Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od zeszłego tygodnia mamy poważny problem z zamawianiem kuriera przez Allegro, niestety brakuje możliwości wyboru godziny podjazdu, co uniemożliwia nam sprawną organizację wysyłek. Sprawa była już wielokrotnie zgłaszana, jednak do dziś nie otrzymaliśmy żadnej konkretnej odpowiedzi ani rozwiązania. Działamy obecnie na własną rękę, korzystając z usług innych przewoźników, gdzie mamy gwarancję odbioru paczek. Niestety, opóźnienia powodują niezadowolenie klientów i skutkują negatywnymi opiniami, mimo że problem nie leży po naszej stronie.
Zależy nam na rzetelnej obsłudze i nie chcemy tracić dobrej opinii przez błędy techniczne, na które nie mamy wpływu.
Bardzo prosimy o pilną interwencję i pomoc w rozwiązaniu problemu.
@libertymotostore sprawdziłam, że problem został zgłoszony do nas e-mailowo wczoraj. Interwencja została zgłoszona i nie mam jak w tej chwili pomóc.
nie chcemy tracić punktów jakości na Allegro za sytuacje, na które nie mamy żadnego wpływu
@libertymotostore w przypadku kiedy zamówiony podjazd nie został zrealizowany możemy wykluczyć zamówienie z Twojej jakości sprzedaży.
przesyłka została odebrana z opóźnieniem po 6 dniach.
@libertymotostore w takim układzie podaj nam numery zamówień, które były wysłane z opóźnienie z winy przewoźnika (brak terminowego podjazdu). Zgłosimy je do wykluczenia.
A002A7IYJ1 A002ADA1X7 A002AB2NR A002AB2UQ0 A002AB3U35 A002AB59H0 A002ADA146 A002ADA1X7 AD00MM3732 A002AFNPL6 A002AIR0E5 AD00MPDU07 A002AIVTD2 AD00MPGTB5 AD00MPHAT5 A002AIYB44 AD00MR2A21 A002AM00Z3 A002ANTIZ2 A002AQBE22 A002B0HU48 A002B0J5G5 AD00N3Q1H3 A002B0Q5M4 A002B0UAO0 AD00N3XB33 A002B0ZY26 AD00N48A57 1020120073635U
Paczki, które nie wyjechały z pierwotnym przewoźnikiem i są/były opóźnione.
@libertymotostore Zgodnie z prośbą Alicji, również proszę Cię o podanie numerów zamówień.
ef847e62-50f6-11f0-9f8e-bb055e7cd83e
8643e340-518d-11f0-b337-b14b8f4e559a
3aa4f1d0-512a-11f0-aef9-f55b1e2a1031
9e67d931-5143-11f0-8835-797762b6f1c2
561d8c30-513c-11f0-a2f0-41e8e031eec3
4ef32bf0-51c2-11f0-be97-8b62d498f9af
c2a29380-51cf-11f0-9bb0-2d9bd3bdb106
2b9502d1-51e2-11f0-b5a6-e786a055caf5
afd6f1c0-51e7-11f0-ab5e-257f2e14888a
1dde5090-51fd-11f0-a763-e398847bcbad
b6dd1f90-520e-11f0-b5a6-e786a055caf5
fcb2dff0-525e-11f0-bdfc-e7886447931d
708e2e00-51b2-11f0-b5a6-e786a055caf5
cb4956e0-5283-11f0-94c9-adfed00db679
02f2ffd1-52a0-11f0-be97-8b62d498f9af
a2319890-534a-11f0-be97-8b62d498f9af
6aac3f71-53fd-11f0-8062-430660d80239
6fd33f40-541f-11f0-be97-8b62d498f9af
be258280-54d2-11f0-852e-51d3f1fd95db
bf56d260-54d9-11f0-aef9-f55b1e2a1031
bbf961a0-54fc-11f0-852e-51d3f1fd95db
e1c400a0-550d-11f0-94bf-b9dc01056304
6c935070-5525-11f0-8f31-13fa5b12dd47
ae5cb5b1-5588-11f0-87fd-dddad497fa5a
a498e290-503f-11f0-a733-a1ab276fa7c7
Proszę 😉
@libertymotostore Dziękuję Bardzo! Skierowałam zamówienia do wykluczenia. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Dodatkowo zamówienie: b88be4e0-4e88-11f0-b605-efa1bbca0560
@libertymotostore Przykro mi, ale na ten moment nie wykluczymy tych zamówień. Proszę, abyś wyjaśniał dalej tę kwestię w zgłoszeniu mailowym numer 52806834.