Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zrobiła zakupy w niedzielę ( wysyłka do paczkomatu) poprosiła o wysyłkę dopiero we wtorek ale żeby nie spadły nam punkty zaproponowałam, że nadam kuriera i paczka zaczeka na nią w domu ( bez dodatkowej opłaty- z naszego konta), dodałam numer wysyłki, żeby Allegro widziało. Ale teraz pokazuje, że wysyłka nie wysłana w terminie mimo iż będzie dzisiaj dostarczona i spadły nam procenty.
Czy warto napisać do Allegro z prośbą o zmianę ?
Tak warto: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@MariMarJewelry bo to inna dostawa i tak to nie działa 😞 w mailu jest wszystko zakodowane i trzeba nadawać tym przewoźnikiem jakim wybrał kupujący, po za tym jak masz np. 100 zamówień w miesiącu to spokojnie możesz opóźnić 2 paczki na nic to nie wpłynie bo wymagają 98 % nadać dopiero poniżej zaczynają odejmować punkty 😄
@MariMarJewelry Wskaż proszę numer zamówienia i napisz w jaki sposób wygenerowałeś etykietę.
09250900-e476-11ee-a428-f7e2c07b527b
zamiast paczkomatu opcja dostawy przez kuriera InPost do domu klientki.
Tak z nią uzgodniłam.
A zrobiłam to z firmowego panelu- nie przez Allegro bo nie miałam możliwości czekania aż kurier odbierze paczkę z biura (nadałam przez paczkomat )