Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zastanawia mnie to czy takie działania są dozwolone i allegro przymyka oko? Zgłaszane na czacie 3 razy w ciągu 2 tygodni - reakcji zero
https://allegro.pl/oferta/miod-lipowy-prawdziwy-1-2kg-naturalny-polski-spizarenka-11077701174
Czy według Państwa nie jest to nieregulaminowe takie działania które w pierwszym przekonaniu przy przeglądaniu ofert w listingu daje do myślenia że produkt sprzedawany to 2 różnej wielkości miody?
Jeśli wszystko w porządku to super wiedzieć , chętnie będę dodawał do miniaturek dwa różne produkty by na listingu zwrócić uwagę większą a dopiero w treści aukcji klient się zorientuje że sprzedawany produkt to tylko jeden z nich.
Jak to jest drodzy administratorzy allegro że brak reakcji w ciągu 2 tygodni jest przyzwoleniem na tego typu praktyki?
@miodniepolomicki Jakbym tak kupił to tylko na sprzedającym spadnie reklamacja, zdjęcia przedstawiają dwa, ma być dwa.
Nie chce być złośliwym, chciałbym by po prostu każdy miał takie same prawa bo nikt nie jest lepszy od drugiego. Tylko zastanawia mnie brak reakcji Allegro w ciągu 2 tygodni i 3 zgłoszeń - brak odpowiedzi czy to dozwolone czy nie a jeśli nie to reakcja z ich strony w stosunku do sprzedawcy
@miodniepolomicki Rozumiem Ciebie, ale to może stworzyć problemy.
Nie wiem, czy masz pojęcie, ale wszystko zależy od ilości ofert sprzedawcy lub od zysków dla Allegro - wtedy zgłaszanie ofert przez formularze kontaktowe nie działa. Dopiero zgłoszenia na publicznym AG, gdzie to inni widzą, przynosi jakieś efekty. A i tak musisz zgłaszać każdą aukcję osobno. Czyli np. jak ktoś ma 200 tys. wystawionych aukcji, z czego np. 2 tys. narusza regulamin - to musisz po kolei zgłaszać te 2 tys. aukcji - "hurtem" się nie da. Więc życze powodzenia.
@miodniepolomicki masz rację, ta miniatura może wprowadzać w błąd, zgłosiłam to.
Jeśli chodzi o zgłoszenia na czacie, to nie wszystkie nasze działania są od razu widoczne, możliwe, że sprzedający otrzymał upomnienie, ale ponieważ nie zastosował się do niego, zgłosiłam tę ofertę ponownie.
Ja rozumiem że nic nie dzieje się odrazu, dlatego zgłoszenia były rozłożone w czasie 2 tygodni, w dobie szybkości waszego działania ,bo wiem jak szybko potraficie wysłać ostrzeżenia , nie sposób uwierzyć że w ciągu 2 tygodni i 3 zgłoszeń nie ma reakcji ze strony sprzedającego a nawet jak zgłoszenie było to nie ma weryfikacji czy błąd został usunięty nawet po powtórnym zgłoszeniu na czasie