anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dane statystyczne dotyczące sprzedaży

Mikleks
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Od kiedy pamiętam dane statystyczne dotyczące sprzedaży są błędne. Problem występuje w:

  • Zestawieniu sprzedaży
  • Statystykach allegro ads
  • Trade Analytics

Z jakiegoś powodu w każdym z tych miejsc zaliczacie transakcje oznaczone jako "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA" oraz "PŁATNOŚĆ ANULOWANA" do statystyk. Przecież to nie ma żadnego sensu, jedynie transakcje "OPŁACONE" oraz "PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE" powinny liczyć się do statystyk bo faktycznie do nich doszło.

Dodatkowo wszystkie zamówienia na których sprzedający ustawi status "ANULOWANE" powinny automatycznie być usuwane z wszelkich statystyk. Zazwyczaj ma to miejsce kiedy kupujący nie odbierze przesyłki za pobraniem lub odstąpi od umowy z jakiegoś powodu. Tak czy inaczej takie zamówienie nie doszło do skutku więc nie powinno widnieć w statystykach. 

Nie wspomnę już o tym że prowizje są pobierane dla zamówień które nie zostały opłacone.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mikleks Rozumiem Twój punkt widzenia i wiem, że proponowane przez Ciebie rozwiązanie byłoby ułatwieniem dla sprzedających.

Jednocześnie proszę, żebyś pamiętał, że w naszym systemie wszystkie oferty, w których kupujący kliknął Kup Teraz lub wygrał licytację powodują zawarcie umowy, czyli są sprzedażą. 

W tej sytuacji obecnie niestety nie mogę Cię zapewnić, że wprowadzimy zmiany. Będziemy jednak mieć na uwadze Twoje zdanie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

marky_20
#9 Pomysłodawca#

@nat_notbardzo ładne kopiuj wklej. Wnosi tyle do dyskusji co moja wypowiedź, z tym, że ja zgodzę się w 100% z @Mikleks 

oznacz moderatorów

Mikleks
#9 Pomysłodawca#

@nat_not Jakie konsekwencje ponosi osoba która kupiła coś na allegro i nie dokonała płatności?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Mikleks Wszystko zależy od tego czy kupujący zawiera wiele takich transakcji i ich nie opłaca, czy jest to jednostkowy przypadek. W tej pierwszej sytuacji, może dojść do blokady konta. W drugiej nie podejmujemy działań. Jeśli klient wycofuje się z zakupu, sprzedający może wystąpić o zwrot prowizji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów