Dlaczego nie mogę wznowić żadnej oferty?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,mogę prosić o pomoc,nie potrafię wznowić żadnej aukcji,jakby coś się zawiesiło,pozdro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto firmowe czy zwykłe?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto zwykłe

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Raimondo Sprawdzałeś czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki? Czy podczas próby wznowienia pojawia się jakiś komunikat?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,przepraszam ale jestem osobą trochę wiekową:) i nie znam się na nowościach.Od dwóch dni nie mogę nic wystawić,edytować i wznawiać a nie mam zablokowanego konta.Nie pojawia się żaden komunikat,formularz wystawiania nie chce się ruszyć.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Raimondo Proszę, żebyś sprawdził czy problem wystąpi podczas korzystania z innej przeglądarki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę wybaczyć ,mam tylko jedną przeglądarkę Firefoxa,wszystko działało więc nic nie zmieniałem.Aha,wyczyściłem ciasteczka ale nadal nie mogę nic wystawić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Raimondo Rozumiem. W takim razie spróbuj wznowić ofertę w trybie incognito przeglądarki. 🙂 Daj znać, czy się udało. Jeśli nie, to będę potrzebowała zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem, a także przykładowe numery ofert.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi w trybie incognito też nie mogę nic wznowić,formularz wystawiania nadal nie chce się wyświetlić.Zrzutu ekranu nie zrobię bo nie wiem jak.Nr ofert 12824802818
12421152138
9595950248

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Raimondo A czy pojawia się jakiś komunikat? Przykro mi, ale żeby rozwiązać tę sprawę będą potrzebne zrzuty ekranu i więcej informacji. Spróbuj zaktualizować przeglądarkę lub wznowić oferty z innego urządzenia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem wcześniej że nie pojawia się żaden komunikat,po kliknięciu na ofertę nie ładuje się formularz wystawiania.Na lokalnie jest to samo,mogę kupować,płacić za zakupy ale nie mogę wystawić nowych ofert.To wygląda na blokadę z Waszej strony.Kilka dni temu wszystko działało,proszę o sprawdzenie,macie przecież środki techniczne,a to ważne dla mnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brak odpowiedzi,rozumiem że olewacie dziadka..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Raimondo Z poziomu której zakładki próbujesz wznowić oferty? Spróbuj wejść w edycję oferty, a następnie ją wznowić.
Bardzo chce Ci pomóc, ale kiedy poprosiłam Cię o zrzuty ekranu lub sprawdzenie sytuacji w innej przeglądarce lub urządzeniu, to nie otrzymuje od Ciebie odpowiedzi z informacjami.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W porząsiu,udało się coś wznowić,trzeba kliknąć na zakończone..