Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , jedna z klientek zakupiła mnie produkt po wysłanie paczki , Pani towaru nie odebrała , paczka się cofnęła za co musieliśmy zapłacić po kilku dniach Pani zadzwoniła iż mamy wysłać jej ponownie paczkę co oczywiście zrobiliśmy po odebraniu nadanej drugi raz przesyłki okazało się iż w transporcie uszkodzony został produkt w związku z tym niezwłocznie dosłaliśmy uszkodzony towar doliczając koszty poniesionych przesyłek ( nie odebranych przez Panią za pierwszym razem )
Pani rozpoczęła dyskusje na allegro wysłaliśmy potwierdzenia nadanych trzech paczkę po czym Pani zgłosiła iż towar został uszkodzony w transporcie i allegro z tego tytułu zablokowało nam konto dodam iż towar uszkodzony towar został wysłany więc nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie zablokowano nam konto
@porcelanahurt Jeżeli towar jest uszkodzony w transporcie, to nie jest wina kupującego, więc dosyłając drugi produkt nie należało doliczać żadnych kosztów przesyłek. Przy reklamacji wad koszty przesyłek porywa sprzedający.
To co piszesz potwierdza tylko, że Allegro dba o kupujących i zawsze powinno się załatwiać reklamacje tak, aby klient był zadowolony. Gdyby był, nie byłoby Dyskusji i blokady konta.
Gdy ja tu ostrzegam innych sprzedawców przed podobnymi sytuacjami, to oni się naśmiewają i piszą, że ja niepotrzebnie straszę.
oczywiście się zgadzam tylko tak jak napisałam Pani nie odebrała towaru za pierwszym razem paczka do nas wróciła a po kilku dniach zażyczyła sobie że jednak chce ten towar
w związku z tym poniosłam koszty zwrotu nieodebranej przesyłki za pierwszym razem
@porcelanahurt pisz do allegro i im wytłumacz organoleptycznie że potrąciliście za pierwszą paczkę a nie za drugą reklamacyjna.
Pisaliśmy oraz wysłaliśmy potwierdzenia nadania paczek, to nie pomaga Pozdrawiam
Oczywiście koszty wysyłki reklamacji pokrywa sprzedający 'natomiast mówimy o kosztach wysyłki zwrotnej którą poniósł sprzedający i wysłaniu ponownie na prośbę kupującego tą samą paczkę
Koszt powtórnej, nieodebranej przesyłki pokrywa kupujący.
Zgadza się ale kupujący nie przyjmuje tego do wiadomosci
Napisano:
"zawsze powinno się załatwiać reklamacje tak, aby klient był zadowolony."
Zawsze ... powinno się załatwiać reklamacje z poszanowaniem obowiązującego prawa (w tym praw i obowiązków: Kupującego i Sprzedającego).
"konto zostało zablokowane, ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji".
Uchybiono Regulaminowi Allegro - sposób załatwienia reklamacji nie był powodem blokady konta.
Kupująca doskonale wiedziała o co chodzi rozmawiałam z nią kilka razy
Kupująca doskonale wiedziała o co chodzi rozmawiałam z nią kilka razy
Polegliście z powodów formalnych (regulaminowych):
"ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji"
Kupująca mogła uzyskać odpowiedź telefonicznie, mail-owo, listem poleconym, na spotkaniu przy kawie, etc. .. ale nie otrzymała jej w otwartej Dyskusji na Allegro.
@porcelanahurt bo źle zrobiłeś, było po powrocie pierwszej paczki poprosić o dopłatę a nie doliczać do kolejnych wysyłek, sam namieszałeś i wyszło co wyszło 😞 teraz kombinuj jak to odkręcić czatując z botami allegro życzę powodzenia 🙂
Liczyłam na uczciwość kupującego
Tylko kontakt w sprawie odblokowania tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
@porcelanahurt tak jak wyjaśniliśmy w sprawie nr 21259753, konto zostało zablokowane, ponieważ kupująca nie otrzymała odpowiedzi w dyskusji. Nie mamy wglądu do innej korespondencji między Wami, dlatego działamy na podstawie wiadomości w dyskusji, a tutaj nie było odpowiedzi. Kwestie zdjęcia blokady można wyjaśniać tylko z działem bezpieczeństwa, dlatego bardzo proszę o cierpliwość, otrzymasz odpowiedź w sprawie nr 21259753.
pomocna wrózka -radz sobie sam 😉