Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj o 13 dostaliśmy maila z prośbą o wyjaśnienie do wniosku POK, a już o 15 nasze konto zostało zawieszone pomimo że;
- była NIEDZIELA
- nigdzie nie ma informacji ile mamy czasu na odpowiedź do takiego wniosku POK, nie dostałem tez takiego info od pracowników Allegro na czacie
- konto robi bardzo duże obroty miesięcznie, a zostaliśmy potraktowani jakbyśmy sprzedawali 5 długopisów tygodniowo...
- wszystkie faktury zawsze były opłacane w terminie
- konto sprzedaje od wielu lat i przez ostatnie kilka miesięcy miało Super Sprzedawcę
- Jakość Sprzedaży na poziomie Bardzo dobry
- Średnia ocen około 99%
Jak widać, wystarczyło że Klient złożył wniosek do POK na który nie odpisaliśmy bo była niedziela, a Allegro zawiesiło konto i usunęło ponad 300 ofert...
Od nas oczekują natychmiastowej odpowiedzi, a sami nie są w stanie od wczoraj odpisać dlaczego tak się stało i co mamy zrobić, żeby konto zostało odblokowane.
@www_gotel_pl rozumiem, że jest to niekomfortowa sytuacja, a kwestia blokady konta została przekazana do odpowiedniego zespołu. Bardzo proszę poczekaj na naszą odpowiedź w sprawie nr 24157511. Informacji na temat blokady może udzielić tylko dział, który ją nałożył, dlatego muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Dlaczego ja mam być cierpliwy, a osoba obsługująca POK już nie? Ciężko było zaczekać do poniedziałku na naszą odpowiedź? Jedyne co potraficie napisać, to "sprawa jest w trakcie weryfikacji i proszę o cierpliwość", a ja co godzinę tracę kolejne tysiące złotych na straconych zamówieniach które powinny w tym czasie wpływać!
Dalej brak odpowiedzi, nam konto zamknęliście po 4 minutach od wysłania maila o POK... a sami od kilkunastu godzin nie potraficie odpisać!
u mnie był błąd złe wysłany towar klient otrzymał towar 2 krotne droższy zgłosił problem do allegro dyskusja strasznie zablokowaniem konta oczywiście towar odesłaliśmy prawidłowy ale klient tego nie prawidłowego nie odesłał 2 miesiące próśb i meli allegro ma to gdzieś pomocy zero z ich strony odpowiedz idź sobie Pan na policję z problemem .Klient dalej ma czynne konto i dalej kupuje przez 2 miesiące .A sprzedawca ma na 3 dzień zablokowane konto jak nie zwróci 10 zł jak ja słyszę ten tekst {rozumiem, że jest to niekomfortowa sytuacja} chyba uszom tego pracowników na pamieć .