anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Allegro wymusza odpowiedzi nawet jeżeli pytanie jest bez sensu ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ziolko39
#21 Demiurg#

Czasami dostaję beznadziejne pytania od kupujących np. Czy i jakie parametry ostrzenia, albo cytat z opisu "przedmiot jest sprawdzony, 100% sprawny" > pytanie Czy przedmiot był testowany i jest sprawny ?

To tylko 2 przykłady > jest tego dużo więcej. Czasami czytam takie pytanie i nie wiem > śmiać się czy płakać ? Najczęściej jak odpowiem to na tym się kończą wiadomości. Jeden na 50 pytających dokona później zakupu.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziolko39 Niestety  trzeba odpowiadać i wątpię, że Allegro cokolwiek w tej kwestii zmieni. 
Mam ten sam „problem” - praktycznie w każdej ofercie mam wypisane w podpunktach co dokładnie wchodzi w skład oferty a mimo to dostaję pytania czy w zestawie jest to, tamto lub jeszcze coś innego, czy na pewno działa itp. 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

Mówi się, że nie ma głupich pytań > są tylko głupie odpowiedzi > ale tutaj jest chyba na odwrót ?

oznacz moderatorów
ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@Ziolko39 U mnie dokładnie to samo.Niestety wszystkie pytanie trzeba "obsługiwać".Ponad miesiąc temu klient napisał wiadomość "Proszę o kontakt" i podał nr telefonu.Aż dziwne żebot Allegro puścił taka wiadomość.Skontaktowałem się z klientem telefonicznie.Dowiedział się wszystkiego co chciał i dokonał zakupu poprzez Allegro.Mi z głowy wyleciało, żeby odpisać poprzez formularz (obojętnie co).Przypomniałem sobie po 2 dniach, a w konsekwencji 120 pkt poszło w dół (terminowe odpowiedzi do klientów).Najlepsze to to, że pomomo wielu pytań i odpowiedzi w kilka, kilkanaście minut statystyki nie poprawiały się.Dopiero po upływie 30 dni wszystko wróciło do normy.Chory parametr z którym Allegro nic nie zrobi.Nie chcę nazwać po imieniu kto to wymyślił, ale na pewno ktoś kto nie ma rodziny, życia prywatnego i siedzi z nosem w kompie 24/7.

oznacz moderatorów