Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient nie podjął przesyłki w terminie - wróciła jako zwrot - chcę go obciążyć pomniejszając mu zwrot z jego wpłaty.
Jeśli tak zrobię nie otrzymam rabatu transakcyjnego
Jak mogę to zrobić ?
2 pytania
czy poniosłeś koszt powrotu przesyłki ?
czy klient odstąpił od umowy ?
Pytania nie mają zupełnie związku z moim pytaniem.
Jednak odpowiem 🙂
Tak poniosłem
Nie nie odstąpił (jednak tutaj to nie ma znaczenia) ponieważ w ofercie jest wskazane że koszty w przypadku odstąpienia pokrywa Kupujący
@planeta_kabli ,,Nie nie odstąpił ,, ?? .... ma znaczenie , towar w dalszym ciągu należy do klienta , wyślij wiadomość o zwrocie paczki i czekaj , nie zapomnij poinformować o kosztach magazynowania .
Nie nie odstąpił, ponieważ już minął czas. Napisał, że chce anulować zamówienie a ja jako sprzedawaca nie robię problemów. Stąd nie odstąpił od umowy ale zmienił jej warunki.
@planeta_kabli ,, Napisał, że chce anulować zamówienie ,, czyli jednak odstąpił . Zwróć kasę , tyle co się należy , wystąp o zwrot prowizji , jak odrzucą to się odwołasz ,w odwołaniu masz możliwość opisu oraz załączenia dokumentu jakim jest wiadomość od klienta .
Nie zmienia to faktu, że rodzi się problem ze zwrotem rabatu 🙂 i nadal nie wie co z tym zrobić,
Nie dostaniesz zwrotu jak nie masz dowodu na brak transakcji, tu wstaw brak odbioru jako dowód, Ale jak chcesz mu zwrócić skoro nie wiesz czy nie chcesz już towaru? tu przesyłka załupiona jest nadal jego własnością. Poniósł koszty przesyłki zwrotnej?: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_