anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego straciłem 11 puntów w Jakości?

mdrogeria
#21 Demiurg#

Klient wczoraj poprosił w osobnej wiadomości o szybką wysyłkę , odpowiedź otrzymał w 3 minuty , tak zareagował na to system jakości .....zgroza , ewidentne działanie na szkodę.

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

NipponShorty
#15 Entuzjasta#

Za szybko odpisałeś ewidentnie

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@NipponShorty @mdrogeria Co nagle to po diable

oznacz moderatorów

Client:129122403
#10 Popularyzator#

@mdrogeria Według Allegro powinieneś wysłać w minutę po złożeniu zamówienia i odpowiedzieć w dwie. :))

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

A to na pewno za to, a nie np czas wysyłki? Z tego zrzutu to tylko widać, że jest mniej punktów ale nie widać za co mniej. 

A ja wczoraj wynękałam kliknięcie na zwrot klienta co nie odebrał, bo podobno informacji o paczce nie miał. W końcu punkty za zwrot... 

Swoją drogą to były ostatnio jakieś chyba posty dotyczące braku kodów odbioru to przypadkiem nie dotyczyło poczty do punktów żabki?

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@mdrogeria Najwidoczniej system punktacji Allegro jest bardziej wyczulony na "krzywdę" klienta w przedświątecznym ferworze zakupów. 🤣

całe 3 minuty czekania..... 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

Mnie dziś dopadło:

- wysyłka tego samego dnia tylko 53%

Czemu ? 

Bo Janusze zamówiły wczoraj tuz przed północą. Ryncyyyyyyy opadajooooo 😛 

***(...Allegro doprowadza do konfliktów między ludźmi...)
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Drogi @mdrogeria! Twoja jakość sprzedaży wciąż jest na najwyższym poziomie.
Wydaje mi się, że już o tym pisaliśmy, ale jeszcze raz; wynik (-11 punktów) nie oznacza odjęcia punktów za jakieś konkretne działanie, jak sugerujesz za odpowiedź na wiadomość kupującego w ciągu 3 minut. 
Jest to porównanie do wyniku z poprzedniego dnia. Nie oznacza to, że odjęliśmy 11 punktów, tylko że wczoraj miałeś po przeliczeniu o 11 punktów więcej.
Wiadomość o której piszesz w ogóle nie jest uwzględniona w jakości sprzedaży, pewnie kupujący wysłał ją z poziomu zamówienia, a nie oferty (a tylko te bierzemy pod uwagę w obliczaniu jakości). 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika więc gdzie uciekły ? , od wczoraj nie wydarzyło się nic poza tym jednym pytaniem od klienta

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Wydarzyło się. Zawsze się wydarza np: przestały się liczyć wysyłki sprzed miesiąca, a zaczęły się liczyć wysyłki z wczoraj. Zjedź poniżej screena i zobacz przy czym masz na czerwono minus. Z tego zrzutu nie widać za co to... Mogły odpaść dobre komentarze i punktacja się zmniejszyła...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AnnaG-Antyki nigdzie nie mam minusa , tylko na krzywej 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

A to rzeczywiście troszkę dziwne. Gdzieś ten spadek powinien być. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria pobrałam raport z wykazem ostatniego miesiąca, żeby to sprawdzić (też możesz go pobrać i przeanalizować). W ciągu miesiąca różnice najczęściej wynikają z różnych danych w zakładce "Szybka wysyłka".
Jeśli chodzi o terminowe odpowiedzi, to wczoraj przestały się liczyć punkty za terminowe odpowiedzi, ponieważ minęło 30 dni od ostatniego pytania zadanego z poziomu oferty, na które odpowiedziałeś, więc w mierze "Terminowe odpowiedzi" oraz "Średni czas odpowiedzi"  nie było punktów, ale wpadły w "Brak pytań od klientów" i "Brak wiadomości w dyskusjach". 
Finalnie po przeliczeniu przedwczoraj punktów było 469, wczoraj 458, a dzisiaj 467, więc w zakładce dzisiaj widzisz +9, ale nie oznacza to, że dodaliśmy na Twoje konto 9 puntów, tylko wczoraj w "Szybka wysyłka" punktów było 138, a dzisiaj 147, więc różnica w finalnej punktacji to właśnie 9 punktów.
Tak samo jak wczoraj nie odjęliśmy 11 punktów, tylko tyle wynosiła różnica w punktacji w porównaniu z poprzednim dniem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

oooo łatwizna przecież..... 

oznacz moderatorów

bosek_2804
#13 Ambasador#

jakosc.jpg

uśmiałem się do łez 😉 

Mamy punkty odejmowane za brak odpowiedzi, jeśli brak odpowiedzi w nocy o północy i nad ranem. Ja nie chcę pracować 24H  😉 Jak żyć 😛 

***(...Allegro doprowadza do konfliktów między ludźmi...)
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bosek_2804 nie wiem jakiego konta dotyczy Twoja wiadomość, ale to tak nie działa.
Nie masz odejmowanych punktów jeśli nie odpowiesz na wiadomość od kupującego w nocy. Jeśli kupujący zada pytanie z poziomu oferty, odpowiedź w ciągu 24h uznamy jako terminową. 
W mierze Średni czas odpowiedzi nie przyznajemy ujemnych punktów. Punkty zdobędziesz, jeśli Twój średni czas odpowiedzi wyniesie mniej niż 24 godziny. Za każdą pełną godzinę poniżej 24 godzin uzyskasz 5 punktów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#18 Luminarz#

@mdrogeria Daj spokój, biez wodki nie razbieriosz - jak mawiał klasyk. Ewentualnie bez doktoratu z Collegium Tumanum. Szkoda czasu i nerwów, w końcu i tak jesteś super plus 😎

oznacz moderatorów