Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry.
Dzisiaj jest 21.12.2021 godzina 7:40. Mam ustawioną godzinę graniczną wysyłki na godzinę 13:00. Wysyłam w 100 % przesyłki w terminie. Wywiązuję się ze swoich obowiązków w 100 % (terminowość wysyłki). W moich aukcjach pojawił się napis "kup do 13:00 - dostawa w poniedziałek". Dlaczego? Przecież nadając paczkę dzisiaj do godziny 15:00 - InPost dostarczy ją jutro (22.12.2021), a Poczta Polska pojutrze (23.12.2021). Dlaczego Państwo zabieracie mi potencjalnych klientów? Kto mi zrekompensuje potencjalne straty braku zawartych transakcji. Może powinniście Państwo wprost mi napisać, abym zaprzestał sprzedaży na Waszym portalu.
Czuję się wyruchany w d... Jak inni sprzedawcy. Sprzedaż siadła, wysylam zawsze natychmiast. Dodatkowo z 35% na 24% spadł mi procent zamówień z szybką dostawą przez wasze **piiip**ne algorytmy i opóźnienia w dostarczaniu przez inpost. Brak słów...
U nas dokładnie to samo - DPD doręczyło wszystkie paczki które wysłaliśmy, łącznie z tymi kilkoma wysłanymi wczoraj. InPost / Paczkomaty - oprócz 5 paczek z wczoraj i wtorku które dziś mają trafić do paczkomatu wszystko jest już doręczone lub czeka na odbiór.
Oczywiście można wnioskować, że Allegro swoją decyzją stworzyło warunki do tego, że paczki dotarły tak sprawnie. Ale to, za różnymi memami, trochę tak jak uznawać, że rząd stworzył warunki do utworzenia tarcz antyinflacyjnych, albo specjaliści w Czernobylu stworzyli warunki do ewakuacji Prypeci 🙂
Nie można wnioskować, że to Allegro stworzyło takie warunki bo od jakiś 10 lat kurierzy wszystko dowożą na czas czyli Wigilię
odbiór osobisty też od 27.12, na prawde to są jakieś żarty. Zawsze do nas ktoś przyjeżdzał na ostatni moment.
Do całej dyskusji dodam, że również zakupy wysłane 23.12 pocztexem48 dotarły NA WIGILIĘ czyli na drugi dzień. De facto allegro pokrzywdziło bardzo pocztę polską bo od poniedziałku 20.12 już wszystkie oferty miały dostawę z terminem do 27.12, a więc o jakieś 3, a nawet 4 dni było to bardzo przesadzone. Zabiło to sprzedaż w całym tygodniu poprzedzającym święta. Porażka !
....dokładnie ja byłem szczerze zdziwiony ale pocztexem doszło w wigilię.wysyłka 23 go moi klienci szcześliwi byli:))
J.w. wszystkie oferty z dostawą przed świętami ,jeszcze przed chwilą mialy ta inf czerwona czcionka, a teraz jest na szaro inf o dostawie w przyszły pon. Wszystkie aukcje nagle zmieniły dostawę, za pare dni. Jakis błąd mam nadzieję?
Ten sam problem u mnie...
No właśnie, może ktoś to sprawdzić? Wychodzi na to, że nie da się nic kupić na prezent, bo wszystkie przesyłki zostały przesunięte na po świętach
Zgadza się. Taka informacja od razu zniechęca do zakupów.
najlepsze, ze diametralnie zmieniła się z 23.59 na 0.00, jakby to w praktyce miało dla sprzedającego znaczenie, kiedy on pewnie śpi 🙂
Zgaduje, ze Allegro odjęło piątek z dostawy, co jest logiczne, choć pewnie do paczkomatów coś tam będą jeszcze pakować rano. Dodatkowo dodali wszystkim jeden dzień. Czyli jak ktoś deklarował 24h to automatycznie o 0.00 juz się nia da dosarczyć przed poniedziałkiem 😉 Tak wygląda robienie nieprzymyślanego kodu i ukrycie jaki to sprzedawca sam zadeklarował czas realizacji.
InPost nie odbiera przesyłek w piątek - takie info mam od kuriera InPost.
Swoją drogą - jak ma wyglądać dzień pracy kuriera w piątek? Do 19:00 ? Kto robi do tej godziny w Wigilię?
I prawidłowo. Są święta, chyba każdy chce spędzić Wigilię z rodziną.
Oczywiście znajdą się osoby, które wystawią sprzedawcom "odpowiednie" oceny za czas wysyłki. Dla nich wszystkich życzę zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.
Być może ostatnich - gdyż słyszałem już o wprowadzaniu pojęcia "zimowych wakacji" zamiast obecnego terminu.
Niestety u mnie to samo! Miałam naszykowane produkty w koszyku, kiedy postanowiłam je opłacić okazuje się, że dojdą po Świętach. W tej sytuacji nie będą mi już potrzebne.
@Kath28 skontaktuj się ze sprzedającym jutro rano i spytaj kiedy wyśle, jesli jutro, to zamówienie ma szansę dojść przed świetami.
Dziękuję, już napisałam.
@netshape @Client:38892176 @QBA_K @Kath28 @the-foe nie jest to błąd. 22 i 23 grudnia traktujemy jak święto, dlatego od dziś w przewidywanym czasie dostawy nie pokazujemy dostawy przed świętami. Sprzedający mogą mieć trudności z dotrzymaniem terminowej wysyłki, a przewoźnicy z terminowymi odbiorami i doręczeniami. Wpływ na to mają także trudne warunki pogodowe. Wiemy, jak ważny dla kupujących jest przewidywany czas dostawy, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
Całkowicie bezsensowne działanie. Sprzedający deklaruje czas wysyłki i to powinno być dla was najważniejsze. A skoro takie macie praktyki to powinniście wcześniej powiadomić o tym sprzedających. Niektórzy sprzedający na te 2 ostatnie dni specjalnie dokupili towar i wydali setki tysięcy złotych na towar z którym zostaną po świętach.
Zawiadomiliśmy dziś odpowiednia instytucję. Zainteresowanym proponuję zgłoszenie tej bezprecedensowej sprawy do https://report.whistleb.com/pl/uokik
@m.milek - chyba nic Wam to nie da. Patrz na moją odpowiedź wyżej, od mojej księgowej otrzymałem odpowiednie info ze sporym wyprzedzeniem. Akurat to dotyczyło pracy ich biura, lecz łatwo było się domyślić, że dotyczy to wszystkich.
Nie masz dobrej księgowej - jesteś w plecy.....
Proszę wskazać w którym miejscu informowaliście sprzedawców z wyprzedzeniem o tym, że ustanowiliście święto 22 i 23 grudnia? W aktualnościach takiej informacji brak. Jest tylko o 24 i 31.12