Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@lolota pisz tu
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
bo to forum użytkowników a nie pomoc allegro
chyba że może pomogą moderatorzy @nat_not , @la_nika , @msniezek , @_HolaOla_ , @mr_oma sprawę wyjaśnić
@lolota, czy mogę Cię prosić o nieco bardziej szczegółowe przedstawienie swojego problemu? Zrobię co w mojej mocy, aby Ci pomóc. 🙂
Dzien dobry
Prosze o kontakt telefoniczny ze mna na nr tef [edycja], dotyczy o przelanie pieniedzy za sprzedany produkt na Allegro.
Juz drugi raz otrzymalem od Was emaila ze nie mozecie mi przeslac pieniedzy na moje konto. Konto ktore podalem jest kontem prywatnym na ktore przychodza wszystkie moje przelewy do banku PKO. Dletego nie rozumie ze dostaje od Was wiadomosc ze dane ktore otrzymujecie od banku sa niezgodne z danymi ktore podalem Wam ja.
Nie rozumie o co tu chodzi i prosze o wyjasnienie tej sprawy telefonicznie.
Pozdrawiam. Jerzy Kalicki
@lolota Dane właściciela konta na Allegro i w banku muszą być IDENTYCZNE. Może konto w banku dzielisz z żoną? albo masz tam stary adres? albo jestes tylko pełnomocnikiem? To dyskwalifikuje.
@lolota Rozmowę telefoniczną w tej sprawie możesz zamówić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb
@lolota Operator płatności odrzucił dane, bo rachunek do wypłat różni się od rachunku, z którego wykonana była wpłata weryfikacyjna. Musisz wykonać wpłatę z rachunku, który podałeś jako dane do wypłat.
Dzien dobry
Dziekuje sprawa juz zostala wyjasniona i pieniadze zostaly wyslane , mam je otrzymac w czwartek.
Dziekuje i pozdrawiam
Jerzy Kalicki
Hej, prosił bym tylko aby (Każdorazowo) kończąc dyskusję dodać dwa słowa komentarza co było przyczyną problemu. Dzięki temu osoby mierzące sie z podobnym problemem nie będą musiały zakładać nowego wątku ale jeszcze raz sprawdzą mozliwą przyczynę i rozwiązanie.
Ok rozumiem że problem był taki jak dwa posty wyżej. Dzieki. Pozdrawiam