anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę nadać przesyłki, jeżeli klientka wybrała opcję Allegro Paczkomaty InPost Smart?

MAMY ROZWIĄZANIE!
roza1001
#9 Pomysłodawca

Dlaczego nie mogę nadać przesyłki przez Allegro, jeżeli klientka wybrała opcję Allegro Paczkomaty InPost Smart?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@roza1001 Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Numer zamówienia z dzisiaj rano: 8aaeba10-5d57-11f0-9219-831b74132491

Zamówienia mogę realizować tylko przez Sales Center.

Jak mam nadać taką przesyłkę, jeżeli nie mam osobnej umowy z Inpost, a w momencie, gdy zaznaczam przy zamówieniu opcję: "Nadaj przesyłkę", od razu wyświetla mi się komunikat: "Dodaj umowę własną". Dlaczego tak jest? Dlaczego jest problem z Allegro paczkomaty Inpost Smart?

oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Kolejne zamówienie z dzisiaj numer: 566f8eb0-5d6f-11f0-9c36-d318cba46712

Ten sam problem!

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@roza1001 Jeśli nie masz umowy własnej z InPost, przesyłkę nadasz przez Managera Przesyłek InPost. Zaloguj się danymi konta Allegro i importuj przesyłki do nadania.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Zalogowałam się do managera przesyłek InPost i nie ma tam tych 2 zamówień.

Dlaczego, gdy klient wybiera Allegro Inpost Smart, ja nie mogę nadać tych przesyłek przez Allegro? Jeżeli są jakieś limity w Allegro Smart dla firm, to co z tym zrobić, aby te limity zwiększyć? Gdzie?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@roza1001 musisz poprawnie połączyć konta ( odblokuj wyskakujące okienka ) i robić Allegro import o zobacz czy się wyświetla Twoje konto u mnie na zrzucie zamazane 🙂

inpost45.png

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Tak, widzę nazwę mojego konta.

Ale nadal nie widzę 2 nowych zamówień z dzisiaj rana, w których klientki wybrały wysyłkę: Allegro Paczkomaty InPost Smart.

Wygląda to tak, jakbym miała ograniczenie tych przesyłek Smart i nie wiem, co z tym zrobić 😞

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@roza1001 a typ przesyłki masz dobrze ustawiony ?

1inp.jpg

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Tak, pokazuje mi się Allegro Paczkomat 24/7 InPost (przedpłata), data transakcji ustawiona na dzisiejszą i pomimo tego poniżej widzę informację: "Nie znaleziono transakcji".

Musiałam wygenerować przesyłkę przez moje konto na Apaczka i pokryć koszt ponad 16 zł za każdą przesyłkę, bo ile można tracić czasu przez problemy z Allegro 😞

1,5 godziny już nad tym siedzę i nie mam nadal żadnego rozwiązania, ani konkretnej pomocy od Allegro Sales Center 😞 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@roza1001 przecież Ty sprzedajesz na Lokalnie, tego nie nadasz ani przez salescentr ani przez menadżer paczke 😞 

Te paczki nadajesz przez Allegro Lokalnie 🙂

Jak nadać przesyłkę z Allegro Paczkomaty InPost

Wszystko zrobisz w prosty i szybki sposób na swoim koncie na Allegro Lokalnie.

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących.
  2. Znajdź właściwe zamówienie, kliknij [przygotuj paczkę do nadania] i wybierz jej rozmiar.

kostas11_0-1752143819565.png

 

  1. Wybierz sposób nadania – z etykietą lub bez etykiety.
  2. Napisz wyraźnie na przesyłce kod nadawczy lub naklej wydrukowaną etykietę.
  3. Nadaj przesyłkę w dowolnym paczkomacie – zeskanuj numer paczki i włóż paczkę do skrytki.
__________
Κώστας
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

@kostas11 kosmetyki sprzedaję na Allegro Business przez Sales Center... i z tym jest problem.

Na Allegro Lokalnie jest coś innego (prywatnie) i tam nie ma żadnych problemów z przesyłkami.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@roza1001 myślałem że to z tego konta co piszesz 😞 no to ja już nie mam pomysłu 😞

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

I tak bardzo serdecznie Ci dziękuję za poświęcony czas i chęć pomocy 🙂

oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

@kostas11 i tak bardzo serdecznie Ci dziękuję za poświęcony czas i chęć pomocy 

roza1001_0-1752145897034.png

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@roza1001 Do obu wskazanych zamówień wygenerowałaś już etykiety:

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=602797908502792023373781

https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=602797908542713029413141

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Wygenerowałam te etykiety przez swoje konto na Apaczka i muszę za nie zapłacić, bo nie mogłam ich wygenerować przez https://manager.paczkomaty.pl/ ponieważ nie widać tam tych 2 zamówień.

Wygenerowałam te etykiety na Apaczka, bo ile czasu można tracić przez Allegro, które nie potrafi pomóc w tak podstawowej sprawie jak nadanie przesyłek przez Allegro Smart przez Sales Center?

Pytanie jest takie: Dlaczego nie mogłam wygenerować tych 2 etykiet przez moje konto na https://manager.paczkomaty.pl/?

Te 2 dzisiejsze zamówienia w ogóle nie były widoczne na https://manager.paczkomaty.pl/ i to był główny problem 😞

 

Podobno Sales Center ma być dużym ułatwieniem w obsłudze zamówień dla firm?

Niestety z przesyłkami przez InPost są ciągle problemy... przynajmniej u mnie.

I nie rozumiem, gdzie leży ten problem i co z tym zrobić, aby przy następnym zamówieniu znów nie tracić 1,5 godziny na szukaniu rozwiązania.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@roza1001 Jeśli etykiety są już wygenerowane, nie mogę przesłać zgłoszenia do weryfikacji.

Czy na pewno logowałaś się do Managera Paczek InPost danymi konta, na którym były te zamówienia, a nie danymi konta, z którego tutaj piszesz?

Jeśli problem się powtórzy, proszę Cię o ponowne zgłoszenie w tym wątku. Najlepiej od razu z numerem zamówienia oraz zrzutami ekranu potwierdzającymi brak możliwości nadania paczek. Będziemy to wtedy wyjaśniać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@roza1001 jak już poszły etykiety przez inną platformę i podałaś zaszyfrowanego maila to MP nie zobaczy tych zamówień 😞 

Druga sprawa nie sprawdzałem ( mam umowę ) ale pisali na forum,  jak nie masz umowy to po założeniu konta w MP można z ustawień wyłuskać token i po wpisaniu w WzA nadawać przez nadaj paczkę z poziomy salescenter 🙂

__________
Κώστας
oznacz moderatorów
roza1001
#9 Pomysłodawca

Gdy wygenerowałam i opłaciłam te przesyłki na moim koncie w Apaczka, to od razu pojawiły się te 2 zamówienia w MP jako Wygenerowane, wcześniej ich nie było widać w MP.

Weszłam w ustawienia konta w MP, ale nigdzie nie widzę opcji, aby "wyłuskać" jakiś token. 🤔🤔🤔

oznacz moderatorów