anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego allegro zablokowało mi konto z powodu nieodebranej paczki przez kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Witam , jedna z klientek zakupiła  mnie produkt po wysłanie paczki , Pani towaru nie odebrała , paczka się cofnęła za co musieliśmy zapłacić po kilku dniach Pani zadzwoniła iż mamy wysłać jej ponownie paczkę co oczywiście zrobiliśmy po odebraniu nadanej drugi raz przesyłki okazało się iż w transporcie uszkodzony został produkt w związku z tym niezwłocznie dosłaliśmy uszkodzony towar doliczając koszty poniesionych przesyłek ( nie odebranych przez Panią za pierwszym razem )   

Pani rozpoczęła dyskusje na allegro wysłaliśmy potwierdzenia nadanych trzech paczkę po czym Pani zgłosiła iż towar został uszkodzony w transporcie i allegro z tego tytułu zablokowało nam konto dodam iż towar uszkodzony towar został wysłany więc nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie zablokowano nam konto 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
xyz96
#21 Demiurg#

@porcelanahurt Jeżeli towar jest uszkodzony w transporcie, to nie jest wina kupującego, więc dosyłając drugi produkt nie należało doliczać żadnych kosztów przesyłek. Przy reklamacji wad koszty przesyłek porywa sprzedający. 

To co piszesz potwierdza tylko, że Allegro dba o kupujących i zawsze powinno się załatwiać reklamacje tak, aby klient był zadowolony. Gdyby był, nie byłoby Dyskusji i blokady konta. 

Gdy ja tu ostrzegam innych sprzedawców przed podobnymi sytuacjami, to oni się naśmiewają i piszą, że ja niepotrzebnie straszę. 

oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

oczywiście się zgadzam tylko tak jak napisałam Pani nie odebrała towaru za pierwszym razem paczka do nas wróciła a po kilku dniach zażyczyła sobie że jednak chce ten towar 

w związku z tym poniosłam koszty zwrotu nieodebranej przesyłki za pierwszym razem 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@porcelanahurt  pisz do allegro i im wytłumacz organoleptycznie że potrąciliście za pierwszą paczkę a nie za drugą reklamacyjna. 

oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Pisaliśmy oraz wysłaliśmy potwierdzenia nadania paczek, to nie pomaga  Pozdrawiam

oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Oczywiście koszty wysyłki reklamacji pokrywa sprzedający 'natomiast  mówimy o kosztach wysyłki zwrotnej którą poniósł sprzedający i wysłaniu ponownie  na prośbę kupującego tą samą paczkę

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Koszt powtórnej, nieodebranej przesyłki pokrywa kupujący.

oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Zgadza się ale kupujący nie przyjmuje tego  do wiadomosci

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

Napisano:
"zawsze powinno się załatwiać reklamacje tak, aby klient był zadowolony."

Zawsze ... powinno się załatwiać reklamacje z poszanowaniem obowiązującego prawa (w tym praw i obowiązków: Kupującego i Sprzedającego).

"konto zostało zablokowane, ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji".
Uchybiono Regulaminowi Allegro - sposób załatwienia reklamacji nie był powodem blokady konta.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Kupująca doskonale wiedziała o co chodzi rozmawiałam z nią kilka razy

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@porcelanahurt 

Kupująca doskonale wiedziała o co chodzi rozmawiałam z nią kilka razy



Polegliście z powodów formalnych (regulaminowych):

"ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji"

Kupująca mogła uzyskać odpowiedź telefonicznie, mail-owo, listem poleconym, na spotkaniu przy kawie, etc. .. ale nie otrzymała jej w otwartej Dyskusji na Allegro.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@porcelanahurt bo źle zrobiłeś, było po powrocie pierwszej paczki poprosić o dopłatę a nie doliczać do kolejnych wysyłek, sam namieszałeś i wyszło co wyszło 😞  teraz kombinuj jak to odkręcić czatując z botami allegro życzę powodzenia 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
porcelanahurt
#3 Debiutant#

Liczyłam na uczciwość kupującego

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@porcelanahurt tak jak wyjaśniliśmy w sprawie nr 21259753, konto zostało zablokowane, ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji. Nie mamy wglądu do innej korespondencji między Wami, dlatego działamy na podstawie wiadomości w dyskusji, a tutaj nie było odpowiedzi. Kwestie zdjęcia blokady można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa, dlatego bardzo proszę o cierpliwość, otrzymasz odpowiedź w sprawie nr 21259753. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Hardylegs
#11 Animator#

 pomocna wrózka -radz sobie sam 😉

oznacz moderatorów