Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dwa przykłady z brzegu:
1. Przesyłka nadana, szacowany termin dostawy (powiedzmy Allegro Mini Przesyłka) za trzy dni - kupujący otwiera dyskusję z powodu "Nie otrzymałem towaru"
2. Zgłoszony zwrot, paczka właśnie dotarła do sprzedającego, mija godzina - dyskusja "Nie otrzymałem zwrotu wpłaty", a ustawowy termin mija za np. 10 dni...
Takich przykładów jest więcej - to pierwsze dwa jakie mi wpadły do głowy. Po jaką choinkę zezwalacie na coś takiego?? Myślicie że mamy mało pracy by dostosować się do Waszych przepisów, regulacji, dziwnych pomysłów itp?
Wystarczy prosty mechanizm nie zezwalający na otwarcie dyskusji gdy termin nie minie z informacją do kupującego by ponowił próbę gdy minie termin dostawy/zwrotu/czegokolwiek innego.
Przez osoby które takie dyskusje otwierają, mamy tylko niepotrzebną robotę, i sądzę że nie tylko my...
Podobny przykład z rozpatrywaniem reklamacji i znalazłbym jeszcze dużo...
bo kupujący mają żyć w szklanej bańce wyłożonej puchem, aby nie było odleżyn
wszystko pod nos, na przycisk, przywołanie stewarda przyciskiem w fotelu
a najgorsze, że wychowujemy ludzi kompletnie pozbawionych umiejętności czytania, pisania, samodzielnego myślenia i zapobiegania problemom
W pełni popieram. Dyskusja jest notorycznie nadużywana. Wpływa na "jakość sprzedaży" więc kupujący traktują ja jako panaceum na wszystko i straszak. Allegro ma całkiem dobrze rozwinięty system komunikacji kupujący<>sprzedawca ale zamiast z niego korzystać łatwiej jest założyć Dyskusję. Przykład z ostatniej chwili - klient nie otwarł pudełka z towarem, gdzie dołączam fakturę a zamiast tego wszczął dyskusję, żebym mu ją wysłał... Co gorsza, nawet w najbardziej oczywistych sytuacjach doradcy Allegro nie zamykają takich dyskusji. Jeśli zabrania tego Regulamin to najwyższa pora go zmienić.
O! Właśnie... Faktura... Faktura załączona w systemie Allegro, kupujący otwiera dyskusję - nie otrzymałem faktury. Piszę że jest umieszczona w systemie Allegro skąd można ją pobrać i od razu do Allegro by zamknęli dyskusję. Allegro odpowiada: nie możemy zamknąć dyskusji bo nie załączyłem w niej faktury... Witki mi klapły normalnie...
Takie i podobne przykłady są w ilościach kosmicznych.
Cały czas zastanawiam sie nad ogólną polityka allegro, ponieważ to nie dzieki tym maluczkim pojedynczym Klientom mają kase a dzieki nam - sprzedawcą, a czasami naprawde mam wrażenie że robioą wszystko aby nas zniechęcić!!
Jak do tego doda sie bezwład dotyczący kontaktu i szybkiego załatwienia sprawy robi sie naprawdę kicha 🙂
@TechartGSM podbijam temat. Gdzie w przepisach jest napisane, że duplikat faktury kupujący ma otrzymać za darmo, bezpłatnie? Temat się skończy jak wejdzie KSEF.
Problemem są wypowiedzi moderatorów allegro w/w tematach, szybka reakcja, nawet automatem, by rozwiązała problem.
My mieliśmy przypadek, że kupujący założył dyskusję "nie otrzymałem pieniędzy po zwrocie" w dniu nadania przesyłki w paczkomacie
U mnie podobnie...
Dodatkowo wszczynane są dyskusje bez sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze - kurier połamał ale zamiast zrobić protokół szkody i czekać na rozwiązanie z firmy przewozowej łatwiej i szybciej założyć dyskusję, że dojechało połamane... I gimnastykuj się człowieku....
@wyprzedaz_2010 Jesteś pewien tego co piszesz? zarzucasz kupującemu nieznajomość prawa, przepisow a sam raczej go nie znasz.
@TechartGSM To jeden z powodów dlaczego nigdy nie wystawiam faktury przez portal. Ufać można tylko tym do których ma się pewność że żadna przykra niespodzianka się nas nie spotka .
@kolekcjoner608 wystawiam może mało (~120-150) faktur miesięcznie, ale wcześniej częściej mi się zdarzało że ktoś wyrzucił fakturę razem z opakowaniem i chciał o ponowne wysłanie niż teraz jak wysyłam przez allegro.
Dla mnie mniej drukowania i marnowania papieru.
Jedynie jeśli wysyłam np paczkomat pobranie to czekam z fakturą aż paczka zostanie odebrana bo to jedyna forma wysyłki która najczęściej wraca nieodebrana więc nie muszę korygować.
Dzieciaki skrzywdzone przez los i źle oceniane w szkole, w pracy idą na Allegro i odreagowują na innych. Inne dzieciaki świeżo po szkole udzielają im porad. Ten portal jest dziwny.
Haha dokładnie jak miałem niedawno, piątek 15:50 kurier przywozi paczkę, w systemie odebrano 16:02.
godzina 18:00 tego samego dnia nowa dyskusja "ileż można czekać na zwrot pieniędzy?"
Nie ważne że jest piątek wieczór i kupujący pieniędzy nie zobaczy do wtorku na koncie ale musi mieć już teraz natychmiast zwrot tych 30zł bo nie może wytrzymać.
@TechartGSM > Kupującemu wszystko wolno
- Może Ci nas.... na głowę
- A Ty masz się grzecznie ukłonić i podać mu papier.