Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
UPS uparcie nie odbiera przesyłek w granicznych godzinach. Acces Point Kraków - godzina graniczna 14. Dostarczona 12.30 nie odebrana, dostarczona następna 12.40 nie odebrana. Jako sprzedający mam to zaliczone, jako nieterminowa wysylka. UPS w obu przypadkach przyznaje, ze to ich wina. Ja musze dwukrotnie upominać się o wykluczenie z nieterminowych
Ta sama sytuacja co w przypadku one boxów. UPS w usłudze Standard gwarantuje doręczenia w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia nadania.
I teraz dniem nadania dla przewoźnika jest dzień pozostawia przesyłki w punkcie, a dla Allegro zaś dzień odbioru przesyłki z tego punktu przez kuriera.
Braku odbioru w danym dniu nie można reklamować, o ile przesyłka dotarła w regulaminowym terminie.
Kilkukrotnie wysyłlam paczki przez Zielony Paczkomat, dla ktorego godziną graniczna była 15.00. Paczki nadane zostały między 14.54 a 14.57 - na co mam potwierdzenie w danych wysyłki. Kurier nie podjął tych prsesyłek w dniu ich nadania. Zostały zalicone, jako nieterminowe. Po interwencji przywrócono je, jako terminowe. Przecież to jest mój stracony czas i niepotrzebna praca pracowników Allegro. Jesli rzadzą nami algorytmy - to dla nich 14.59 JEST prsed 15.00, prawda ?
Wg regulaminu godziną gra jest 12:00 (mówimy o godzinie granicznej do obliczania terminu doręczenia).
Po drugie operator nie gwarantuje terminu odbioru z automatu nadawczego, lecz jedynie termin doręczenia do automatu docelowego. Dla usługi Next Day wynosi on do 3 dni roboczych, pod warunkiem nadania do godziny granicznej.
Ważne. Przewoźnik nie ma obowiązku odbioru przesyłki w tym samym dniu. On ma obowiązek doręczyć przesyłkę w ciągu trzech dni roboczych. Tu jest niestety konflikt pomiędzy polityką przewoźników a Allegro.
Ps. W przypadku zamówienie podjazdu może już być inaczej. Tu często termin i godziny odbioru są gwarantowane (oczywiście jest jakaś tolerancja). Np. w Pocztexie możesz wykazać datę i dwugodzinny przedział czasowy, który jest gwarantowany, a margines błędu to +/- 30 minut. Do tego jak kurier zbyt późno odbierze przesyłkę (chyba że wyznaczyło się godzinę podjazdu już po godzinie granicznej) i ta dotrze z opóźnieniem do adresata, to można uzyskać odszkodowania za opóźnienie.
Tu dam mały przykład. Zamawiasz podjazd pomiędzy 12:00 a 14:00 (godziną graniczna do której kurier musi odebrać paczki od nadawcy to 15:00). Kurier przyjeżdża o 16:15 przez co paczki nie zdążają na popołudniowy transport. Jeżeli przesyłka nie dotrze przez to w ciągu 2 dni, to można wystąpić o odszkodowanie za opóźnienie spowodowane zbyt późnym podjazdem kuriera w stosunku do godziny z zamówienia.
Regulamin ich Allegro jest i oni mogą go naginać a Tobie pojadą po jakości i wymówka ich będzie że nie mogą że im przykro, Ty zgodnie z deklaracją wkładasz paczki a kurier zabiera jak mu pasuje, jak może itd. więc to jakaś paranoja.
W wysyłkach mamy wyraźnie napisane, że naszym obowiązkiem jest dostarczenia paczki do godz 23.59. TYMCZASEM za termonowe uznawane są te, które odbierze kurier w dsnym dniu. To oznacza, ze sprzedsjący ma obowiązek pilnować kuriera. Nic nie dają godzony granczne, wyznaczone w poszczegółnych punktach, ponieważ kurierzy ich nie przestrzegają a konsekwencje ponosi sprzedający. Więc po co podajecie graniczna godzine 23.59, skoro to nic nie znaczy - równie dobrze miżecie tam wpisać wysyłka do godziny 34 minut 21. (wiem, że nie ma takiej godzony) ale jest tak samo prawdziwa, jak ta 23.59
Bo godzina graniczna służy do obliczania terminu doręczenia. Jak nadasz po godzinie granicznej, to doliczasz 1 dzień roboczy do terminu doręczenia.
Przewoźnik nie gwarantuje terminu odbioru, lecz tylko termin doręczenia (w przypadku Allegro One, jest to trzy dni robocze).
Napisałem cztery posty, które wykazują ignorancję oraz lekzeważenie sprzedających przez Allegro. Dzięki temu mam znaczek "woelbiciel " co to oznacza - może zacząłem wielbić Allegro ?
Nie, to jakieś rangi nadawane przez allegro.
@super__audio to oznaczenia poziomów zaangażowania w społeczności forumowej allegro gadanie. Od Nowicjusz po Demiurg. Im więcej tu przebywasz i bierzesz udziału w dyskusjach tym większa range uzyskujesz
Jesli poruszam w ty miejscu jakiś temat, to jakie są jego dalsze losy ktoś tym się zainteresuje, odpowie wyjaśni ?
Jeśli zawołasz moderację tonprzyjda chociaż raz. Potem zależy, czego oczekujesz
@super__audio to jest tylko forum. Są tu pracownicy allegro ale mają swoje ograniczenia i nie wszystko da się od ręki załatwić. Najlepiej pisać do suportu wtedy sprawa trafia do odpowiedniego działu ale i tak r trzeba swoje odstać.
jak w każdej korpo. pracownicy wychwytują dobre (lub mniej dobre) pomysły, potem podsuwają je jako swoje... gdy dojdzie do ich realizacji, za robotę nagrodę/pochwały i tak zgarnia kierownik.
@super__audio Bywa różnie, często daje się pytającym nakierować, pomóc ale są niestety sprawy i to najczęściej związane z działaniem Allegro że nic nie da się zrobić.🤗
No wrzucają w jakiś zbiorczy temat, raz na jakiś czas ktoś to odkopie i coś tam dopisze i tyle. Góra nie ma pojęcia co się tu dzieje. Już kilka razy widziałam jak CM kazał użytkownikom linkować do co głośniejszych tematów, które tu przytaczali... Za każdym razem już tylko pusty śmiech mnie ogarniał. Jak to w korpo nic z dołu nie dochodzi do góry.
Ciekawe jak tam wyniki finansowe za 4-rty kwartał po tej "wyśmienitej" inwestycji...
@super__audio tak jak wyjaśnili Ci już nasi użytkownicy godzina graniczna służy do obliczania przewidywanego czasu dostawy i jest to czas, do którego kupujący powinien złożyć i opłacić zamówienie, aby przesyłka została nadana tego samego dnia.
Jeśli w konkretnym miejscu/automacie kurier nie zeskanuje paczek pomimo tego, że powinien, możesz zwrócić się do nas, a my takie zamówienia wykluczymy z jakości Twojej sprzedaży. W przypadku powracających problemów i braku odbiorów zgodnie z rozpisanymi godzinami granicznymi możemy też interweniować w oddziale odpowiedzialnym za dany punkt lub urządzenie.
@super__audio Całe to Allegro Delivery leży i kwiczy. Przekupują drobnymi kupujących, żeby to wybierali, a potem nie wywiązują się z niczego.
W zielonym g.... (centrum Wrocławia) leży już ok. 10 moich przesyłek, niektóre już od 16.01. - i żadna nie została "podjęta z maszyny przez kuriera". Konsultantki i moderatorki przepraszają, i zapewniają, że już za chwileczkę, już za momencik, a kolejne doby mijają bez efektu
@TomBanknoter podaj mi proszę numer lub adres tego automatu.
@_HolaOla_ wykluczanie , wykluczanie .... tracimy czas na wpisy zamiast zajmować się tym co do nas należy . Ustawcie system tak , aby dla przesyłek delivery nadanie z zostało zaliczone jak paczka zostanie nadana w automacie / punkcie przed godziną graniczną lub prawidłowo zlecono podjazd kuriera