Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w formularzu zamówienia pozwalacie na wpisywanie imion i nazwisk pisanych cyrylicą?
Jak mam to wysłać jeżeli żaden operator nie przyjmuje takich znaków. Co mam teraz zrobić?
Dotyczy zamówienia nr: aa989340-3750-11ec-976e-553e6d6d42eb
@FishBeat Dzięki za zwrócenie na to uwagi, zgłosiłam tę sytuację. Skontaktuj się proszę z Kupującym i poproś o dane niezbędne do wysyłki zapisane alfabetem polskim.
Dziękuję za odpowiedź, ale to nie rozwiązuje problemu. Póki co od wczoraj kupujący nie odpisuje na moją prośbę tak samo jak nie mam odpowiedzi na zgłoszony do was problem, jedynie tutaj na forum dostałem jakąś odpowiedź, ale to nie załatwia sprawy. Paczki nadać nie mogę, punkciki lecą za terminowość, a ja nic nie mogę zrobić. Nawet jak teraz anuluję to przesyłkę i złoże wniosek o zwrot prowizji to będziecie chcieli ode mnie pisemnego odstąpienia przez kupującego bo inaczej nie zwrócicie prowizji. Tak to powinno wyglądać?
@FishBeat Żeby zweryfikować zamówienie, potrzebuję loginu konta sprzedażowego. Mimo wszystko jedynym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z kupującym. W tym momencie nie mamy możliwości blokowania danych zapisanych cyrylicą.
Z wiadomych powodów nie chcę podawać publicznie loginu sprzedawcy dlatego podałem nr id zamówienia: aa989340-3750-11ec-976e-553e6d6d42eb. Kupujący nie odpowiada na moją wiadomość. Dlaczego nie dostałem odpowiedzi z waszej pomocy na ticket: 18344385?
Jak w takim wypadku będzie wyglądał proces zwrotu prowizji? I czy będzie to zamówienie anulowane w statystykach?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Minęło już ponad 24h od kiedy zgłosiłem problem z kupującym (ticket: 18344385) i nadal nie otrzymałem ŻADNEJ odpowiedzi, jedynie tutaj na forum coś w stylu, "radź se sam i gadaj z kupującym, a nam nie zawracaj głowy". Czemu wszyscy operatorzy/brokerzy pocztowi nie mają problemu z wdrożeniem prostej walidacji aby nie wpisywać dziwnych znaków tylko z wami jest wieczny problem? Czemu sami nie wezwiecie teraz kupującego aby poprawił dane na swoim koncie na zgodne z polskimi normami? Czemu karcicie sprzedawców za brak terminowej odpowiedzi, a sami co robicie? żal.pl
@FishBeat Bardzo Cię przepraszam za dłuższy czas oczekiwania, wysłałam prośbę do odpowiedniego zespołu o pilną odpowiedź na Twoje zgłoszenie.
W odpowiedzi na ticket dostałem jedynie tłumaczenie tej cyrylicy, ale to nie rozwiązuje problemu. Przede wszystkim z kupującym doi tej pory nie ma żadnego kontaktu (nie potwierdził on czy tłumaczenie jest poprawne oraz czy nadal jest zainteresowany zamówieniem - dla przypomnienia jest to płatność za pobraniem więc jest bardzo duże ryzyko nie odebrania takiej przesyłki co wiąże się z dużymi kosztami dla mnie), a przez waszą opieszałość termin na wysyłkę minął. Proszę zatem o odpowiedź jak będzie wyglądała w tej sytuacji procedura zwrotu prowizji oraz punkty za nie terminowe nadanie?
@FishBeat Adres zamówienia był wpisany w języku polskim, otrzymałeś również tłumaczenie imienia i nazwiska. Rozumiem, że nie chcesz nadać zamówienia do kupującego?
Widzę również, że ten sam kupujący dzień później ponownie złożył zamówienie na ten sam produkt - wprowadził wszystkie dane wyłącznie w języku polskim. Spróbuj jeszcze raz się z nim skontaktować i zapytaj czy nie chce anulować jednego z nich.
Drobna sugestia: Allegro posiada już mechanizm blokujący inne znaki niż łacińskie. Nie można ich wprowadzić ani w tytule oferty, ani w parametrach tekstowych jak tytuł książki czy nazwisko autora. Wystarczy ten mechanizm zaimplementować do danych kupującego i problem z głowy.
Taka Надежда Богдановичь nie musi przecież pisać, że nazywa się Nadzieja Bogdanowicz. Wystarczy, że skorzysta z Tłumacza Google i wpisze Nadezhda Bogdanowich' - też dojdzie.
@Kasiulki2 Dzięki za tę sugestię, już wcześniej przekazałam ją do odpowiednich ludzi. Mam nadzieję, że rozwiązanie zostanie wkrótce wprowadzone.
@ko_alka dlaczego sprzedawca musi coś robić w tym temacie?
allegro łamie polskie przepisy w tym ustawę konsumencką i ustawę o języku polskim pozwalając na coś takiego
naprawiliście już w serwisie by kupujący nie mogli podawać do wysyłek inpostu innego numeru telefonu niż polski?
- oczywiście , że nie
- niech sprzedawca się pałuje z kupującym, że nie otrzymał powiadomienia o przesyłce na telefon
bo allegro przecież to taki wspaniały serwis jest
Właśnie przerabiam to. Numer z Irlandii i InPost mówi "bujaj się frajerze" a to Allegro dało d...y pozwalając taki numer wprowadzić użytkownikowi.
No a tacy wspaniali na LinkedIn - tak chwalą się swoją nowoczesnością 😉
@FishBeat Ewentualnie możesz spróbować skorzystać ze strony Latynizator, która pozwala zamienić cyrylicę na znaki alfabetu łacińskiego i nadać przesyłkę z takimi danymi.
Niestety musisz w takim wypadku wiedzieć, z jakiego języka korzysta kupujący a to nie jest takie oczywiste.
Dzięki to sie na pewno przyda na przyszłość 😀
@ko_alka @FishBeat @Client:94057046 niestety jak zawsze allegro na Twoje ręce drogi sprzedawco scedował rozwiązanie problemu i nadal nic z tym fantem nie ma zamiaru zrobić - sprzedajesz na allegro, martw się sam albo udaj do pokoju kontemplacji i tam walnij parę razy głowa w ścianę https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wysyłka-za-granice-po-cenie-wysyłki-krajow...
Z nimi jest wiecznie problem, wszyscy operatorzy pocztowi nie mają problemu z prostą walidacją żeby nie wpisywać dziwnych znaków, ale przecież wieeeelkie allegro zawsze frontem do klienta, hueh 😕