Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego muszę ponownie wykonać weryfikację konta, mimo że nie cały miesiąc temu nasza firma została pozytywnie zweryfikowana?
(Dziś w zakładce zamówienia pojawił się komunikat aby przesłać znowu te same dokumenty co ostatnio do 31.01) @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@leszek1956 może oni robią losowania kogo zweryfikować🤔
@leszek1956 czy to dotyczy konta, z którego piszesz? Nie widzę w systemie, aby konieczna była weryfikacja, natomiast najlepiej będzie, jeśli dopytasz za pomocą formularza.
Doradcy, którzy zajmują się weryfikacją kont sprzedażowych, będą mogli dokładniej to sprawdzić.
mam podobnie oni sobie jaja robią z ludzi, pieniądze od klientów przetrzymują a Ty nie możesz ich wypłacić, weryfikują dane w nieskończoność mimo że wysłałem wszystkie dane zdjęcia dowodu osobistego i skany twarzy robią, oszuści ?