anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedający wymagają odesłania uszkodzonego towaru SMART'em?

Client:109808341
#12 Orędownik#

Czołem!

jeden handlarz ostatnio płakał, że ci co zwracaja czesc (chodzi o dobieranie do 40/45zł) towaru to bezczelni oszusci 😄

Rozumiem, leków brakowało w aptekach ale te pschiatryczne są juz na bieżąco dostarczane do aptek.

Natomiast mnie zastanawia inny aspekt.

Dlaczego sprzedawcy wymagaja aby uszkodozny (od razu/w pierwszej przesylce) towar wysylac z wykorzystaniem SMART!?

Czy to jest uczciwe wzgledem Allegro? 🤔

Kolejny raz spotkam sie z sytuacją kiedy sprzedawca domaga sie wrecz wlasnie odeslania wadliwego towaru poprzez SMART!, najlepiej jako odstapienie od umowy, broń Boże cos tam w ramach reklamacji.

Dla zabawy sugeruję pokrycie kosztów odsyłki skoro to reklamacji ale sprzedawca zaciekle sie broni nogami i *ręcami* przed tą operacją.

Rozumiem, ze was sprzedawców WTEDY serduszko nie boli? nie krwawi? I nie przeszkadza?

Ale żal cztery listery ściska jak klient odsyla towar w ramach odstąpienia od umowy... to wtedy blokady, pietnowanie itd.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109808341 tak to jest zgodne z regulaminem allegro bo darmowy zwrot to odstąpienie jak również reklamacja !!! W smart masz darmowy zwrot do 14 dni 

2332.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@kostas11   czy Ty uwazasz, ze jestem tępy?

Nie wiem po co mi wkleiłeś ten screen. Myslisz, ze nie wiem co i jak?

Przeczytaj prosze ze zrozumieniem moj tekst. Dzięki!

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109808341 to po co zakładasz posty jak wiesz co i jak 😄

Pamiętaj że sprzedawcy też płacą za to że kupujący mają smarta więc też coś im się z tego należy, skoro dopłaca do każdej wysyłki !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Szkoda, że nie zrozumiałeś przekazu. No trudno. Czasami tak bywa.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:109808341 pamiętaj ponad przepychankami na allegro jest UK , która mówi jasno  dostarczenie produktu na reklamację nie może być dla klienta uciążliwe i do niego należy decyzja w jaki sposób to uczyni  ,sprzedawca może zasugerować zwrot przez formularz , ale klient nie misi się z tym godzić .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kostas11 w początkowym okresie smarta założenia takiego nie było , formularz dotyczył tylko i wyłącznie konsumenckiego zwrotu , ale sprzedawcyi klienci  nadużywając tej funkcji doprowadzili do rozszerzenia formularza no i co za tm idzie podniesieniem opłat przez allegro . Także jak widzisz @Client:109808341 za wszystko płaci klient .

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@mdrogeria    dostalem kilka uszkodzonych ksiazek. W odpowiedzi sprzedawca szczegolowo opisal mi jak mam postąpic:

1) odstąpienie od umowy

2) Wysylka SMART!

Jak mu napisalem, ze nie chce odstępowac tylko reklamowac i niech mi zwroci $$ za koszty przesylki do niego (jakos 22zł paczkomat) to twardo stał przy swoim 😄

Stwierdzilem, ze nie bede sie kopać z koniem bo wstyd, ze przyslal klientowi ksiazki poplamione ciemną substancją i pozaginanymi okladkami (niechlujne pakowanie).

Oczywiście towar nowy, niby prosto z hurtowni.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:109808341 no to dlaczego się nie kopałeś ? Kiedyś tam małem reklamację he! .. produkt za 10zł osobiście oddałbym kasę , albo na życzenie wysłał drugi i po sprawie , ALE NIIEEEE !! formularz reklamacyjny i instrukcja jak oddać darmo .. OK> zapytałem czy zgadza się adres do zwrotów i po potwierszeniu wtpełniłem formularz spakowałem paczkę i poszedłem na Pocztę ... polecony 15,60 zł . Zrobiłem fotkę potwierdznia przesłałem z informacją , że będę domagał się pokrycia tego kosztu oraz powtórzyłem roszczenie z formularza czyli naprawa lub wymiana na nowy . Nowy przyszedł po tygodniu i mniej więcej w tym czasie 15,60 na konto .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:109808341 to powiedz mi czemu się upierasz żaby sprzedawca poniósł koszty jak już dołożył do Twojej darmowej przesyłki ? Wolisz pisać pismo reklamacyjne, tracić czas czy lepiej kliknąć trzy razy, zgłosić reklamację przez allegro i dostać kod i odesłać ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@kostas11   Ty dalej nie zrozumiałeś o co chodzi. Ja sie przy niczym nie upieram.

Zastanawiam sie dlaczego jeden pacjent nazywa odstępujących od umowy bezczelnymi oszustami i wam sprzedajacym to nie przeszkadza, natomiast płaczecie jak to jest zle, ze są zwroty i piętnujecie takich ludzi łącznie z blokowaniem ich. Natomiast jakos wam nie przeszkadza opisany wyzej, bezkosztowy sposob "reklamacji".

Dla mnie największym chamstwem handlarzy jest blokada za zalozenie dyskusji z powodu braku zwrotu srodków w terminie. I prosze mi tu nie wyjezdzac z tekstami dlaczego chce kupic u kogos kto [...] bo nie zawsze sie pamieta po 2 latach, ze dany handlarz zawalil po calosci.

Pomijam juz, ze stracony czas i zamrozenie pieniadze (prawie 500zł).

No i ksiązki tez musialem spakowac 5x lepiej niz handlarz bo jakby cos sie stalo to wiadomo.
Pomijam juz czas poswiecony na pakowanie i koszty materiaów.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

Z Twojego postu wynikało, coś innego. Nie chodziło o klientów odstępujących od umowy bez powodu, bo do tego kazdy ma prawo, a raczej takich, którzy kupują produkt za 5zł, dobierają do 40zł, a potem  zwracają to co dobrali. to jest dla mnie typowe januszowanie i narazanie sprzedawców na koszty. Takich działań ja równiez nie popieram.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Zapomniałem dopisać, że pewnie będzie cisza jesli chodzi i odpowiedzi bo Moderacja tego forum tez unika dialogów w trudnych tematach.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Prosiłbym o zamknięcie tego wątku, który niczemu nie służy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109808341 nie widzę potrzeby wypowiadania się w wątku, którego głównym pytaniem jest "Dlaczego sprzedający wymagają odesłania uszkodzonego towaru SMART'em?", nie jestem sprzedającą na Allegro. Natomiast merytorycznie i rzeczowo do Twojej wiadomości odnieśli się członkowie naszej społeczności, którzy nimi są. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@la_nika 

ja od Was, Moderatorek w ogole nie oczekiwalem wypowiadania sie w tym wątku.

Chodzilo mi o to, ze taktownie milczycie jak pytalem w jednym z wątków dlaczego Allegro we wlasnym zakresie dokladnie nie weryfikuje tego co wystawiaja chinscy sprzedawcy bo ich ofert sa dziesiatki tysiecy i: tytul do kitu, zla kategoria, opis z kosmosu.
Tylko w zasadzie oczekujecie, ze kupujacy beda przesylali linki do weryfikacji.

 

oznacz moderatorów