anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zanim dostałem towar, wróciliście Allegro Protect klientowi

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  witam, Allegro oddało klientowi pieniądze z Allegro Protect zanim dostałem, towar, najlepsze jest to że klient nie odebrał towaru. Napisałam do Allegro że nie dostałam paczki a oni odpowiedzieli że paczka do mnie przecież wróciła.  Weszłam na czat i po wielu rozmowach po wielu przekierowaniach, gdzie byłam zwodzona albo źle informowana trafił się wreszcie konsultant konsultant  który sprawdził wszystko dokładnie i napisał że paczka nie wrocila i że trafiła do magazynu allegro. Dodam że paczka byla realizowana przez paczkomaty allegro. Ogólnie  Konsultanci na chacie nie potrafili mi pomóc.  Na moje pytania mailowe , nie dostawałam odpowiedzi merytorycznych , tak odpowiadali aby mi nie odpowiedzieć , zwyczajnie pisali bzdury lub kłamali.  Pytania były proste , gdzie znajdę śledzenie paczki zwrotnej , jeżeli klient nie odebrał paczki z paczkomatu Allegro. Jedni pisali że paczka dostała nowy nr inni ze nr jest ten sam. Chciałam zobaczyć śledzenie paczki to najczęściej podawali mi nr  paczki pierwotnej . Gdzie w. Statusie było napisane że paczka trafiła do nadawcy  ( co oczywiście nie mialo

miejsca ). Dostałem od Pani konsultant screena z dokładną trasą paczki i okazało się że trafiła do waszego magazynu .

Tutaj pytanie , dlaczego nie mogę śledzić mojej  ieodebranej pacxki przez klienta z automatu allegro? 
Po kilku tygodniach od zaginięcia paczki dostałem od Allegro zwrot pieniędzy za paczkę, super ale tylko w połowie. 

W tym samym czasie prowadzę mailową rozmową z Allegro odnośnie nieregulaminowego przyznania dla klienta pieniędzy z Allegro Protect , gdzie Pani w dalszym ciągu twierdzi że otrzymalem

paczke , podczas gdy inny dział allegro oddal

mi za nią pieniądze. 
 Chcę powiedziec. Że osoby , które prowadzą ze mną rozmowę w sprawie przyznania klientowi Allegro Protect , nie odpowiadają na moje pytania lub kłamią . Prosze osłonić gdyż poprzez uznaną nierozwiązaną dyskusję i zabranie mi pieniędzy z Allegro Protect mój status sprzedawcy spadł o 500 punktów ….Żądam

odszkodowania bo straciłam wvten sposób oieniadze i klientów. Dodam że byłam w kontakcie z klientem podczas dyskusji podczas rozmowy z klientem     klient czekał 2 lub 3 dni z odpowiedzą do ostatniego dnia i godziny dyskusji po czym wysłał odpowiedź oraz od razu   wystąpił o Allegro Protect i po 2 godzinach Allegro oddało klientowi pieniądze . Nie miałam szans ani na odpowiedz w dyskusji ani na odpowiedz w sprawie Allegro Protect .  Na Allegro umywają ręce w tej sprawie . Może tutaj ktoś mi pomoże bo wydaje mi się że nie mogę klientowi oddać poeniędzy zanim paczka do mnie nie wróci . Poza tym dostawałam sprzeczne informacje od allegro w sprawie tej

przesylki. 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:135173574
#7 Wielbiciel#

test

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Internetmobile dużo tekstu ciężko zrozumieć.

Klient nie odebrał paczki i odstąpił od umowy?

Czy paczka trafiła do magazynu bo ty jej nie odebrałaś?

W dyskusji brałaś udział w dyskusji od samego początku?

Trochę dziwne, że paczka trafiła do magazynu a allegro oddało kase z AP i cię obciążyli. Nie pomijasz jakiś faktów?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Co w tym dziwnego to onik przecież. Zaginięcia na porządku dziennym. O niedostarczonych zwrotach przez ostatni miesiąc przynajmniej kilka postów było.  Jeden konsultant w końcu sprawdził gdzie jest paczka i znalazł ją. Ten z projecta tylko zerka na śledzenie i nawija swoje bez dalszego sprawdzania. Postów od klientów siedzących w domu i mających na śledzeniu odebrana gdy kuriera wcale nie było też trochę ostatnio było... Sytuacja całkiem wiarygodna.

Ale odszkodowanie to niestety prawnik, sąd itp. Allegro samo  nie zwróci nawet tych kilku złotych za etykietę gdy zwróci paczkę z powodu pełnego boxa, a co tu mówić o odszkodowaniach...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Internetmobile podaj proszę nr przesyłki lub zamówienia, sprawdzę to.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

IMG_8365.png

 Jak się dowiedziałam bo to nie wynika ze śledzenia, że klient nie odebrał paczki z paczkomatu Allegro i jako sprzedawca mam tylko ten nr przesyłki A001K6FJP6. , natomiast, nie mam możliwości sprawdzić nigdzie gdzie jest przesyłka muszę pytać konsultantów a większość podawała mi ten nr przesyłki, dopiero któryś z kolejnych konsultantów sprawdził głębiej i powiedział że przesyłka trafiła do magazynu Allegro . Poprosili odemnie adres aby ją wysłać do mnie ale na koniec okazało się że zaginęła więc już mi oddali kasę . Natomiast konsultanci mailowi piszą  mi teraz że sprawa reklamacji jest w toku i jeszcze chwilę potrwa to jakiś obłęd… Kase

jiz dostałam więc w tej chwili interesuje

mnie to że allegro postąpiło wbrew swojemu regulaminowi i oddało kasę klientowi a towaru nie

mialam . Od momentu złożenia wniosku o Allegro Protect do zaklepania go przez allegro minęło 2 godziny….

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Internetmobile zanim przejdziemy do stawiania takich tez, pozwól, że skonsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

Dodatkowo umywają ręce na temat przyznania klientowi witamin trybie pieniędzy z Allegro Protect … nikt mi nie odpowiada…

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Internetmobile rozumiem, że temat poważny, ale proszę o cierpliwość. Już podejmuję odpowiednie działania i wrócę z odpowiedzią do Ciebie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Internetmobile wracam do Ciebie z informacją.

Ponownie nasz zespół od Allegro Protect zweryfikował sprawę i rzeczywiście nie jest to taka jednoznaczna sytuacja i wykonaliśmy korektę salda w związku z doliczoną kwotą - przepraszam.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Internetmobile to dostałeś te odszkodowanie za zgubiona paczkę?

ps. piszesz przez translator ?

oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

4 czerwca dostałem zwrot jak myślę jest to zwrot za zagubioną przesyłkę tytuł przelewu to PUDO 51804204 . 

oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

Jednocześnie wczoraj na moje pytania odnoście regulaminu i Allegro Protect dostałam odpowiedź „Dzień dobry,

widzę, że sprawa reklamacji przesyłki zwrotnej jest jeszcze rozpatrywana. Maksymalnie może to trwać do 30 dni od dnia złożenia czyli od 17. maja.”.  

Czy tam

pracuje ktoś kompetentny , niepodpisujący na moje pytania tylko kluczą , nikt ale to nikt nie chciał rozwiązać problemu z Allegro Protect pisali że przecież otrzymałem przesyłkę ….

oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

Przepraszam ta odpowiedź dostałam 6 maja czyli po tym jak Allegro Wrocilo

mi pieniądze za zagubioną przesyłkę 😂

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Internetmobile oczywiście przepraszam Ciebie za tę sytuację. Oczywiście przekazałem do odpowiedniej osoby informację o obsłudze Twojej sprawy.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Internetmobile
#7 Wielbiciel#

Dwobec tego pytanie do Pana bo na Allegro jeszcze nikt mi nie odpowiedział: dlaczego jako sprzedający nie mamy dostępu do pełnego śledzenia paczki w tym przypadku był to zielony paczkomat Allegro, jednocześnie informacje na stronie śledzenia są niepełne? 

oznacz moderatorów