anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego dane do wypłat są odrzucane?

lolota
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@lolota  pisz tu

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf

bo to forum użytkowników a nie pomoc allegro

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

chyba że może pomogą moderatorzy @nat_not , @la_nika , @msniezek , @_HolaOla_ , @mr_oma  sprawę wyjaśnić

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@lolota, czy mogę Cię prosić o nieco bardziej szczegółowe przedstawienie swojego problemu? Zrobię co w mojej mocy, aby Ci pomóc. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

lolota
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry 

Prosze o kontakt telefoniczny ze mna na nr tef [edycja], dotyczy o przelanie pieniedzy za sprzedany produkt na Allegro. 

Juz drugi raz otrzymalem od Was emaila ze nie mozecie mi przeslac pieniedzy na moje konto. Konto ktore podalem jest kontem prywatnym na ktore przychodza wszystkie moje przelewy do banku PKO. Dletego nie rozumie ze dostaje od Was wiadomosc ze dane ktore otrzymujecie od banku sa niezgodne z danymi ktore podalem Wam ja.

Nie rozumie o co tu chodzi i prosze o wyjasnienie tej sprawy telefonicznie.

Pozdrawiam. Jerzy Kalicki

 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@lolota Dane właściciela konta na Allegro i w banku muszą być IDENTYCZNE. Może konto w banku dzielisz z żoną? albo masz tam stary adres? albo jestes tylko pełnomocnikiem? To dyskwalifikuje.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@lolota  wróć do poprzedniego wątku

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/prosze-o-pilny-kontakt-edycja-dotyczy-prze...

Tam moderatora @mr_oma  prosi Cię o opisanie problem

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@lolota Rozmowę telefoniczną w tej sprawie możesz zamówić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lolota Operator płatności odrzucił dane, bo rachunek do wypłat różni się od rachunku, z którego wykonana była wpłata weryfikacyjna. Musisz wykonać wpłatę z rachunku, który podałeś jako dane do wypłat.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

lolota
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry

Dziekuje sprawa juz zostala wyjasniona i pieniadze zostaly wyslane , mam je otrzymac w czwartek.

Dziekuje i pozdrawiam

Jerzy Kalicki

oznacz moderatorów

Profiap
#2 Obserwator#

Hej, prosił bym tylko aby (Każdorazowo) kończąc dyskusję dodać dwa słowa komentarza co było przyczyną problemu. Dzięki temu osoby mierzące sie z podobnym problemem nie będą musiały zakładać nowego wątku ale jeszcze raz sprawdzą mozliwą przyczynę i rozwiązanie.

Ok rozumiem że problem był taki jak dwa posty wyżej. Dzieki. Pozdrawiam

oznacz moderatorów