anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy zamówienia złożone po 29.12. będą brane pod uwagę w statystykach?

MAMY ROZWIĄZANIE!
_Likos_
#21 Demiurg#

Mam takie pytanie.

W managerze paczkomatów INPOST wyśiwetla sie komunikat: " zamówienia złożone po 29.12 ( dziś) po godz 20 zostana zealizowane po 02-01-2022.

Jak to sie bedzie mialo do statystyk wysyłkowych ?????  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_Likos_ Cześć. Skonsultuję to dla Ciebie i wrócę tutaj z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_Likos_ Otrzymałam informację, że takie informacje pojawiają się w Managerze ze względu na inwentaryzację, którą zapowiedział InPost, jednak nie planujemy wykluczeń ze statystyk. 

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@_Likos_ Ten komunikat dotyczy zamawiania opakowań i materiałów pomocniczych, a nie wysyłek.A600CF90-70AD-4E6B-9067-EF9AC1B0DFF7.jpeg

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Agent051  tak teraz doczytałem lecz jednak myślie że pewne problemy i tak będą:

  • 31 grudnia (piątek) – zlecanie podjazdów kurierskich będzie możliwe do godz. 12:00. Odbiór przesyłek oraz dostawa do Paczkomatów będą realizowane do godz. 16:00.
  • 01/02 stycznia 2022 (sobota, niedziela) – w związku z dniami wolnymi doręczenia przesyłek nie będą realizowane.

Przesyłki podjęte w dn. 31.12.2021 r. (piątek) wyjadą w dn. 03.01.2022 r. (poniedziałek) a zostaną doręczone w dn. 04.01.2022 r. (wtorek).

 

Czyli i tak czy inaczej statystyki polecą. Dostawa przesyłek z 31 i  niewykliuczone żeczęśc z 30 niestety dojedzie dopiero we wtorek. Wiec program szybkich dostaw szlag trafi a system allegro bedzie znow źle wyliczał przewidywany czas dostaw.

@ko_alka  szkoda , dziekuje za info

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@_Likos_ Przestań przejmować się statystykami. Tak jest co roku, wykorzystaj dobrze te kilka wolnych dni i zobaczysz, że nie samym Allegro człowiek żyje.
  

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Agent051  ja nie mam wolnych dni .

Jesłi nie allegro to hurt, jesli nie przyjecie towaru to zamówienie.;)

Natomiast  statystyk szkoda. Bo to jeden dwa dni a potem trzeba miesiąc czekać aby do normalnosci wróciło. Poza tym jeśli ktos kupi 31 rano i system pokaże że dostanie paczke 03-01 to znowu będą pytania i negatywy za nic

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@_Likos_ Ty naprawdę uważasz, że wyśrubowana przez Allegro jakość sprzedaży to normalność? Może nie trzeba się tak bardzo tym przejmować.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Agent051  niestety to normalnośc.

W hurcie hadlowiec potrafi spędzić u klienta dzień czasu wykładając mu towar na półki.

Jeśli hurtowego zamówienia nie zrealizujemy w dwa- trzy dni to często jest to ostatnie zamówienie tego klienta. NIestety ale teraz cena i obsługa to priorytet. Natomiast działa to w dwie strony moi dostawcy także walczą o klienta wiec ze strony dostawców jeśli tylko kupujesz dużo i regularnie płacisz to obsługa jest na wysokim poziomie. Takie czasy

Uwazam że niezależnie gdzie handluje,czy to hurt , czy allegro, czy tez inna platforma obsługa klienta powinna byc na wysokim poziomie i taką staram sie swoim klientom zapewniać.

Jednym z elementów tej obsługi jest informacja o terminie dostawy . Dlatego uważam że powinna byc ona rzetelna. Natomiast takie niby drobne błedy bo pewnie zamówien jutro i pojutrze za dużo nie bedzie. Lecz są one po prostu denerwujące i psuja statystyki.

To troche tak jak z komentarzami - jeden niezasłużony negatyw psuje długa prace.

Dlatego wolałbym żeby taka informacja sie na allegro pojawiła. Skoro można to było zrobić przed swietami i informować o wydłużonym czasie dostawy to myśle że taka informacja np od jutra do drugiego stycznia takze byłaby dobra. Klient byłby poinformowany a ewentualne straty finansowe zarówno dla allegro jak i dla sprzedajacych na pewno dużo mniejsze niż w przedswiątecznej akcji.

 

oznacz moderatorów