anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego muszę znowu robić weryfikację przelewy 24 ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Franka58
#9 Pomysłodawca#

Zmieniłam numer konta na PayU i okazało się że znowu mam nieaktywne przelewy24- oczywiście dopiero w tym momencie jak pojawiły się pieniądze, które można zablokować. Wcześniej takiej informacji nie było. Dlaczego skoro numeru konta na przelewy24 nie chcę zmieniać muszę od nowa przejść procedurę weryfikacyjną. Z jakiego punktu regulaminu wynika że na PayU i przelewy24 nie mogą być dwa różne konta. A już zupełnie zdumiewające jest to że muszę po raz kolejny do przelewy24 wysyłać skany dowodu osobistego.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Franka58 Cześć. Możesz dodać tylko jeden rachunek do wypłat, który musi zostać zweryfikowany zarówno przez PayU jak i Przelewy24 - nie ma możliwości, aby było to dwa różne numery rachunków bankowych. Po zmianie numeru, ze względów bezpieczeństwa, nakładana jest jednodniowa blokada wypłat.

oznacz moderatorów
Franka58
#9 Pomysłodawca#

Na PayU jednodniowa ale na przelewy24 to dłuższa. I co z tym każdorazowym wysyłaniem skanu. W KNF powiedziano mi że to jest co najmniej nadużywania prawa, jeśli nie łamanie go.

Elżbieta

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Franka58 Operator płatności dzięki takiej procedurze może zidentyfikować i zweryfikować tożsamość. Taka informacja znajduje się w Regulaminie.
Są to środki bezpieczeństwa finansowego zgodne z Ustawą z 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Wszystkie dokumenty zostają usunięte po zakończeniu weryfikacji. 

oznacz moderatorów
Franka58
#9 Pomysłodawca#

Nie zrozumieliśmy się. Ja doskonale znam prawo, tylko absolutnie z niego nie wynika ze co dwa tygodnie trzeba wysylać skan tego samego dowodu osobistego.

Tak przy okazji- czy istnieje jakiekolwiek ograniczenie co do ilości zmiany konta bankowego w PayU

Pozdrowienia

Elżbieta

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Franka58 Rozumiem Cię, jednak po każdorazowej weryfikacji skan dowodu jest trwale usuwany, zatem nie możemy na jego podstawie ponownie potwierdzić tożsamości. 

Nie ma żadnych limitów zmian rachunków na koncie. Pozdrawiam również 🙂 

oznacz moderatorów
atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Po co skan dowodu skoro sami piszecie:

jednoosobowa działalność gospodarcza
formularz potwierdzający tożsamość (dostępny w zakładce Ustawienia wypłat, w części Przelewy24, po kliknięciu w przycisk [uzupełnij dane osobowe]) lub skan/zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu osoby prowadzącej działalność
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Franka58 knf ma rację

allegro nadużywa przepisów na jakie się powołuje

nie ma w nich obowiązku okazywania dowodu osobistego

tym bardziej że allegro nie prowadzi usług bankowych

oznacz moderatorów