Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ powiedźcie mi dlaczego kupujący w zamówieniu 91dafe40-677b-11ed-9601-d5f37b76177c nie podał koloru mimo że jest to wymagane pole ( tak mam zaznaczone w ofercie ) ???
@kostas11 chętnie razem z tobą poczekam na odpowiedź moderatorek, chociaż na cuda nie liczę. Problem jest od dawna i jakoś nikt nie potrafi wyjaśnić jego przyczyny.
@Agent051 rozumiem jak by klient wpisał kropkę, spację lub co innego to bym to widział, bo był by napis wiadomość od kupującego, może powodem jest to że w zakupie były dwa produkty w jednym wymagany kolor a w drugim nie ma wyboru ale mam zostawione pole na wiadomość ?
@kostas11 to jest norma, że płatność przechodzi bez podania danych. Ostatnio trochę się poprawiło, jest „tylko” ok. 20% zamówień bez danych. Ale może wynika to z pogrubionych informacji w opisie oferty.
@kostas11 Pole "Uwagi do zakupu" jest dostępne w formularzu dla zakupu zawierającego produkty z tych ofert. Kwestię obowiązkowości jego uzupełnienia wyjaśniam. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź.
@nat_not Tutaj nie chodzi o wprowadzenie obowiązkowości, bo klienci i tak będą taki nakaz ignorować, omijać, zapominać. Prostsze jest wprowadzenie okienka "Kolor obojętny" z domyślnie zaznaczonym ptaszkiem. Przecież tak rozwiązać to potraficie doskonale... 😂
@br. to działa na zasadzie, że jeżeli kupujący nie uzupełni danych, to nie powinna przejść płatność. Ale niestety, płatność bardzo często przechodzi.
@Agent051 "... płatność bardzo często przechodzi."
Przecież to logiczne, kasa najważniejsza. A kolor nieważne, zawsze jakiś kolor będzie, w ostateczności będzie zwrot - i znowu świeża kasa...😀
@br. z kupującymi często nie ma kontaktu, na wiadomości przez allegro nie odpowiadają, bo ich nie czytają, a telefonów nie odbierają, zresztą ja muszę mieć dane na piśmie (jest ich sporo i łatwo o pomyłkę), co skutkuje tym że wiszą niezrealizowane zamówienia. Albo kupujący sam się zorientuję że nie dostał zamówienia (co wcale nie jest takie oczywiste) i otwiera dyskusję albo po 2 tygodniach zwracam kasę i zamykam temat. Nie wspomnę już jak wygląda moja terminowość wysyłek 😁
@nat_not kolejne zamówienie 455415c0-6834-11ed-adb8-9ffe78354473 z brakiem koloru 😞
@kostas11 Dostałam potwierdzenie, że przypadek transakcji, którą wskazałeś, jest wynikiem prowadzonych obecnie testów. To dlatego kupujący nie musiał podawać dodatkowych danych dotyczących zamówienia.
@nat_not Jeżeli dobrze rozumiem, wszystko co jest wymagane może nagle nie być wymagane, a wszystko opcjonalne może pewnego dnia stać się wymagane... bo robicie testy na produkcji.
Informowanie o tym z absolutną powagą jest godne podziwu. Ja schowałbym się ze wstydu musząc o tym informować.
@nat_not ? test ? to czemu ja mogę zaznaczyć wymagane pole ale klient nie musi wypełniać ?
Testujecie cierpliwość sprzedawców 😄
Wygląda to na donos do pracodawcy na współpracowników.
Przekażę co mi powiedzieli, choć wiem że do niedorzeczne i wzbudzi niepożądane reakcje.
Ale przecież tak mi powiedzieli. Ja nie muszę się na ty znać.
To są już odznaki nadchodzących dużych zmian. Niestety wymuszonych.
@nat_not kolejne bez podanego koloru a752d660-6aa7-11ed-8922-dfcf6cbac56e
Czyli rozumiem że Ci co piszą są objęci testem i muszą wpisywać ?
Bo w drugą stronę to raczej test nie maił by sensu, chyba że nie kumam o co chodzi 🙂