Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wykaz z jakiego powodu straciliśmy tytuł super sprzedawcy ? Co było konkretną przyczyną stracenia tego statusu?
Przejdź na swoje statystyki i sprawdź gdzie ci spadła jakość poniżej wymaganego poziomu.
odpowiedzi tylko ja nie moge zwerifikować na co nie odpowiedzieliśmy i za jaki to konkretny przypadek.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomóżcie
@Lombard66_KAL1 zerkinij tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy ,czasem wystarczy spóźniona odpowiedź na pytanie klienta .
@Lombard66_KAL1 wskaźnik terminowych odpowiedzi wyniósł 92,31% jest to spowodowane odpowiedzią na pytanie zadane 27 grudnia 2022 (o godz. 19:29), kupujący otrzymał odpowiedź 28 grudnia 2022 (o godz. 21:15). To spowodowało obniżenie wskaźnika, ponieważ wiadomości od kupujących w tym okresie było 13, więc opóźnienie w tej jednej odpowiedzi spowodowało obniżenie wskaźnika o 7,69%.
O jak wy to wszystkim ładnie wszystko wyliczycie. No no