Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kolejny raz zgłaszam brak realizacji zleceń podjazdu dwa dni pod rząd nie przyjeżdża kurier odebrać przesyłek. Dziś widzę że zlecenie ma status nowe zamiast w realizacji więc jestem pewny że dziś również nikt nie podjedzie , jak długo będzie utrzymywał się ten stan ? Mam zacząć zapychać pobliskie paczkomaty żebym mógł nadawać normalnie paczki? Co mogę jeszcze zrobić? Zgłaszałem reklamację , wczoraj zgłosiłem oficjalną skargę na oddział po przez kontakt z waszą infolinią , pisałem na pomoc@inpost co więcej mogę zrobić?
Z doświadczenia wiem, ze najlepiej działa na ich kurierów jak ich pogna ich własny kierownik regionalny. A numer telefonu do takiego maja w paczkopunkach, wiec tam bym spytała.
Tak jak założyłem dziś też nikt nie odebrał przesyłek , masz zamiar w jakiś sposób się ustosunkować do tego co piszę czy przyjmujesz taktykę taką jak twoja śmieszna firma czyli olewanie klientów?
Podpisz umowę z InPost na stałe zlecenia.
Jaki to ma sens jeśli nie wysyłam przesyłek po za Allegro to z tego co wiem kiedyś nie można było czegoś takiego podpisać. Może Allegro w tej sprawie coś zdziała w końcu 90% tych przesyłek to smarty wiec jakby nie było to wasza usługa . Czy takie coś jak brak podjazdu kuriera można u was reklamować żebyście tego nie liczyli do terminowej wysyłki ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie ma dobrych firm kurierskich są tylko dobrzy albo źli kurierzy w danym miejscu. W zasadzie każda firma zmaga się aktualnie z brakami personelu. U mnie w rejonie ponoć brakuje 300 kurierów inpostu i tyle w temacie. W DPD i UPS podobnie. Godziny odbioru przesyłek nijak się mają do tego co jest w systemie i albo się dostosujesz albo niestety nie będzie terminowych odbiorów.
Zatem zostaje mi ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia do 20 i wozić na sortownie paczki skoro i tak to robię to chociaż sprzedaż może się zwiększy
@zuzabizzu nadawca przesyłki powinien reklamować brak realizacji usługi, następnie jeśli reklamacja zostanie uznana, można zgłosić się do nas za pomoca tego formularza. Wówczas odpowiedni zespół zweryfikuje czy zamówienie może zostać wykluczone.