie to jest nie wykonalne a problem trwa już ponad tydzień zauważyłem u siebie myślałem że to tylko na jednej aukcji u mnie i sugerowałem się miniaturkami ale z ciekawości wszedłem na kilka moich aukcji a tu wybiórczo nie ma zdjęć no tragedia 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Odnośnie zdjęć - wczoraj i dzisiaj przeglądałem nieco ofert swoich i konkurencji - nie zauważyłem żadnych problemów ze zdjęciami.

Odnośnie sprzedaży - to faktycznie od kilku dni o prostu "zagryzam zęby w deskę".

Sugeruję sprawdzenie punktacji w "Jakości sprzedaży". Nie sprzedaję dużo, mam mało zapytań na e-mail i bardzo mało dyskusji. Brak 2-3-ech terminowych odpowiedzi na pytania na email i 1-nej w dyskusji owocuje niesamowitym % spadkiem i wygenerowaniem niesamowitej ilości "ujemnych" punktów w "jakości sprzedaży" - nie liczy się, że w ciągu miesiąca nie odpowiedziałeś  terminie tylko na 1-dną z 4-ech otrzymanych wiadomości (dyskusji). Liczą się %. Masz wynik 75% lub niższy?  -to już generuje punkty ujemne - u nie jest ponad 500 ujemnych punktów. Na 2 założone dyskusje - 1-ną przegapiłem i nie odpowiedziałem w terminie - w statystykach jest już minus 450 pkt. Jestem pod tym względem gorszy od niesolidnych sprzedawców, którzy mają po kilkadziesiąt dyskusji miesięcznie, lecz zapłacili za "autorespondera" i mają terminowe automatyczne odpowiedzi iw dyskusjach.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@maxr01wiesz co do spadku sprzedaży to ja w tym przypadku widzę, że np oferty z brakującymi zdjęciami mają nowe wyświetlenia (także te z reklam) ale klient zniechęca się jeśli jest tylko miniaturka, a w opisie puste pola z meta opisem zdjęcia.

Zakładam to w sytuacji gdy faktycznie brakuje zdjęć mimo, że widoczna jest miniaturka, bo pewnie gdy klient nie widzi miniaturki to klika rzadziej (ew. częściej bo chce zobaczyć z ciekawości 😛 )

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Dzień bez awarii ,dniem straconym a wszystko przez notoryczne zmiany "na lepsze". 

oznacz moderatorów