anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wznowić żadnej oferty?

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Witam,mogę prosić o pomoc,nie potrafię wznowić żadnej aukcji,jakby coś się zawiesiło,pozdro.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Konto firmowe czy zwykłe?

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Konto zwykłe

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Raimondo Sprawdzałeś czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki? Czy podczas próby wznowienia pojawia się jakiś komunikat?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

 Witam,przepraszam ale jestem osobą trochę wiekową:) i nie znam się na nowościach.Od dwóch dni nie mogę nic wystawić,edytować i wznawiać a nie mam zablokowanego konta.Nie pojawia się żaden komunikat,formularz wystawiania nie chce się ruszyć.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Raimondo Proszę, żebyś sprawdził czy problem wystąpi podczas korzystania z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

 Proszę wybaczyć ,mam tylko jedną przeglądarkę Firefoxa,wszystko działało więc nic nie zmieniałem.Aha,wyczyściłem ciasteczka ale nadal nie mogę nic wystawić.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Raimondo Rozumiem. W takim razie spróbuj wznowić ofertę w trybie incognito przeglądarki. 🙂 Daj znać, czy się udało. Jeśli nie, to będę potrzebowała zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem, a także przykładowe numery ofert. 

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Przykro mi w trybie incognito też nie mogę nic wznowić,formularz wystawiania nadal nie chce się wyświetlić.Zrzutu ekranu nie zrobię bo nie wiem jak.Nr ofert 12824802818

12421152138

9595950248

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Raimondo A czy pojawia się jakiś komunikat? Przykro mi, ale żeby rozwiązać tę sprawę będą potrzebne zrzuty ekranu i więcej informacji. Spróbuj zaktualizować przeglądarkę lub wznowić oferty z innego urządzenia. 

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Napisałem wcześniej że nie pojawia się żaden komunikat,po kliknięciu na ofertę nie ładuje się formularz wystawiania.Na lokalnie jest to samo,mogę kupować,płacić za zakupy ale nie mogę wystawić nowych ofert.To wygląda na blokadę z Waszej strony.Kilka dni temu wszystko działało,proszę o sprawdzenie,macie przecież środki techniczne,a to ważne dla mnie.

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

Brak odpowiedzi,rozumiem że olewacie dziadka..

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Raimondo Z poziomu której zakładki próbujesz wznowić oferty? Spróbuj wejść w edycję oferty, a następnie ją wznowić. 

Bardzo chce Ci pomóc, ale kiedy poprosiłam Cię o zrzuty ekranu lub sprawdzenie sytuacji w innej przeglądarce lub urządzeniu, to nie otrzymuje od Ciebie odpowiedzi z informacjami. 

oznacz moderatorów

Raimondo
#7 Wielbiciel#

W porząsiu,udało się coś wznowić,trzeba kliknąć na zakończone..

oznacz moderatorów