Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zauważyłam 'dziwne' rzeczy, może ktoś ma podobne spostrzeżenia z ostatnich dni? Co poniżej:
- wystawiane oferty nie zaciągają zdjęć (pliki są okej)
- partenrzy, którym nadałam dostępy do kont nie mogą się nagle zalogować (oczywiście ustawień nie zmieniałam)
- wzrost odsłon z reklam, a sprzedaż od wczoraj zero (nigdy nie było tak, by nie było ani jednego zamówienia!), a wszystko na tych samych ustawieniach.
Czy przypadkiem nie wystąpiła jakaś awaria, o której dowiemy się po fakcie???
To bardzo istotne, ponieważ chyba nikomu tlumaczyć nie muszę, że to biznes a nie zabawa.
Co do ofert, musisz po prostu je wystawić ponownie albo zedytować oferty. Była awaria serwera zdjęć i akurat te dodane w czasie istnienia błędu mogły zniknąć.
Dziękuję 🙂 A czy była gdzieś informacja o awarii?
A czy jakieś info o innych problemach - np. z logowaniem się partnerów na konto?
Nie wiem, czy przychodziło coś Sprzedawcom na maila. Nie było takiej informacji tutaj: Allegro dla sprzedających - jak skutecznie sprzedawać na Allegro?
Dowiedziałem się o tym pośrednio na forum poświęconym API Allegro. Tutaj też było chyba parę wątków na ten temat. Żadnej oficjalnej notki zdaje się nie było.
A co do innych problemów technicznych - tak samo, nic nie wiadomo.
Dziękuję za odpowiedź 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy była jakaś awaria?
O swoich błędach i awariach allegro niechętnie informuje ,chyba że zalewa ich fala krytyki to jakiś tekścik napiszą i że niby przepraszają ,tutaj też informacji nie było ,jedynie tutaj na forum temat został poruszony. Niestety rozwiązania problemu nie ma a zdjęcia produktów z aukcji które samemu nie poprawisz nadal są niewidoczne.
@kolekcjoner608 No i nie będą widoczne, bo ich nie ma fizycznie na serwerach. Tego to ci Allegro samo nie naprawi, bo się nie da. Jednak powinni o tym głośno poinformować. Sprzedawcy mający duże ilości aukcji nie są w stanie sprawdzić, czy każda z nich ma poprawnie załadowane i istniejące na ich serwerach zdjęcia.
O to właśnie mi chodzi, bo rozumiem, awarie się zdarzają - to normalne. Ale brak informacji to jest po prostu oszustwo, bo płacę za usługę, która działać powinna, a nie działa prawidłowo i nie mam jeszcze możliwości zweryfikowania i zareagowania.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ponawiam (wcześniej usunięte) pytanie o to czy wystąpiła awaria? Zdjęcia to jedno, ale problemy z logowaniem to kolejny problem, który wystąpił w tym samym czasie.
@anielson, jeśli chodzi o trudności z zaciąganiem się zdjęć, ten wątek poruszany był m.in. tutaj. Czy po zakończeniu ofert i dodaniu ich ponownie, Twój problem nadal występuje?
Dopytam o pozostałe poruszone przez Ciebie kwestie, natomiast nie mam informacji co do awarii w tym zakresie.
nie zakończyłam ofert bo mam ich kilka tysięcy i teraz przeglądanie każdej i sprawdzanie co sie zaciągnęło a co nie jest niewykonalne! Już pomijam fakt, że nie było żadnej informacji, więc dowiedziałam się o tym tutaj...
@anielson, możesz również edytować te oferty (usunąć zdjęcia w tych z problemami, dodać nowe) oraz zapisać zmiany. Jeśli problem istnieje w danej ofercie, powinien być widoczny z perspektywy miniaturki na listingu. Pozwala to na szybką reakcję z Twojej strony. Sytuacja dotyczy niektórych użytkowników. Dlatego monitorujemy ją i przykłady konkretnych ofert zgłaszamy do działu technicznego.
Rozumiem Twoją irytację - mogę Cię zapewnić, że działamy w tej sprawie.
To może niech pracownicy allegro poprawią, skoro tak ochoczo proponują edycję? Kto ma na to czas? Co i rusz "ulepszane" są parametry, które non stop trzeba poprawiać, bo coś nie gra a teraz z winy waszej awarii osoba, która daje wam zarobić ma sobie POPRAWIĆ???????? setki jak nie tysiące aukcji? Serio?
No właśnie... ja na przykład nie mam już siły edytować kolejnych ofert, tym bardziej, że przy niektórych, które już poprawiłem, problem pojawił się ponownie
Przejrzenie kilku tysięcy aukcji ręcznie to nie jest szybkie działanie, nawet jak polega na skorlowaniu miniaturek.
Tak tylko czasem jest tak że miniaturka jest ok a po wejściu na aukcję nie ma zdjęć i to jest dopiero problem musiała byś wejść na każdą swoją aukcję i sprawdzić a jak masz kilkaset aukcji to życzę powodzenia....
No to jest jeszcze ciekawiej niż sądziłem... U mnie niewykonalne jest ręczne przejrzenie wszystkich aukcji. Przegląd po brakującej miniaturce, chociaż bolesny, był do zrobienia, ale w świetle tego co mówi Piotros to już nie na moje nerwy
Właśnie to jest nie wykonalne a problem trwa już ponad tydzień zauważyłem u siebie myślałem że to tylko na jednej aukcji u mnie i sugerowałem się miniaturkami ale z ciekawości wszedłem na kilka moich aukcji a tu wybiórczo nie ma zdjęć no tragedia
Odnośnie zdjęć - wczoraj i dzisiaj przeglądałem nieco ofert swoich i konkurencji - nie zauważyłem żadnych problemów ze zdjęciami.
Odnośnie sprzedaży - to faktycznie od kilku dni o prostu "zagryzam zęby w deskę".
Sugeruję sprawdzenie punktacji w "Jakości sprzedaży". Nie sprzedaję dużo, mam mało zapytań na e-mail i bardzo mało dyskusji. Brak 2-3-ech terminowych odpowiedzi na pytania na email i 1-nej w dyskusji owocuje niesamowitym % spadkiem i wygenerowaniem niesamowitej ilości "ujemnych" punktów w "jakości sprzedaży" - nie liczy się, że w ciągu miesiąca nie odpowiedziałeś terminie tylko na 1-dną z 4-ech otrzymanych wiadomości (dyskusji). Liczą się %. Masz wynik 75% lub niższy? -to już generuje punkty ujemne - u nie jest ponad 500 ujemnych punktów. Na 2 założone dyskusje - 1-ną przegapiłem i nie odpowiedziałem w terminie - w statystykach jest już minus 450 pkt. Jestem pod tym względem gorszy od niesolidnych sprzedawców, którzy mają po kilkadziesiąt dyskusji miesięcznie, lecz zapłacili za "autorespondera" i mają terminowe automatyczne odpowiedzi iw dyskusjach.
@maxr01wiesz co do spadku sprzedaży to ja w tym przypadku widzę, że np oferty z brakującymi zdjęciami mają nowe wyświetlenia (także te z reklam) ale klient zniechęca się jeśli jest tylko miniaturka, a w opisie puste pola z meta opisem zdjęcia.
Zakładam to w sytuacji gdy faktycznie brakuje zdjęć mimo, że widoczna jest miniaturka, bo pewnie gdy klient nie widzi miniaturki to klika rzadziej (ew. częściej bo chce zobaczyć z ciekawości 😛 )
Dzień bez awarii ,dniem straconym a wszystko przez notoryczne zmiany "na lepsze".