Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tez dostałam e-maila od tych trzymajacych kasę żeby sie zweryfikowac. Ale określili termin przesłania dokumentów do sierpnia 2023. Dlaczego więc w tej chwili nie moge wypłacić swoich pieniędzy????????????????
Skoro mam czas do sierpnia, to znaczy, że do sierpnia powinnam mieć swobode dysponowania swoimi środkami i mozliwośc swobodnego wypłacania ich.
@AptekaNatolinska nie widzę, aby na koncie z którego piszesz była jakakolwiek blokada, czy możesz napisać co się dzieje, gdy próbujesz wypłacić środki? Czy pojawia się jakiś komunika? Czy przycisk wypłat nie jest aktywny? Będę wdzięczna za zrzut ekranu.
Nie ma przycisku wypłat.
najpierw komunikat:
Operator płatności wymaga ponownego wysłania dokumentów weryfikacyjnych. Przejdź do weryfikacji i wyślij potrzebne dokumenty, aby uniknąć blokady wypłat. Masz na to czas do 22-08-2023.
Potem "wypłaty" . zmien ustawienia .> zapisz (co nic nie daje bo ustawienia sie nie zmieniają.
Potem wypłaty CZK, dla mnie zbędne, ale nie sobie będą. I "zmien ustawienia".
Potem Powiadomienia.
I nie ma okienka "wypłać".
Czemu zmieniłaś tytuł posta? Przecież nie był ani wulgarny ani obraźliwy, po prostu napisałam, żebyście oddali moje pieniądze.
@AptekaNatolinska skonsultowałam to i nie możesz zlecić wypłaty, ponieważ masz otwarty wniosek reweryfikacyjny. Dodaj proszę dokumenty do weryfikacji, w tej zakładce.
Aby wypłacić środki konieczne będzie przesłanie dokumentów.
Nieprawda, okienka do wypłat nie miałam juz przedtem, i wtedy próbowałam sama coskolwiek zrobic, wcale nie mam zamiaru sie weryfikowac bo nie wiem czy przed tym terminem nie pożegnam sie z allegro. Przywróćcie mozliwośc wypłacania. Natychmiast.
@AptekaNatolinska przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości, konieczna jest weryfikacja.
Napisałam własnie do Biura Prawnego zajmującego sie rozwiązywaniem takich problemów.
Dzień dobry. Czy mogłaby Pani podzielić się namiarami do tego biura prawniczego? Bo mam podobną sytuację
Jednak okazało sie, że mogliście zmienić, trzeba było tylko chcieć. Kasa wypłacona.
Dzień dobry, mam dokładnie ten sam problem, od półtora miesiąca próbuję to rozwiązać.
Czy moglibyście podać kontakt do Biura Prawnego?
Mam dokładnie ten sam problem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/przycisk-wyp%C5%82aty-pieni%C4..., jak opisano tutaj.
Wszyscy są bardzo uprzejmi, ale nikt nie chce niczego zmienić.
Cześć @Client:104211501, widzę, że 27'go czerwca 2025 o 17:35 otrzymałeś odpowiedź od naszego konsultanta w zgłoszeniu 52745335, gdzie zostałeś poinformowany, że w celu dalszej weryfikacji musisz przesłać tylną stronę dokumentu tożsamości w komunikacji z operatorem PayU. Czy udało się to zrobić?
Witam. Mam również problem z wypłatą środków. Nie mogą mi ich wypłacić. Czy któryś z moderatorów mógłby przyjrzeć się przyczynie? Próbowałem sam coś zadzialać, ale nie mogę sie połapać o co chodzi. Wysłałem wniosek o kolejną weryfikację. Przypuszczam, że może chodzi, że wymieniłem kartę pobytu, lub może chodzi o literę w nazwisku- w dokumentach mam ,,Ğ'' , dawno temu wpisali mi ,,G'' w banku i mają problem, żeby to zmienić. A może dzisiejsze systemy od algorytmów wyłapały tą różnicę i stąd, gdyż konto mam zarejestrowane na ,,G'', teraz przesłałem paszport. Proszę o informację, co mam zrobić by odzyskać swoje pieniądze?
@bulut Proszę, odpowiedz na zgłoszenie numer 52858434. Tam doradcy są zaznajomieni z Twoją sprawą i będą mogli udzielić Ci wsparcia. Jako moderatorka i tak musiałabym konsultować sprawę ze wspomnianym zespołem, dlatego lepiej kontynuować kontakt bezpośrednio. 🙂
Cześć, @matt_rose , tak, od tamtej pory wysłałem im tył dokumentu, prawa jazdy, paszport, to samo przesłałem przez system Allegro, napisałem, co sprzedałem i gdzie kupiłem, tylko legitymacji studenckiej babci im nie wysłałem, a wszystko inne już przesłałem, ale oni nadal weryfikują.
@Client:104211501 skonsultowałam Twoją sprawę. Do końca dnia weryfikacja zostanie zakończona i będziesz miał możliwość wypłaty środków.
Nie uwierzycie Państwo, ale tak jak przez półtora miesiąca nic się nie zmieniło, tak i dzisiaj nic się nie zmieniło.
Czy uda nam się rozwiązać tę sprawę bez Biura Prawnego, czy jednak obstajecie Państwo przy tym, aby nasza współpraca była organizowana przez Biuro?
@Client:104211501 Wpłaty powinny być już aktywne. 😉 Otrzymałeś dzisiaj maila w tej sprawie.
Udało się wypłacić, bardzo dziękuję.
Szkoda, że tak długo i z wspomnieniem biura wszystko się rozwiązuje, ale dobrze, że w końcu się udaje.