Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może Allegro łaskawie naprawi złe działanie serwisu w firefoxsie?
dotyczy najnowszej wersji programu
Serwis chodzi tylko w trybie widoku pełnoekranowego
i nie można przełączyć go w normalny widok
nie ma bocznego paska z kolumną opcji
na chromie działa normalnie
@Client:44052296 "... zmień przeglądarkę "
Pomysł doskonały, następna porada to będzie: wymień użytkowników, albo lepiej zmień serwis na bardziej przyjazny.
Albo zmień portal internetowy tu na allegro jest coraz gorzej .
@RED sprawdziliśmy to i nie mogliśmy powtórzyć błędu, o którym piszesz. Dział techniczny zaleca sprawdzenie czy sytuacja powtarza się w trybie incognito, warto też dla pewności ponownie wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka w przeglądarce.
@la_nika Nie warto codziennie czyścić pamięć podręczną. Są tam zapisane odwiedzane strony, ustawienia itp.. Nie popieram takiego rozwiązania, potem trzeba od nowa...
Proszę nie robić codziennie nowych "ułatwień" a wszelkie zmiany powinny być wcześniej sygnalizowane. Tak robią szanujące się serwisy na przykład banki.
Ale cóż, Allegro do szanujących się nie chce należeć.
@xyz96 i @WREDZIA-W1 rozumiem, chęć odpowiedzi na zaczepkę drugiej strony, ale pamiętajmy o tym, że Gadane ma pomagać rozwiązywać problemy na Allegro, a wątki mają być przydatne nie tylko dla osób, które się w nich wypowiadają, ale także dla tych którzy po miesiącu, roku itd. wpiszą w wyszukiwarkę swój problem i na Gadane znajdą odpowiedź. Nie chciałabym, żeby zanim się do niej "dokopią" musieli czytać totalnie niezrozumiałe dla nich wiadomości, dlatego Wredziu, siekierka idzie w ruch i nie może zostać zakopana - naszą (Pracowników Allegro) główną rolą na Gadane jest moderowanie forum, więc właśnie edytowanie lub usuwanie wypowiedzi, które mogą utrudnić zrozumienie innym w przyszłości.
Uważam też, że jeżeli w konflikcie nie można dojść do porozumienia, a nawet po obu jego stronach nie widać chęci osiągnięcia go, dalsze uczestniczenie w nim jest jedynie frustrujące. Może warto w przyszłości zignorować zaczepkę i się nie denerwować.
Życzę Wam spokojnego popołudnia!
@la_nika Ale pewien Client na samej górze wątku mnie oznaczył i zakpił, czym wywołał niepotrzebną wymianę zdań. Tamtego postu nie usunęłaś, a moją odpowiedź już tak. To nie jest sprawiedliwe.
@xyz96 zastanawiałam się co zrobić z pierwszą wiadomością, ale uznałam to za mrugnięcie oka w Twoją stronę - często zmiana przeglądarki jest dobrym rozwiązaniem, jednak rozumiem, że Ty interpretujesz to inaczej i czujesz się urażony, dlatego tę wiadomość także usuwam, żeby było sprawiedliwie, jednak proszę przemyśl to, co napisałam w poprzednim wpisie o ignorowaniu zaczepek.
@WREDZIA-W1 Akurat zaskoczę Cię ale bardzo dużo ludzi korzysta z Gadane nie biorąc udziału w dyskusji, tylko (jak się domyślam) zbierając informację i wiedzę, widzimy to w wynikach wyszukiwania w Google, więc ta przejrzystość wątków jest ważna 🙂
@la_nika No to skoro tacy żądni wiedzy, niech znają wszystkie aspekty sprawy. Z każdego punktu widzenia 🙂
@la_nika Ja to doskonale rozumiem, ale w moją stronę jest tyle zaczepek, że trudno nie reagować. Ja nie mam nieograniczonej odporności. Lepiej, aby tych zaczepek nie było 🙂 Ewentualnie gdyście je natychmiast po zgłoszeniu usuwali, ale nie usuwacie 🙂
Może po prostu przeciążasz system zgłoszeń i nie są w stanie reagować w należytym czasie, będąc tak nimi przez ciebie floodowani😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@br. codziennie czyszczenie przeglądarki rzeczywiście może być irytujące, ponieważ później trzeba się ponownie logować, jednak w przypadku takich problemów często stanowi rozwiązanie. O dużych zmianach informujemy Was zawsze z odpowiednim wyprzedzeniem, zależy nam żebyście mieli czas na przygotowanie się do nich, natomiast problem z Firefoxem nie wynika z wprowadzonej przez nas zmiany.
ja mam ustawienie czyszczenie przeglądarki po jej wyłączeniu
problem już nie występuje
@RED Po tym automatycznym "czyszczeniu" przeglądarek nadal pozostaje sporo rzeczy do usunięcia.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Już wczoraj było normalnie, dziś wswzystko diabli wzięli ! I prosze takie porady typu " wyczyść pamięć" lub " zmień przegladarkę" sobie łaskawie darować, bo dobrze wiecie, że to na nic. Dział tzw techniczny niech robi, co powinien, a nie "zaleca" nam sobie radzić z tym, co schrzanili.
Ktoś znalazł rozwiązanie? bo w tym pasku po lewej stronie była możliwość wypłaty środków z konta pay-u, a w pasku po prawej na górze nie ma takiej opcji.
@RED Właśnie sprawdziłem na 85.0.2 i jest tak samo, jak było (czyli bez zmian). Nie masz tam jakiegoś rozszerzenia, które może powodować takie efekty?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
KTOŚ MOŻE TO WKOŃCU NAPRAWIĆ - 10 RAZY JUZ MUSZĘ DZIENNIE SIĘ PRZELOGOWYWAĆ. MAM Z AUTOMATU CZYSZCZONE CIASTECZKA więc to BŁĄD W KODZIE PO STRONIE ALLEGRO!
@Hoth24BrickStore czas na dobrą zmianę😀 i na zaprzyjaźnieniem się z nowym interfejsem