Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę nadać przesyłki przez Allegro, jeżeli klientka wybrała opcję Allegro Paczkomaty InPost Smart?
@roza1001 Napisałaś " ustawiałam dzisiejszą datę"
a zamówienia nie były złożone wczoraj?
@AGLOPRIMA2 Zamówienia były złożone dzisiaj rano o godz. 8 oraz 11.
hmm, no to też nie mam pomysłu co się zadziało.
Nigdy czy na prywatnym czy na firmowym koncie nie miałam takiej sytuacji.
No chyba, że cały Inpost poległ, ale to inna bajka
@roza1001 w MP wejdź w zakładkę API -> API ShipX wygeneruje token i dodaj jako nowa własną umowa w ustawieniach zamówień allegro.
@Client:44052296 dzięki o to chodziło 🙂
@roza1001 znalazłem też instrukcję https://inpost.pl/sites/default/files/2022-03/instrukcja-konfiguracji-api-shipx.pdf
@kostas11 @Client:44052296 wygenerowałam token według Waszych porad i wpisałam na moim koncie w Sales Center... został przyjęty i zapisany jako nowa umowa z InPost.
Przy kolejnym zamówieniu sprawdzę, czy to działa i nie będzie już problemu z nadaniem przesyłki InPost paczkomaty przez MP.
@kostas11 @Client:44052296 bardzo dziękuję za Pomoc i poświęcony czas 🌞😊😊😊
@roza1001 Przy kolejnym zamówieniu sprawdzę, czy to działa i nie będzie już problemu z nadaniem przesyłki InPost paczkomaty przez MP.
Tyle że jak dodałaś token to już nadajesz przez WzA wyślij paczkę z Salescenter 🙂
@roza1001pamoetaj aby w MP mieć saldo konta na +
@Client:44052296 będę pamiętać 🌞😊😊