anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę zmienić statusu zamówienia?

gelek7
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Przy zmianie statusu zamówienia, a następnie kliknięciu 'widok kompaktowy/zamknij widok kompaktowy', status pozostaje nie zmieniony. Sytuacja generuje pomyłki w realizacji zamówień... Proszę o naprawę tego błędu. Działanie sprawdzone na dwóch komputerach.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gelek7 Proszę o zrzuty ekranu z widokiem zgłoszonego problemu. Kiedy je otrzymam, będę mogła przekazać zgłoszenie do zespołu technicznego.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

gelek7
#9 Pomysłodawca#

Zmieniam status zamówienia na 'w realizacji'

screen1.jpg

Przełączam widok na 'kompaktowy', a w statusie nadal widnieje 'nowe'

screen2.jpg

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gelek7 Dostałam potwierdzenie, że rozpoczęły się prace nad ustaleniem przyczyny problemu i jego usunięciem. Przepraszam za nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów