anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić środków z PayU?

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta#

Tez dostałam e-maila  od tych trzymajacych kasę żeby sie zweryfikowac.  Ale określili termin przesłania dokumentów do sierpnia 2023. Dlaczego więc w tej chwili nie moge wypłacić swoich pieniędzy????????????????

Skoro mam czas do sierpnia, to znaczy, że do sierpnia powinnam mieć swobode dysponowania swoimi środkami i mozliwośc swobodnego wypłacania ich.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AptekaNatolinska nie widzę, aby na koncie z którego piszesz była jakakolwiek blokada, czy możesz napisać co się dzieje, gdy próbujesz wypłacić środki? Czy pojawia się jakiś komunika? Czy przycisk wypłat nie jest aktywny? Będę wdzięczna za zrzut ekranu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta#

Nie ma przycisku wypłat.

najpierw komunikat: 

Wyślij dokumenty weryfikacyjne do 22-08-2023

Operator płatności wymaga ponownego wysłania dokumentów weryfikacyjnych. Przejdź do weryfikacji i wyślij potrzebne dokumenty, aby uniknąć blokady wypłat. Masz na to czas do 22-08-2023.

Potem "wypłaty" . zmien ustawienia .> zapisz  (co nic nie daje bo ustawienia   sie nie zmieniają.

Potem wypłaty CZK, dla mnie zbędne, ale nie sobie będą. I "zmien ustawienia".

Potem Powiadomienia.

I nie ma okienka "wypłać".

Czemu zmieniłaś tytuł posta? Przecież nie był ani wulgarny ani obraźliwy, po prostu napisałam, żebyście oddali moje pieniądze.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AptekaNatolinska skonsultowałam to i nie możesz zlecić wypłaty, ponieważ masz otwarty wniosek reweryfikacyjny. Dodaj proszę dokumenty do weryfikacji, w tej zakładce
Aby wypłacić środki konieczne będzie przesłanie dokumentów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta#

@la_nika  

Nieprawda, okienka do wypłat nie miałam juz przedtem, i wtedy próbowałam sama coskolwiek zrobic, wcale nie mam zamiaru sie weryfikowac bo nie wiem czy przed tym terminem nie pożegnam sie z allegro. Przywróćcie mozliwośc wypłacania.  Natychmiast.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AptekaNatolinska przykro mi, ale nie mamy takiej możliwości, konieczna jest weryfikacja. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta#

Napisałam własnie do Biura Prawnego zajmującego sie rozwiązywaniem takich problemów. 

oznacz moderatorów

Client:103236869
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Czy mogłaby Pani podzielić się namiarami do tego biura prawniczego? Bo mam podobną sytuację

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#15 Entuzjasta#

Jednak okazało sie, że mogliście zmienić, trzeba było tylko chcieć.  Kasa wypłacona. 

oznacz moderatorów

Client:104211501
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam dokładnie ten sam problem, od półtora miesiąca próbuję to rozwiązać.

Czy moglibyście podać kontakt do Biura Prawnego?

Mam dokładnie ten sam problem https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/przycisk-wyp%C5%82aty-pieni%C4..., jak opisano tutaj.

Wszyscy są bardzo uprzejmi, ale nikt nie chce niczego zmienić.

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:104211501, widzę, że 27'go czerwca 2025 o 17:35 otrzymałeś odpowiedź od naszego konsultanta w zgłoszeniu 52745335, gdzie zostałeś poinformowany, że w celu dalszej weryfikacji musisz przesłać tylną stronę dokumentu tożsamości w komunikacji z operatorem PayU. Czy udało się to zrobić?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

bulut
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam również problem z wypłatą środków. Nie mogą mi ich wypłacić. Czy któryś z moderatorów mógłby przyjrzeć się przyczynie? Próbowałem sam coś zadzialać, ale nie mogę sie połapać o co chodzi. Wysłałem wniosek o kolejną weryfikację. Przypuszczam, że może chodzi, że wymieniłem kartę pobytu, lub może chodzi o literę w nazwisku- w dokumentach mam ,,Ğ'' , dawno temu wpisali mi ,,G'' w banku i mają problem, żeby to zmienić. A może dzisiejsze systemy od algorytmów wyłapały tą różnicę i stąd, gdyż konto mam zarejestrowane na ,,G'', teraz przesłałem paszport. Proszę o informację, co mam zrobić by odzyskać swoje pieniądze?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bulut Proszę, odpowiedz na zgłoszenie numer 52858434. Tam doradcy są zaznajomieni z Twoją sprawą i będą mogli udzielić Ci wsparcia. Jako moderatorka i tak musiałabym konsultować sprawę ze wspomnianym zespołem, dlatego lepiej kontynuować kontakt bezpośrednio. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104211501
#7 Wielbiciel#

Cześć, @matt_rose , tak, od tamtej pory wysłałem im tył dokumentu, prawa jazdy, paszport, to samo przesłałem przez system Allegro, napisałem, co sprzedałem i gdzie kupiłem, tylko legitymacji studenckiej babci im nie wysłałem, a wszystko inne już przesłałem, ale oni nadal weryfikują.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104211501 skonsultowałam Twoją sprawę. Do końca dnia weryfikacja zostanie zakończona i będziesz miał możliwość wypłaty środków. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104211501
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT 

Nie uwierzycie Państwo, ale tak jak przez półtora miesiąca nic się nie zmieniło, tak i dzisiaj nic się nie zmieniło.

Czy uda nam się rozwiązać tę sprawę bez Biura Prawnego, czy jednak obstajecie Państwo przy tym, aby nasza współpraca była organizowana przez Biuro?

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104211501 Wpłaty powinny być już aktywne. 😉 Otrzymałeś dzisiaj maila w tej sprawie. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:104211501
#7 Wielbiciel#

Udało się wypłacić, bardzo dziękuję.
Szkoda, że tak długo i z wspomnieniem biura wszystko się rozwiązuje, ale dobrze, że w końcu się udaje.

oznacz moderatorów