anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po aktualizacji Firefoxa nie wyświetla się kolumna filtrowania po lewej stronie?

Idź do rozwiązania
RED
#17 Koryfeusz#

Może Allegro łaskawie naprawi złe działanie serwisu w firefoxsie?

dotyczy najnowszej wersji programu

Serwis chodzi tylko w trybie widoku pełnoekranowego

i nie można przełączyć go w normalny widok

nie ma bocznego paska z kolumną opcji

 

na chromie działa normalnie

oznacz moderatorów
119 ODPOWIEDZI 119
la_nika
Moderator
Moderator

@MTL_Media są tam trzy wysuwane menu: Zakupy, Sprzedaż oraz Konto, więc w zależności czego potrzebujesz powinieneś rozwinąć odpowiednią zakładkę. Np. programy zniżkowe czy listę obserwowanych albo informacje o wsparciu pozakupowym znajdziesz w Zakupy, opcje wystawiania ofert czy rozliczeń Allegro w Sprzedaż, a ustawienia dotyczące konta personalizację, zgody na powiadomienia czy np. przypisane adresy e-mail w Konto.   

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
harisma_pl
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszę przywrócić lewą belkę, walczę od kilku godzin usuwając historię, ciasteczka itp., jednak widzę, że już na stałe zostało to wyłączone, czemu jest utrudniane korzystanie z serwisu?

oznacz moderatorów
MTL_Media
#9 Pomysłodawca#

Tak, wiem, że u góry są wysuwane menu, co nie zmienia faktu, że w naszym przypadku zdecydowanie bardziej funkcjonalna była belka po lewej stronie. Wielka szkoda, że nie można opcjonalnie wybierać między boczną belką a górnym menu, tylko styl narzucany jest przez serwis. No trudno, jak rozumiem nie pozostaje nic innego, jak tylko się przystosować...?

oznacz moderatorów
fish_helex
#8 Zapaleniec#

Pani Moniko - wystarczy policzyć ruchy i kliknięcia myszka przy tych samych czynnościach przed i po zmianach i od razu wyjdzie która opcja była przyjazna dla użytkownika. UX to podstawa przy optymalizacji stron internetowych pod katem użytkownika.

I nie chodzi tu o jakieś złośliwości czy przytyki - Platforma Allegro na 100 % nie przebadała pod katem UX tego projektu - to jest pewnik.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie...

oznacz moderatorów
fish_helex
#8 Zapaleniec#

 

Trzeba jednak oddać to, ze próba była dobra - bo pewnie chodziło o pogrupowanie podkategorii według ZAKUPÓW - SPRZEDAŻY - KONTA - i takie myślenie pozornie szło w dobrym kierunku - tylko.... nie zbadano które podkategorie tych trzech Kategorii są najczęściej używane - to by dało możliwość - wyciągnięcia ich z tego nieszczęsnego rozwijającego się menu u góry - wybieranie w następnej rozwiniętej podkategorii i szukanie opcji wzrokiem i najechanie na nią myszka i kliknięcie... zobaczcie ile pisania jest do takiej operacji. Ale nie byłoby to takie uciążliwe jakby w tych trzech kategoriach nie były wstawione wszystkie podkategorie - mniej i bardziej wykorzystywane... czyli reasumując czas wyszukiwania i kliknięcia przy mniej używanych i bardziej wykorzystywanych opcji jest taki sam. Czyli realizacja takiego projektu pod kątem UX jest nie potrzebna bo nie ma z niej żadnej korzyści.... a to jest tylko krótka analiza tego projektu... można by jeszcze dodać inne analizy ale my nie jesteśmy od tego i czas na to zszedł mi zamiast na optymalizacji sprzedaży.

oznacz moderatorów
Hoth24BrickStore
#8 Zapaleniec#

no jaki spam dostałem na maila powiadomień więc podbijam misie

oznacz moderatorów
mks39
#2 Obserwator#

Z mojej strony stracone dwa dni aby sprawdzić wszystkie mozliwe przeglądarki i dopiero dzisiaj przypadkiem się dowiedziałem że niema możliwości uruchomienia starej opcji z bocznym panelem. Ciężko wysłać wiadomość/komunikat o istotnych zmianach w tym zakresie.

Jest to istotna zmiana wymagająca pewnego przystosowania (pomijam że jest to całkowicie blednę rozwiązanie, wymaga dodatkowych kliknięć czyli więcej czasu na to samo - ergonomia pracy na 2).

oznacz moderatorów
fish_helex
#8 Zapaleniec#
Hoth24BrickStore napisał:
"no jaki spam dostałem na maila powiadomień więc podbijam misie...."
 
odpowiedź:
jaki spam ???? Jeśli tak uważasz to uzasadnij - na ALLEGRO sprzedający nie bawią się w misia Puchatka 🙂 😉 Nie leżą jedząc miód, tylko próbują zarobić pieniądze... oczywiście można pożartować - ale z umiarem 😉
oznacz moderatorów
frankie-q
#2 Obserwator#

Konstruktywna odpowiedź, dzięki.

 

oznacz moderatorów
RED
#17 Koryfeusz#

@la_nika nie da się wydrukować zwięzłej listy wpłacających w tym nowym wyglądzie allegro

obecny wygląd odstrasza kupujących i sprzedawców

generalnie odstrasza wszystkich

 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#13 Ambasador#

@la_nika Naprawdę, nie da się bronić przegranej sprawy. Nie mam czasu, ani ochoty wyręczać waszych ludzi, ale weź linijkę i zmierz na ekranie jak procent powierzchni ekranu zajmuje "nowe menu" . Jeżeli masz jeszcze dostęp do starego to będziesz mogła porównać. Choć to nie ma znaczenia bo nie chodzi o to czy jest lepiej czy gorzej. Chodzi o to, że jest bardzo słabo (staram się unikać emocjonalnego podejścia) 

Przyzwoite rozwiązanie powinno pozwalać na wyświetlanie maksimum oczekiwanej informacji, przy minimalizacji części przeznaczonej do zarządzania. Aktualnie mamy podział 40% informacje - 60% funkcje sterowania i identyfikacji.

Proporcje zaprojektowane rozkładu są 6:7 (monitory mają 6:9 do 6:11). To są proporcje do wprowadzania paneli bocznych a nie poziomych. 

Inny parametr to wypełnienie przestrzeni - oceniam że jest na poziomie 60%.

Reasumując, nie da się tego obronić. Chyba , że jest to wersja przejściowa i niedługo się dowiemy "co autor miał na myśli".  

oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#10 Popularyzator#

U mnie na Chrome działa tak jak u Ciebie na Firefox.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderator
Moderator

@Wilczekstepowy  @RED @wspomnienieprlu @Luxxp  dzisiaj zmianę wdrożyliśmy dla wszystkich osób korzystających z serwisu, dlatego nie ma już powrotu do poprzedniej wersji. 
Dajcie jej proszę szansę, potestujcie ją przez kilka dni i zastanówcie się co byście zmienili, chętnie przekaże wasze sugestie zespołowi, który zajmuje się wyglądem zakładki i nawigacją.  

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
wspomnienieprlu
#9 Pomysłodawca#

My swoje, Wy swoje! Daremna dyskusja.

oznacz moderatorów
Wilczekstepowy
#10 Popularyzator#

Ok. Chociaż teraz wiem, że to Wasza interwencja w wygląd strony.

oznacz moderatorów
fish_helex
#8 Zapaleniec#

Te sugestie i propozycje zmian powinny byc konsultowane przed ... a nie po    🙂 😉

oznacz moderatorów
Zuzia_i_Czarek
#2 Obserwator#

Proszę o przywrócenie zmiany aby była widoczna boczna belka. Utrudniacie tylko sprzedawcom którzy muszą bezsensownie tracić czas na wasze zmiany.

oznacz moderatorów
frankie-q
#2 Obserwator#

Allegro: "mamy swój plan i tego się będziemy trzymać".

Brawo za elastyczność, gruntownie przemyślane zmiany i w ogóle za profesjonalizm.

Ludzie piszą, że im się nie podoba, a Wy, że wyłączyliście na stałe fajną wersję z panelem bocznym. Na dodatek, jakby sobie drwiąc z niezadowolonych z nowego rozwiązania, tekst: "Dajcie jej proszę szansę, potestujcie ją przez kilka dni i zastanówcie się co byście zmienili"

Toż ci co piszą, już dawno pisali, że przetestowali (i jest gorzej) i że "zespołowi, który zajmuje się wyglądem zakładki i nawigacją"  chyba obce jest pojęcie ergonomia.

Dziękuję, mi również jest przykro z powodu braku bocznego panela.

oznacz moderatorów
matios019
#8 Zapaleniec#

Po lekko ponad miesiącu odkąd nie mogę powrócić do lewej belki wyrobiłem sobie opinię. I pokrywa się ona z większością osób które się tu wypowiadały. 

Ten "nowy, świetny, ulepszony" wygląd jest kompletnie nieergonomiczny. UX to podstawa, a tutaj tego próżno szukać. Przy większym ekranie śmiesznie wygląda pasek zamówień czy zakupów i multum wolnego miejsca po lewej i prawej stronie. Ogólnie szukanie czegokolwiek w nowym wyglądzie zabiera więcej czasu. Po prostu do poprzedniej lewej belki można było dodawać nowe elementy. 

Smutne jest to, że stanowcza większość zmian jakie allegro wprowadza nie są użytkownikom na rękę. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio była jakaś zmiana na lepsze, zmiana która coś poprawiła. (Zmienienie wyglądu zakupów to też dno. Klikam w ofertę myśląc że przeniesie mnie do oferty, ale nie. Przenosi do widoku zamówienia i dopiero jak tam kliknę w ofertę to przeniesie mnie do niej. Gdyby tylko na liście widniał przycisk "Szczegóły zakupu" ... gdyby tylko istniał (a istnieje)).

oznacz moderatorów
ClothesOnline
#7 Wielbiciel#

Powinni w tym nowym (bezndziejnym) menu zrobić opcje "Podświetlania" na stałe wybranych przez samego siebie (użytkowanika) tych opcji które najczęściej się korzysta, bo w sumie wszystkich jest ze 150 a używa się z 5-10 tylko i np. jak szukam cennik dostawy lub czarna lista kupujących ew. zwrot prowizji to jest wkurzajace, męczące, frustrujące, że widzę 140 niepotrzebnych skrótów menu a to co trzeba szuka się 1-2min... BEZNADZIEJA

oznacz moderatorów