anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Darmowe zwroty

1MTS
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Kiedy Allegro będzie płacić sprzedawcom za obsługę zwrotów. To wy oferujecie w pakiecie Smart, za który pobieracie opłatę, darmowe zwroty.  Więc zacznijcie płacić za ich obsługę . Albo ograniczcie zwroty i przestańcie niszczyć świat 

Obsługa takiego zwrotu , to są niestety koszty. I dlaczego ma je ponosić sprzedawca??

 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@1MTS Cześć. Rozumiem Twój punkt widzenia, ale obecnie również w znacznej części partycypujemy w kosztach Smarta. Dodam również, że usługa Allegro Smart! jest dobrowolna dla sprzedających, nie jest obowiązkowa. 

oznacz moderatorów

1MTS
#8 Zapaleniec#

Proszę czytać, ze zrozumieniem.  Percypujecie w kosztach ?? W jakim procencie ??? Skoro w zasadzie, kosztem przesyłki obciążacie sprzedawcę. To po pierwsze.  

A po drugie pytanie dotyczyło kosztów obsługi tych zwrotów , a nie kosztów przesyłek

Każdy zwrot to kilka minut, na rozpakowanie, zweryfikowanie  stanu zwrotu ,  odszukanie zwracającego , bo inteligentni nabywcy nie potrafią do paczki włożyć nawet kopi dowodu zakupu. Potem co najmniej dwie kartki papieru , korekty do paragonów i faktury często dopłata za prowadzenie usług księgowych za dodatkowe dokumenty . Że nie wspomnę o kosztach opakowań, które już nie nadają sie do ponownego użycia.   I ma Pani racje , ani Allegro ani Smart nie są obowiązkowe i zobaczycie odpływ sprzedawców jak zobaczą marcowe FV .   Nie każdy jeszcze zorientował sie w podwyżce prowizji.  Jak dostanie FV to pewnie niektórym wyprostują sie sznurówki

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@1MTS Zasady i koszty są znane , ustaw ceny towarów na takim poziomie żeby bilans był dla Ciebie przynajmniej zadowalający .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@1MTS pytanie dotyczyło kosztów obsługi tych zwrotów 

A mając sklep internetowy jak rozliczasz zwroty ? 

zobaczycie odpływ sprzedawców jak zobaczą marcowe FV

Bu cha cha cha każdy tak pisze a allegro zwiększyło sprzedać z 50 mld w 2022 do 55 mld w 2023 😄 a przychody spółki wzrosły z 9 do 10 mld 😄 Puki są kupujący będą sprzedawcy 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

1MTS
#8 Zapaleniec#

A kim Ty jesteś na tym Allegro .  Opłaconym Trollem ??  

 Bo jakoś nie widać Twoich ofert.  A i polszczyzna taka dość  słaba. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@1MTS dzięki smart i darmowym zwrotom masz więcej kupujących, po drugie smart jest dobrowolny po trzecie jak byś miał oddawać całość dostawy zgodnie z UK to byś więcej stracił niż w przypadku zwrotu smart 🙂 popatrz na to szerzej 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@kostas11 "jak byś miał oddawać całość dostawy zgodnie z UK to byś więcej stracił niż w przypadku zwrotu smart" 

Jestem gotów się z tym nie zgodzić, wystarczy oferować darmową dostawę (taką której NIKT nie wybierze) i problem jest rozwiązany. Mam zdecydowanie więcej zwrotów z Paczkomatu/Kuriera niż sprzedaży z moją wyjątkową dostawą za 0zł. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek wystarczy oferować darmową dostawę (taką której NIKT nie wybierze) 

Wiem że zmierzasz do zwrotu najtańszej dostawy 🙂

Teoretycznie tak a praktycznie nie ma takiej możliwości, żeby to wprowadzić, niczym technicznie nie odstraszysz kupującego od darmowej dostawy jakim kolwiek przewoźnikiem, po drugie i tak poniesiesz koszt wysyłek więc jaka tu oszczędność 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@kostas11 ja nie piszę o teorii a o praktyce. 
Nie odstraszysz? Jeżeli wybierzesz odpowiednią darmową dostawę to jestem przekonany, że będziesz zadowolony jak ja 😉 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@1MTS nie , to Ty udostępniasz zwrot w ramach ,, smart ,, ale nie musisz tego robić , na wniosek wyłączą Ci smarka z ofert , możesz to również zrobić samodzielnie .

oznacz moderatorów