Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy na Allegro można "mieć ciastko i zjeść ciastko?"
Zacytuję internet
Powiedzenie „mieć ciastko i zjeść ciastko” to przykład coraz popularniejszej w języku Polaków kalki z języka angielskiego (ang. to have a cake and eat it). Oznacza ono „realizowanie dwóch wykluczających się zadań w tym samym czasie”.
Na allegro jest to możliwe
Algorytm:
- Kup towar
- Załóż dyskusję z bzdurnym powodem i lakonicznym opisem np: nie podoba mi się towar
- Nie odpowiadaj na pytania Sprzedawcy
- Przeczekaj maksymalnie dużo czasu np: 10dni i powtórz swoją kwestię pisząc że ma wady
- Nie odpowiadaj na pytania Sprzedawcy i domagaj się zwrotu pieniędzy z tytułu towar jest uszkodzony
- po 14 dniach wypełnij wniosek do POK
wypłata środków jest na 100% pewna bo serwis allegro cyt: dba o zadowolenie kupujących
Algorytm można modyfikować w dowolny sposób -ważny by pisać bzdury i maksymalnie przeciągać dyskusję
Osobnym profitem jest fakt, że można Sprzedawcy dowolnie uwłaczać i czuć moralną wyższość bo Kupujący to
Pan a Sprzedawca cham a allegro w dyskusji to przecież utwierdza
Komentarz oczywiście negatywny można wystawić bo ma się rację, gdyż allegro przyznało Kupującemu rację bo wypłaciło pieniądze z pok
Dlaczego o tym piszę - bo jako Sprzedawca miałem właśnie kolejną podobną sytuację
Dyskusja z Allegro nie ma sensu - serwis nie widzi nic niestosownego w sytuacji, gdy sprzedawca jest poniżany
Czy mieliście podobnie?
@RED nie pozwalamy na poniżanie i uwłaczanie żadnej stronie transkacji. Czy możesz podać w której dyskusji miała miejsce opisana przez Ciebie sytuacja?
@la_nika Czy w przypadku poniżania ,uwłaczania i nawet gróźb ze strony kupującego jego konto na allegro zostaje zablokowane? Oczywiście ze nie.
Natomiast chyba na AG ostatnio było ze sprzedawca został zablokowany za "ch...." w mailu do kupującego😎.
@aragil każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie niezależnie od tego czy jest to kupujący czy sprzedający i jeśli uznamy to za stosowne to podejmiemy działania również wobec kupującego. Nie wszystkie sytuacje z wulgaryzmami kończą się zawieszeniem konta (ponownie dotyczy to zarówno kupujących jak sprzedających). Natomiat bardzo proszę zgłaszajcie nam jeśli kupujący Was poniża, uwłacza Wam lub grozi.
RED nie , nie miałem takiej sytuacji , kupujący przeważnie porzucają dyskusję po szybkim rozwiazaniu problemu , ale to co piszesz ma uzasadnienie .