anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego allegro wprowadza w błąd kupującego podając błędny czas dostawy paczki ?

mikeza
#21 Demiurg#

Liczę na odpowiedzi od moderatorów, bo mam właśnie założoną dyskusję przez klienta, który twierdzi, że został przeze mnie wprowadzony w bład odnośnie czasu dostawy i chce zwrotu pieniędzy itd.

produkt zakupił w czwartek, bo system pokazał mu doręczenie piątkowe. Wybrał kuriera itd. problem jest tego typu, ze mamy ustawioną wysyłkę 24 godziny, więc jakim cudem pokazało mu, że paczkę otrzyma na drugi dzień ? Paczka wyszła oczywiście w piątek i jest w drodze, więc z naszej strony zostały zachowane terminy nadania itd. Mało tego, teraz do mnie pisze, że on ma w statusie informację, że paczka jest opóźniona ? Co to znaczy opóźniona ? przez kogo ? Może ktoś z allegro mi jest w stanie wyjaśnić, dlaczego klient ma informację o opóźnieniu paczki, pomimo, że została nadana zgodnie z naszymi ustawieniami wysyłki ?

I na koniec, niech serwis wreszcie ujednolici takie informacje,bo w czasie dostawy kurierem jest info 2 dni robocze, a jak klient kupuje to mu się pojawia wręcz informacja, że dostanie to w kilka godzin. Zdecydujcie się w końcu ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
83 ODPOWIEDZI 83

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@mikeza Tylko pieniacz będzie domagał się przesyłki w 24 godziny pomimo, że poniedziałek jest dniem wolnym od pracy. Poza tym jest wszędzie opcja śledzenia przesyłki, więc widać, co się dzieje z przesyłką. Ja to biorę pod uwagę, ale nie każdemu można wytłumaczyć, bo tu "pisze", a kupujący tupie nóżką, jsk dziecko w sklepie, bo on chce i już 😡

Wiola
oznacz moderatorów

napalenie
#8 Zapaleniec#

Ale po co klient ta opcje wykorzystac jak moze otworzyc dyskusje i op..ic sprzedawce jeszcze , a coo? Jesli nadany jest juz nr wysylki i nie przekracza on deklarowanego czasu wysylki, kupujacy otwierajac dyskusje na ten temat powinien od razu z automatu dostac informacje ze sprzedawca wywiazal sie z umowy i nie ma podstaw do otwarcia takiej dyskusji. Za nich pracuja automaty i to zaprogramowane niechlujnie, ale poki to sprzedawca a nie allegro musi rozwiazac nieistniejacy problem tracac swoj czas to kogo to obchodzi?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mikeza dziękuję, że zgłosiłeś do nas tą sprawę. Odpowiedni zespół ją weryfikuje, dlatego bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr. 18384030. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@la_nika Pani Moniko, proszę przekazać odpowiedniemu zespołowi, by zmienił nazwę lub poinformował klientów Allegro, że Allegro polecony to nic innego, jak przesyłka polecona firmowa zamiejscowa, którą poczta doręcza po minimum 6 dniach (w zależności od godziny nadania), czyli dłużej od przesyłki poleconej ekonomicznej. Teraz, kiedy wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, okres doręczenia tego rodzaju przesyłki może się wydłużyć ku niezadowoleniu klientów. Za to obrywają sprzedawcy, co nie jest fair.

Wiola
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

allegro polecony to już zupełnie inna historia. Miałem sytuacje, że takie przesyłki potrafiły dojść sic ! z dnia na dzień, ale dla odmiany miałem również sytuacje, że szły 2 tygodnie. Brakuje tutaj jakiejś granicznej daty doręczenia, tak, żeby klient wiedział, że najpóźniej dotrze np. 3-4 dnia od wysyłki. A w praktyce może iść nawet i miesiąc.

Niestety w dzisiejszych czasach taki okres doręczenia nie jest akceptowalny i ja to doskonale rozumiem, mimo wszystko jest spora grupa klientów, którzy ze względu na niską cenę przesyłki świadomie ją wybierają, łudząc się, że zamówienie otrzymają np. w ciągu 24-48 godzin.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Wioletta2701 jasne przekazałam. Obawiam się jednak, że odpowiedź będzie taka, że jeżli nie jesteś zadowolona z tej metody dostawy to możesz ją usunąć ze swojego cennika i nie oferować jej kupującym. Zobaczymy, wrócę z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To Allegro wcisnęło tę formę wysyłki i skoro nie spełnia ona oczekiwań klientów warto by się zastanowić nad jej dobrym opisaniem lub usunięciu z metod dostawy bo cierpliwych i wyrozumiałych klientów jest coraz mniej.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@la_nika Ja tutaj jestem kupującą. Mi chodzi o to, że ta metoda dostawy wymaga od kupujących dużo cierpliwości. Allegro polecony to dla mnie wersja przesyłki poleconej wynegocjowana przez Allegro dla kupujących, lecz niestety kryje się za tą formą przesyłka polecona firmowa zamiejscowa, którą poczta doręcza w 6 lub 7 dniu od jej nadania. W okresie świątecznym, gdzie ludziom będzie zależało na czasie, wybierając "niewinny" Allegro polecony nie będzie wesoło. Tak samo jak wiele innych, tak i ja się "nadziałam" i inni też się "nadzieją". Poza tym podawany jest błędny czas dostawy. Te przesyłki nie są doręczane wcześniej niż w 6 dniu od jej nadania. Prędzej docierają przesyłki polecone ekonomiczne. Mój postulat to zmiana nazwy tej przesyłki lub odnośnik, że jej doręczenie trwa dłużej. Wtedy klient może podjąć decyzję o dopłacie do innej przesyłki np. paczkomatu InPost itp.

Wiola
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Wioletta2701 

Akurat czas dostawy dla  poleconych jest jak najbardziej ok. Na moich aukcjach kupujący widzi " za 8-9 dni u Ciebie ".

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

problemem jest pewno bardziej to, że nikt tego nie czyta. Liczba kupujących, którzy nawet nie wiedzą co kupują rośnie lawinowo. Ja mam masę klientów, którzy wmawiają mi, że wybrali paczkomat w ofercie, w której go nawet nie było w formie dostawy 🙂 a co dopiero zapoznanie się z warunkami doręczenia, czy jego czasem itd.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mikeza 

Jak to dobrze, że moi klienci lubią czytać 😂

Tych form dostawy jest coraz więcej i podejrzewam, że sporadycznie kupujący ich po prostu nie ogarniają.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

biorąc pod uwagę Twój asortyment możesz liczyć mimo wszystko na bardziej ogarniętych kupujących. Ja mam czasami tak zakręconych, że aż dziw. Obawiam się, że czytanie ze zrozumieniem to już u niektórych zanikająca umiejętność 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@mikeza 

Nie obawiaj się. Miej pewność. Mniej rozczarowań i niższe ciśnienie😊

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Kaliope_Brzeg 

Hehe, mam to samo... I wiesz, co zauważyłam? Największe problemy są z kupującymi pozycje, które muszą - a nie chcą - przeczytać.

oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@Kaliope_Brzeg 

O ! No w końcu jesteś ;D

Znalazłem u siebie taki wygląd oferty - chyba z 2012. Tam priorytetem było "wysyłka w ciągu".

W ogóle różne ciekawe rzeczy znalazłem ;]

cookie000_0-1635710871647.png

 

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@cookie000 

Profesionalne klucze 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

cookie000
#15 Entuzjasta#

@Kaliope_Brzeg 

Ale cena mnie przekonała ;D Zajrzyj też do wątku o komentarzach. Łezki w oczach miałem 😂

Kliknięcie "Szukaj" dawało natomiast taki efekt (sorry za jakość z jpga)

cookie000_0-1635711792401.png

Ktoś by przywyknął teraz na nowo ?

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

faktycznie jeszcze nie tak dawno czas nadania był liczony od momentu zakupu, czyli żeby załapać się w statystykach należało wysłać paczkę w ciągu 24h od kliknięcia w ofertę. Dopiero jakiś czas temu zmieniono to i teraz czas liczony jest w ten sposób, że sprzedawca musi wysłać do końca następnego dnia roboczego. Oczywiście zostały te 24godziny, ale w praktyce to może być nawet 36 godzin i statystyki są ok.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Kaliope_Brzeg Ja dokonałam zakupu 25.10., a czas dostawy, jaki widniał na aukcji to od 29 października, co nie miało miejsca  do 2 listopada, co jest możliwą datą doręczenia, jeśli nie 3 listopada. 

Tak, więc daty dostawy są rozbieżne.

Wiola
oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  a na moich 3-4 dni robocze dla allegro poleconych. Przed chwilą sprawdzałem. Czyzby moja poczta była lepsza od Twojej poczty ?????? Hihi

To cokolwiek nieprawiedliwe że w takiej samej usłudze system pokazuje inne czasy doreczeń :((

Bo pewnie spory odsetek kupujących nie dostanie listu w ciągu 4 dni roboczych :(((

Naprawde powaznie sie zastanawiam czy nie usunąc go z oferty. Tylko troche szkoda bo jest relatywnie tani i pasuje do dużej czesci mojego towaru. Klienci bez smarta często go wybierają.

oznacz moderatorów