Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kiedy Allegro będzie płacić sprzedawcom za obsługę zwrotów. To wy oferujecie w pakiecie Smart, za który pobieracie opłatę, darmowe zwroty. Więc zacznijcie płacić za ich obsługę . Albo ograniczcie zwroty i przestańcie niszczyć świat
Obsługa takiego zwrotu , to są niestety koszty. I dlaczego ma je ponosić sprzedawca??
@1MTS Cześć. Rozumiem Twój punkt widzenia, ale obecnie również w znacznej części partycypujemy w kosztach Smarta. Dodam również, że usługa Allegro Smart! jest dobrowolna dla sprzedających, nie jest obowiązkowa.
Proszę czytać, ze zrozumieniem. Percypujecie w kosztach ?? W jakim procencie ??? Skoro w zasadzie, kosztem przesyłki obciążacie sprzedawcę. To po pierwsze.
A po drugie pytanie dotyczyło kosztów obsługi tych zwrotów , a nie kosztów przesyłek
Każdy zwrot to kilka minut, na rozpakowanie, zweryfikowanie stanu zwrotu , odszukanie zwracającego , bo inteligentni nabywcy nie potrafią do paczki włożyć nawet kopi dowodu zakupu. Potem co najmniej dwie kartki papieru , korekty do paragonów i faktury często dopłata za prowadzenie usług księgowych za dodatkowe dokumenty . Że nie wspomnę o kosztach opakowań, które już nie nadają sie do ponownego użycia. I ma Pani racje , ani Allegro ani Smart nie są obowiązkowe i zobaczycie odpływ sprzedawców jak zobaczą marcowe FV . Nie każdy jeszcze zorientował sie w podwyżce prowizji. Jak dostanie FV to pewnie niektórym wyprostują sie sznurówki
@1MTS Zasady i koszty są znane , ustaw ceny towarów na takim poziomie żeby bilans był dla Ciebie przynajmniej zadowalający .
@1MTS pytanie dotyczyło kosztów obsługi tych zwrotów
A mając sklep internetowy jak rozliczasz zwroty ?
zobaczycie odpływ sprzedawców jak zobaczą marcowe FV
Bu cha cha cha każdy tak pisze a allegro zwiększyło sprzedać z 50 mld w 2022 do 55 mld w 2023 😄 a przychody spółki wzrosły z 9 do 10 mld 😄 Puki są kupujący będą sprzedawcy 😉
A kim Ty jesteś na tym Allegro . Opłaconym Trollem ??
Bo jakoś nie widać Twoich ofert. A i polszczyzna taka dość słaba.
@1MTS dzięki smart i darmowym zwrotom masz więcej kupujących, po drugie smart jest dobrowolny po trzecie jak byś miał oddawać całość dostawy zgodnie z UK to byś więcej stracił niż w przypadku zwrotu smart 🙂 popatrz na to szerzej 😉
@kostas11 "jak byś miał oddawać całość dostawy zgodnie z UK to byś więcej stracił niż w przypadku zwrotu smart"
Jestem gotów się z tym nie zgodzić, wystarczy oferować darmową dostawę (taką której NIKT nie wybierze) i problem jest rozwiązany. Mam zdecydowanie więcej zwrotów z Paczkomatu/Kuriera niż sprzedaży z moją wyjątkową dostawą za 0zł.
@sl-aw-ek wystarczy oferować darmową dostawę (taką której NIKT nie wybierze)
Wiem że zmierzasz do zwrotu najtańszej dostawy 🙂
Teoretycznie tak a praktycznie nie ma takiej możliwości, żeby to wprowadzić, niczym technicznie nie odstraszysz kupującego od darmowej dostawy jakim kolwiek przewoźnikiem, po drugie i tak poniesiesz koszt wysyłek więc jaka tu oszczędność 😞
@kostas11 ja nie piszę o teorii a o praktyce.
Nie odstraszysz? Jeżeli wybierzesz odpowiednią darmową dostawę to jestem przekonany, że będziesz zadowolony jak ja 😉
@1MTS nie , to Ty udostępniasz zwrot w ramach ,, smart ,, ale nie musisz tego robić , na wniosek wyłączą Ci smarka z ofert , możesz to również zrobić samodzielnie .