anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego muszę ponownie wykonać weryfikację konta?

MAMY ROZWIĄZANIE!
leszek1956
#9 Pomysłodawca

Dlaczego muszę ponownie wykonać weryfikację konta, mimo że nie cały miesiąc temu nasza firma została pozytywnie zweryfikowana? 

(Dziś w zakładce zamówienia pojawił się komunikat aby przesłać znowu te same dokumenty co ostatnio do 31.01) @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@leszek1956  może oni robią losowania kogo zweryfikować🤔

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@leszek1956 czy to dotyczy konta, z którego piszesz? Nie widzę w systemie, aby konieczna była weryfikacja, natomiast najlepiej będzie, jeśli dopytasz za pomocą formularza.
Doradcy, którzy zajmują się weryfikacją kont sprzedażowych, będą mogli dokładniej to sprawdzić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
leszek1956
#9 Pomysłodawca

Zrzut ekranu 2025-12-01 155621.png

Tak dotyczy to konta z którego piszę, tutaj screen z zakładki zamówienia.

Mogę przesłać jeśli to konieczne maila, którego otrzymaliśmy od Allegro 28.10.2025 o pozytywnym zakończeniu weryfikacji. Nic nie uległo zmianie w naszej firmie przez ostatni miesiąc. Weryfikacja zajmuje trochę czasu więc jeśli to nie konieczne wolelibyśmy jej nie robić ponownie po tak krótkim czasie. 

Dziękuję za odpowiedź 😄

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@leszek1956 ok, dziękuję za zrzut! Na razie proszę niczego nie wysyłaj, Twoje konto jest zweryfikowane i wszystko wygląda poprawnie, a ja poproszę o sprawdzenie, dlaczego to Ci się pojawiło. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@leszek1956 na razie mam częściową odpowiedź, ponieważ problem wynika z tego, że jeden z przesłanych dokumentów traci ważność w tym miesiącu, to spowodowało reweryfikację na Twoim koncie. Dopytuję, czy konieczne jest przechodzenie całej weryfikacji od nowa, czy wystarczy dosłanie aktualnego dokumentu i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź, natomiast możesz już to zweryfikować się i upewnić się, że ta osoba ma aktualny dokument. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
leszek1956
#9 Pomysłodawca

dziękuję za odpowiedź, faktycznie dwie osoby zmieniły ostatnio dowody osobiste na nowe. Proszę o informacje w takim razie czy możemy ograniczyć weryfikację do przesłania tylko tych dokumentów

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@leszek1956 ustalamy tę kwestię z Moniką, więc jak tylko zdobędziemy te informacje, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@leszek1956 mamy odpowiedź, ale od razu muszę przyznać, że nie mamy pewności, czy przesłanie tylko dokumentów, które tracą ważność, technicznie nie zamiesza, ponieważ nie mamy procesu, który w pełni tę sprawę rozwiąże, dlatego bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie wysłanie wszystkich dokumentów wraz z aktualnymi dokumentami tych dwóch osób. 

Natomiast jeśli to dla Was problem i chcecie spróbować przesłać same dokumenty to:  

  • dodajcie na formularzu te osoby, którym kończy się ważność dokumentu z rolą reprezentanta i beneficjenta,
  • kliknijcie kontynuuj,
  • dodajcie jakikolwiek dokument,
  • wyślijcie wniosek.

Teoretycznie takie rozwiązanie powinno się udać, ale nie mamy pewności, czy przejdzie, ponieważ co, do zasady przy weryfikacji należy podać wszystkie dokumenty. 
Także ostateczna decyzja należy do Was, ale nasza rekomendacja jest taka, żeby wysłać całość. 
Daj proszę znać, gdy wyślesz dokumenty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
leszek1956
#9 Pomysłodawca

Dziękuję za informację, wysłaliśmy dokumenty dzisiaj 

oznacz moderatorów
musicman76
#12 Orędownik

mam podobnie oni sobie jaja robią z ludzi, pieniądze od klientów przetrzymują a Ty nie możesz ich wypłacić, weryfikują dane w nieskończoność mimo że wysłałem wszystkie dane zdjęcia dowodu osobistego i skany twarzy robią, oszuści ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@musicman76 Twój przypadek to coś innego, ponownej weryfikacji wymaga operator płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sklep-RockBeat
#10 Popularyzator

Co to znaczy mój przypadek ? Moja firma działa wszystko jest w ceidg, zdjęcia dowodu wysłane skany twarzy zrobione cyfryzacja na całego i jeszcze trzeba czekać ? a klienci kupują i środki mam zablokowane, więc mam zus opłacać i koszty 5tys miesięcznie i grzecznie czekać na swoje pieniądze ? do kiedy ? Szok normalnie ta wasza polityka, tylko opisywać was na forach co robicie ze sprzedawcami, albo książkę napisać.

oznacz moderatorów
musicman76
#12 Orędownik

@la_nika Dlaczego w moim przypadku operator wymaga ponownej weryfikacji ? nie wystarczy skan dowodu osobistego, wpis w ceidg, skan twarzy i konto na allegro ? Jest możliwość że operator czy kto tam siedzi nie zweryfikuje mego konta i nie będe mógł wypłacić pieniędzy ze swego konta za sprzedany moje przedmioty ?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@musicman76 Czy sprawa dotyczy konta, z którego piszesz? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
-PRORIDE-
#12 Orędownik

U mnie to samo dałem skan dowodu to żądają zdjęcia twarzy. Kretynizm jak mam zdjęcie zrobić jak na monitorze nie mam aparatu.

oznacz moderatorów
Sklep-RockBeat
#10 Popularyzator

niedługo to chyba każą jeszcze czipa w d... wsadzić żeby mieć dostęp do swoich pieniędzy

oznacz moderatorów