Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę nadać przesyłki przez Allegro, jeżeli klientka wybrała opcję Allegro Paczkomaty InPost Smart?
@roza1001 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Numer zamówienia z dzisiaj rano: 8aaeba10-5d57-11f0-9219-831b74132491
Zamówienia mogę realizować tylko przez Sales Center.
Jak mam nadać taką przesyłkę, jeżeli nie mam osobnej umowy z Inpost, a w momencie, gdy zaznaczam przy zamówieniu opcję: "Nadaj przesyłkę", od razu wyświetla mi się komunikat: "Dodaj umowę własną". Dlaczego tak jest? Dlaczego jest problem z Allegro paczkomaty Inpost Smart?
Kolejne zamówienie z dzisiaj numer: 566f8eb0-5d6f-11f0-9c36-d318cba46712
Ten sam problem!
@roza1001 Jeśli nie masz umowy własnej z InPost, przesyłkę nadasz przez Managera Przesyłek InPost. Zaloguj się danymi konta Allegro i importuj przesyłki do nadania.
Zalogowałam się do managera przesyłek InPost i nie ma tam tych 2 zamówień.
Dlaczego, gdy klient wybiera Allegro Inpost Smart, ja nie mogę nadać tych przesyłek przez Allegro? Jeżeli są jakieś limity w Allegro Smart dla firm, to co z tym zrobić, aby te limity zwiększyć? Gdzie?
@roza1001 musisz poprawnie połączyć konta ( odblokuj wyskakujące okienka ) i robić Allegro import o zobacz czy się wyświetla Twoje konto u mnie na zrzucie zamazane 🙂
Tak, widzę nazwę mojego konta.
Ale nadal nie widzę 2 nowych zamówień z dzisiaj rana, w których klientki wybrały wysyłkę: Allegro Paczkomaty InPost Smart.
Wygląda to tak, jakbym miała ograniczenie tych przesyłek Smart i nie wiem, co z tym zrobić 😞
Tak, pokazuje mi się Allegro Paczkomat 24/7 InPost (przedpłata), data transakcji ustawiona na dzisiejszą i pomimo tego poniżej widzę informację: "Nie znaleziono transakcji".
Musiałam wygenerować przesyłkę przez moje konto na Apaczka i pokryć koszt ponad 16 zł za każdą przesyłkę, bo ile można tracić czasu przez problemy z Allegro 😞
1,5 godziny już nad tym siedzę i nie mam nadal żadnego rozwiązania, ani konkretnej pomocy od Allegro Sales Center 😞
@roza1001 przecież Ty sprzedajesz na Lokalnie, tego nie nadasz ani przez salescentr ani przez menadżer paczke 😞
Te paczki nadajesz przez Allegro Lokalnie 🙂
Wszystko zrobisz w prosty i szybki sposób na swoim koncie na Allegro Lokalnie.
@kostas11 kosmetyki sprzedaję na Allegro Business przez Sales Center... i z tym jest problem.
Na Allegro Lokalnie jest coś innego (prywatnie) i tam nie ma żadnych problemów z przesyłkami.
@roza1001 myślałem że to z tego konta co piszesz 😞 no to ja już nie mam pomysłu 😞
I tak bardzo serdecznie Ci dziękuję za poświęcony czas i chęć pomocy 🙂
@roza1001 Do obu wskazanych zamówień wygenerowałaś już etykiety:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=602797908502792023373781
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=602797908542713029413141
Wygenerowałam te etykiety przez swoje konto na Apaczka i muszę za nie zapłacić, bo nie mogłam ich wygenerować przez https://manager.paczkomaty.pl/ ponieważ nie widać tam tych 2 zamówień.
Wygenerowałam te etykiety na Apaczka, bo ile czasu można tracić przez Allegro, które nie potrafi pomóc w tak podstawowej sprawie jak nadanie przesyłek przez Allegro Smart przez Sales Center?
Pytanie jest takie: Dlaczego nie mogłam wygenerować tych 2 etykiet przez moje konto na https://manager.paczkomaty.pl/?
Te 2 dzisiejsze zamówienia w ogóle nie były widoczne na https://manager.paczkomaty.pl/ i to był główny problem 😞
Podobno Sales Center ma być dużym ułatwieniem w obsłudze zamówień dla firm?
Niestety z przesyłkami przez InPost są ciągle problemy... przynajmniej u mnie.
I nie rozumiem, gdzie leży ten problem i co z tym zrobić, aby przy następnym zamówieniu znów nie tracić 1,5 godziny na szukaniu rozwiązania.
@roza1001 Jeśli etykiety są już wygenerowane, nie mogę przesłać zgłoszenia do weryfikacji.
Czy na pewno logowałaś się do Managera Paczek InPost danymi konta, na którym były te zamówienia, a nie danymi konta, z którego tutaj piszesz?
Jeśli problem się powtórzy, proszę Cię o ponowne zgłoszenie w tym wątku. Najlepiej od razu z numerem zamówienia oraz zrzutami ekranu potwierdzającymi brak możliwości nadania paczek. Będziemy to wtedy wyjaśniać.
@roza1001 jak już poszły etykiety przez inną platformę i podałaś zaszyfrowanego maila to MP nie zobaczy tych zamówień 😞
Druga sprawa nie sprawdzałem ( mam umowę ) ale pisali na forum, jak nie masz umowy to po założeniu konta w MP można z ustawień wyłuskać token i po wpisaniu w WzA nadawać przez nadaj paczkę z poziomy salescenter 🙂
Gdy wygenerowałam i opłaciłam te przesyłki na moim koncie w Apaczka, to od razu pojawiły się te 2 zamówienia w MP jako Wygenerowane, wcześniej ich nie było widać w MP.
Weszłam w ustawienia konta w MP, ale nigdzie nie widzę opcji, aby "wyłuskać" jakiś token. 🤔🤔🤔